סדרות האנימציה שהיינו רוצים לראות עם שחקנים בשר ודם. באדיבות yes

סדרות האנימציה שהיינו רוצים לראות עם שחקנים בשר ודם

מי אמר שצריך להסתפק בגרסאות מצויירות או בתלת מימד ממוחשב? הרכבנו את רשימת שחקני החלומות שיכולים להיכנס אל הדמויות המונפשות האהובות!

סדרות האנימציה המגוונות מלוות ביום-יום רבים מהקהל הצעיר, בין אם זה "הדרדסים", "בובספוג" או "הרעשנים". כשחושבים על זה, שווה לראות איך אותן האנימציות היו נראות אם היו מעוררים אותן לתחייה מהעולם המצויר אל העולם המציאותי ואיך הדמויות היו מתלבשות על שחקנים ישראליים...

  1. בובספוג

  2. המלך של עולם האנימציה, כבר כובש את המסך במשך 19 שנה ואנחנו מתאהבים בו בכל פרק מחדש. 

  3. © nick באדיבות yes

ליהוק לפוטנציאלי

היינו מלהקים את עודד פז, כי כמו בובספוג הוא מלא שמחת חיים, מלא הומור, יודע לשמח, להגיע ללב הקהל הצעיר וגם חייכן בדיוק כמו בובספוג. מלבד זה, עודד כמו בובספוג עבד כטבח בהמבורגריה שהיא במסגרת תוכנית טלוויזיה, רק שהפעם יש לעודד את ההזדמנות לעבוד בהמבורגריה יותר מצליחה. 

© דור לב
  1. ארתור

  2. ארתור ריד הילד שנכנס לכולנו ללב וכבש את הצופים הצעירים עם דמויות מגוונות. אם הייתה קיימת האפשרות לעורר את ארתור לתחייה, הייתה את האפשרות להראות את הדמויות מתבגרות ועוברות לגור לבד בתל אביב, איפה כל אחת מהן עובדת היום ומוסיפים לעלילה קצת יותר סיפורי אהבה כמו בין ארתור לפרנסין.

  3. © PBS Distribution

ליהוק פוטנציאלי- טל מוסרי. ברמת העיקרון, כל דמות שהלבישו על טל מוסרי עד היום הוא נכנס אליה עד הסוף, אבל בין ארתור לטל מוסרי יש את המאטץ' המושלם, גם בגלל המצב רוח השמח של שניהם, העובדה ששניהם משדרים אנרגיה חיובית כלפי הסביבה בכלל, לטל יש את הרוח הצעירה והילדותית, וגם כי שנים הוא נראה אותו הדבר, בדיוק כמו הגיבור המצויר...

© ירון ברנר
  1. הדרדסים

  2. אם יש תוכנית שהיא חלק בלתי נפרד ונחשב לאגדה האנימציה כבר במשך 29 שנה, החל מהערוץ הראשון, דרך ערוץ הילדים ועד לערוץ ניקלודיאון. 

  3.  

ליהוק פוטנציאלי- היינו מלהקים לבר מוח לדוגמה את נוה צור שהוא על המשבצת של הגאון, לדרדסית את טיילור מלכוב מבחינת החייכניות והעליזות ואת קונדסון היינו נותנים לקווין רובין מבחינת השטותניקיות.

© ירון ברנר
  1. דרגון בול

  2. האנימה האהובה על כולנו, ליוותה אותנו במשך השנים עם דמויות מעניינות כמו סון גוקו, מקיטה וגם נבלים מעניינים כמו פאריז ולורד בירוס. אם הייתה את האפשרות לעורר את דרגון בול לתחייה, היה אפשר להראות איך הקרבות היו מתנהלים בגרסה מציאותית, אילו אפקטים מיוחדים אפשר להכניס לגרסה הזו שלא יביישו את הגרסה המקורית והמצוירת ואיך הגיבורים היו ממשים את כוחות העל שלהם באופן שונה מהגרסה המצוירת. רק נזכיר כי היה ניסיון כזה בעבר והוא כשל קופתית.

ליהוק פוטנציאלי- לסון גוקו את שגיא מוקי על תקן הגיבור החסון והאמיץ, למקיטה את ישראל אטיאס על תקן הגיבור שלא כדאי להתעסק איתו וללורד בירוס את יוסי טולדו על תקן המרושע ובעל החזות המאיימת. 

© צילום מאינסטגרם @ israelatiass

הרעשנים

עשר אחיות זו בהחלט עסקת חבילה ומצחיק לראות מפרק לפרק איך הדמות הראשית, לינקולן, מתמודד בלחיות באותו בית כשהוא הבן היחיד מבין האחים. 

 

ליהוק פוטנציאלי- ללינקולן את דולב מסיקה על תקן המצחיקן והשטותניק, ללני את אנה זק על תקן האופנתית, ללולה את בר מיניאלי על תקן הקשוחה והאחראית וללולה רעש את שירלי לוי על תקן האחות שלא מפסיקה לחייך ומלאת אנרגיה בלתי נגמרת. 

© יונתן קובץ, מתוך הקליפ

 

תגובות