הדמויות השטותניקיות שהכי אהבנו. מתוך אלישע, ערוץ הילדים | מתוך נעלמים, טין ניק ב-hot

הדמויות השטותניקיות שהכי אהבנו

דמויות שטותניקיות זה החלק הכי מהנה בסדורת הטלוויזיה, ועל כן החלטנו להרכיב רשימה קצרצרה עם כמה מהדמויות המצחיקות שהכי אהבנו!

לכל סדרת טלוויזיה יש סוגים שונים של דמויות, למשל את הדמות הרגשנית והדרמטית, הדמות הגאונה והרצינית מדי, הדמות הזעפנית והצינית ואת הדמות השטותוניקיות מלאת הבדיחות והאנרגיות הבלתי נגמרות. קבלו את הדמויות השטותניקיות שהכי אהבנו!

שאולי פליקס-חיון ("נעלמים")

את שאולי פגשנו לראשונה על המסך, כאשר היה אחד מבין שלושת הנעלמים יחד עם דריה ודניאלה וניצל יחד איתם על ידי אמה, עידו ואלון מידיו של פיזנטי שהכניס אותם לבור. בין כל הדרמה של הסדרה הזאת היו כמה דמויות מצחיקות, אך שאולי הוא זה שבעיקר דאג שהצד הקומי של הסדרה יהיה דומיננטי, זאת בזכות התנהגויותיו המוזרות ומעשיו השטותיים שהצחיקו מאוד וגם בזכות המשפטים המצחיקים שיצאו לו מהפה ללא תכנון והצחיקו גם את חבריו וגם אותנו. בעיקר בשל החיבור בין שאולי לבין דולב מסיקה שהכניס את ההומור שלו לתוך הדמות, נוצרה דמות קומית שהשתלבה מעולה בתוך המתח והאקשן ששררו לאורך הסדרה.

ג'ואי טריביאני ("חברים")

כשיוצא לנו לשמוע מישהו שאומר את המשפט "How You Doin" ישר אנחנו נזכרים בג'ואי, אחת הדמויות הקורעות של הסיטקום האמריקאי הפנטסטי. ג'ואי כמעט בכל פרק הצליח להפיל אותנו מהכיסא יחד עם האמירות חסרות הטקט שלו, הרגעים שבהם ניסה להיות רציני אבל נכשל בענק וגם בגלל פדיחות מצחיקות ושטויות ילדותיות שהיה עושה, גם בקרב חבריו וגם בקרב אנשים זרים. בכלליות, ג'ואי הוא אדם מבוגר אך מנטלית ילד בגן. יחד עם כל התכונות הללו, ג'ואי הפך מעוד דמות שטותניקית ומצחיקה לדמות שכנראה אף פעם לא תצא לנו מהראש.

 

ליעם בן-בסט ("גאליס")

בין האופי המשימתי של יונתן לבין השנינות של דני, נכנסה השטותניקיות של ליעם שיצרה חבורה מיוחדת עוד מימי "החולמים" והמשיכה ל-"גאליס". בכל הזדמנות אפשרית, ליעם תמיד אהב לעשות שטויות שאת חלק מחבריו למחנה לפעמים הרגיזו ונראו מוזרות עבורם, אך את רוב חברי המחנה ואותנו הוא הצליח לגלגל מצחוק ולפעמים השטויות שלו גם הצילו את חבריו כאשר הסתבכו עם נבלים מסוימים. גם הפאנצ'ים המוצלחים והחינניות הרבה שלו, הצליחו להעלות לנו עוד יותר את המורל ולולא דניאל מורשת שגילם מצוין את הדמות, קשה לדעת אם היינו צוחקים הרבה פעמים מדמות זו.

ספנסר שיי ("איי קארלי")

סדרת הנוער המצחיקה אומנם ירדה לפני 10 שנים מהמסך, אך בהחלט אי אפשר לשכוח את ספנסר אחיה השטותניק של קארלי. ספנסר נהג להשתטות בצורה שממש לא תואמת לגילו אך מצחיקה ביותר, נהג לומר משפטים מוזרים בכמויות ובעיקר להגיב לכל דבר בצרחות ובדרמטיות באופן משעשע. מהאופי השטותניקי ומהמוזרות של ספנסר, התקבלה דמות שהיא לגמרי אחת מבין הדמויות שבגללן הסדרה הייתה מצחיקה מעבר לציפיות שלנו.

אלישע קיז ("אלישע")

הילד המגודל בן ה-40 והתלמיד הבעייתי ביותר שיש, הוא דמות שטותניקית שלא משנה מה היה עושה הוא תמיד היה מצחיק אותנו, בין אם זה בגלל הצרות שהיה עושה גם כשלא התכוון ובין אם זה בגלל הבדיחות המוזרות שבכל זאת הצחיקו. בגלל העובדה שאלישע לקח רחוק את הדמות מבחינת עניין החזרה לכיתה ו' כשלא חדל מלעשות שטויות של ילדים, לא הייתה פעם אחת שבה התאכזבנו מהדמות, במיוחד כשמכניסים לנעליה קומיקאי כמו יובל סמו שתמיד נכנס היטב לכל דמות שמשחק והופך אותה למצחיקה באופן בלתי שגרתי בעליל.

 

תגובות