שופטי הריאליטי שהיינו רוצים לראות כמתמודדים. אקס פקטור (רשת 13), מאסטר שף (קשת 12)

שופטי הריאליטי שהיינו רוצים לראות כמתמודדים

כבר היו לנו לא מעט שופטים שהחלו את דרכם בריאליטי, אבל מה אם שופטים שהיינו רוצים לראות כמתמודדים? קבלו את הרשימה שלנו!

בתוכניות הריאליטי הישראליות קיימים שני סוגים של שופטים: אלו שהתמודדו בעבר בתוכניות ריאליטי שונות (כמו: שירי מימון, נינט, הראל סקעת ונטע ברזילי) ויש את אלו שלא התמודדו בעצמם מעולם והכי היינו רוצים לראות אותם שם כמתמודדים. מי למשל? קבלו!

אייל שני

השופט או יותר נכון, האיש והעגבנייה המלווה את "מאסטר שף" מתחילת דרכה, נחשב (יחסית) כשופט די רגוע, אבל החזות שלו לפעמים מלחיצה ודורשת ממתמודדים לעמוד בסטנדרטים גבוהים ביותר.

 

למה אנחנו רוצים לראות את אייל כמתמודד? בדיוק בגלל חזותו המלחיצה של אייל, למרות הניסיון הרב שלו כשף, יהיה מעניין לראות אותו פעם אחת בצד הנלחץ, לראות האם למרות לחץ הזמן הוא מצליח להוציא מנות מרשימות כבדרך כלל ולא נרתע מהשופטים, אשר יצפו ממנו למנות ברמה הגבוהה ביותר. 

אסף אמדורסקי

שופט "הכוכב הבא" הוא מבין השופטים המוזיקליים שביצוע שהוא פחות ממצוין לא עובר אצלו, אי אפשר להרשים אותו בקלות וצריך לעבוד מאוד קשה בשביל להוציא ממנו חץ כחול.

 

למה אנחנו רוצים לראות את אסף כמתמודד? ברגע שאסף יעבור לצד של המתמודד בתוכנית ריאליטי מוזיקלית כלשהי, ברור שהשירה לא תהיה אתגר עבורו, אבל המבחן האמיתי זה האם הוא יחזיק עד לגמר של ריאליטי מוזיקלי שבו יתמודד מבין עשרות מתמודדים ואף יזכה בו. היה והרצון שלנו יתממש, בטוח שיהיה מעניין.

רותי ברודו

שופטת "המטבח המנצח" ו-"מאסטר שף", גורמת אפילו לנו בכל פעם מחדש להיות מתוחים מהתגובות שלה על מנות של מתמודדים, כדאי לא לפשל כשהיא בשטח ולהשקיע את כל כולך במנה.

 

למה אנחנו רוצים לראות את רותי כמתמודדת? כשפית כבר שנים רבות, רותי מראה שהיא מצפה מהמתמודדים בשתי התוכניות להשקעה יוצאת דופן במנות שהם מכינים ובדיוק בגלל זה, מעניין יהיה לראות איך היא תשקיע במנות שלה כשהסטופר ממשיך לרוץ, לראות אם למרות הלחץ הרב היא לא תעשה אפילו טעות אחת בהכנת מנה ובכלליות. יהיה מעניין לראות אותה משמשת דוגמה עבור המתמודדים העתידיים מולה הם יעמדו בשתי התוכניות. 

אביב גפן

שופט "אקס פקטור" בדרך כלל מרבה לגלגל את הצופים מצחוק עם היציאות הקורעות שלו, אבל בסופו של דבר הוא בא לעבוד ולשפוט כל ביצוע באופן הכי רציני שאפשר ולא לחסוך שום ביקורת.

 

למה אנחנו רוצים לראות את אביב כמתמודד? אביב ידוע כפרפורמר מצוין וביטחון לא חסר לו בכלל. ,אך השאלה היא האם התכונות הללו יעזרו לו להגיע עד לשלב מכובד בריאליטי המוזיקלי שבו ישתתף ולא יוטרד מהביקורות השופטים שעתידות לבוא. מה שבטוח, אנחנו נרוץ לראות את זה קורה.

אסף גרניט

שופט "משחקי השף" תמיד מגיע דרוך במיוחד לכל תוכנית, תמיד יגיד למתמודדים את האמת בפנים, לא יוותר לאף אחד שישתתף בצוות שלו ויעשה את כל שיידרש בשביל שהצוות שלו יהיה המצטיין בתוכנית.

 

למה אנחנו רוצים לראות את אסף כמתמודד? מה שיפה אצל אסף, זה שהוא שהוא רואה בכל מתמודד כאחד שיכול להגיע לרמות בישול כמעט כמו שלו עם עבודה מספיק קשה ולכן, הציפיות שלו מהמתמודדים הם הרבה יותר מגבוהות ולכן גם לא מעט מהביקורות שלו מאוד נוקבות. השאלה שנשאלת היא - כיצד אסף יישם את הציפיות הללו כמתמודד בעצמו ולראות האם יצליח להוציא מנות לתפארת עד הליטוש האחרון, גם אם יותר משלושה אנשים יעמדו לו על הראש...

מרגול

שופטת "אקס פקטור", הראתה בפני הצופים הישראליים את רצינות היתר שלה כשופטת עוד מימי "כוכב נולד", אך למרות זאת היא גם יודעת להעלות חיוך ולצחוק כשצריך.

 

למה אנחנו רוצים לראות את מרגול כמתמודדת? היא מבין השופטות שלא עושה הנחות לאף מתמודד, תמיד היא תביע בפניו את מלא כנותה גם אם הביקורת עלולה להיות קשה מדי ולכן, כאחת שמצפה מהמתמודדים לתת את כל נשמתם, מעניין יהיה לראות בתור מתמודדת בריאליטי מוזיקלי אם היא תעשה זאת בגדול ולא תתרגש, אף לא בקצת, מהקהל ההמוני והשופטים בתוך האולם, זאת למרות שגדלה על הבמות בפני המוני אנשים.

חיים כהן

מן הסתם, היה ברור לחלוטין שנגיע גם אליו. המאסטר של שופטי "מאסטר שף" ואחראי הסטופר, כבר במשך 10 עונות מהאנשים שגורמים לנו לצפות בכל עונה ועם חיוך כמו שלו, קשה שלא לראות את התוכנית.

 

למה אנחנו רוצים לראות את חיים כמתמודד? חיים מאוד נעים כלפי המתמודדים ומתייחס אליהם בחמימות, אבל כשזה מגיע לשלב השיפוט, הוא יעמוד מאחורי כל מילה שלו ואם צריך יביע ביקורות לא קלות לאוזניים, לא משנה מי המתמודד שיעמוד מולו. בשביל זה, כאחד שסופר את הדקות וכאחד שמצפה לתוצרים מרשימים, מאוד מתבקש לראות איך ישמור על זה בעצמו בתור מתמודד, גם כאשר מישהו אחר מכריז כמה זמן נותר לו.

תגיות
תגובות