הדמויות שיש להן פיצול אישיות. רונן פדידה, ערוץ הילדים, טין ניק

הדמויות שיש להן פיצול אישיות

לכבוד יום פיצול האישיות (כן, יש יום כזה!), הכנו לכם רשימה של דמויות מסדרות שונות שהראו כמה אישיות צבעוניות במיוחד!

יש לא מעט ימים מיוחדים בשנה - אבל הנה אחד שאולי לא הכרתם: יום הפיצול האישיות הבינלאומי! לכבוד היום המיוחד חזרנו אל הדמויות המנהלות חיים תחת כמה זהויות צבעוניות.

סקיי/מילי פישמן ("סקיי" 1) | אסיה בן גוריון ("סקיי" 2)

איך אפשר לא היה להוריד את העיניים ממסך ולעקוב אחר אישיותה המיוחדת של סקיי החייזרית, שבמהלך שתי העונות ניהלה חיים של תלמידות תיכון. בעונה הראשונה לאחר שהתרסקה בטעות על כדור הארץ, היא שינתה בעזרת הרובוט שלה את צורתה לתלמידה בשם מילי פישמן ובעונה השנייה, היא התחזתה לתלמידה בשם אסיה בן גוריון שגדלה בפנימיות. לא משנה איזו דמות עמדה מאחורי סקיי, אלא ששתי הדמויות היו מאוד מרתקות ופשוט גרמו לנו להתאהב בחייזרית הזאת! 

© סקיי 2 טין ניק

מיילי ריי סטיוארט/האנה מונטנה ("האנה מונטנה") 

הסדרה "האנה מונטנה" ששונתה לשם "האנה מונטנה לנצח" עם עליית העונה הרביעית ירדה לפני 13 שנים, אך כמובן שעד היום אנו לא שוכחים את הסופרסטארית האנה מונטנה שאותה יצרה-מיילי ריי סטיוארט. מיילי בעצם ניהלה חיים כפולים, כשמצד אחד התמודדה עם שגרה לא קלה של תלמידת בית ספר רגילה ובמקביל, היא עבדה מאוד קשה כדי להפוך את האנה לשם דבר בתעשיית המוזיקה. 

לאורך ארבע העונות של הסדרה, היינו סקרנים לראות אם הזהות הבדויה של האנה תחזיק מעמד מבלי שיגלו מי עומדת מאחוריה ותוך כדי, צחקנו המון בזכותה ובזכות מגוון של דמויות קומיות, אשר הצליחו להפוך לנו את הבטן מצחוק. 

אייל מנסיני/לילי סיירוס ("אבא מטפלת") 

הסיטקום "אבא מטפלת", הביא למסכינו דמות קורעת ביותר שמחולקת לשניים. מצד אחד, עמד אייל מנסיני-אבא גרוש בן 40 ומצד שני, עמדה עוזרת בית בשם לילי סיירוס שעבדה אצל משפחת דנינו ונוצרה על ידי אייל, כדי שיוכל לממן לבתו שקד את הטיול בת מצווה. שתי הדמויות אומנם שונות זו מזו בזהותן, אך בין השתיים ישנו מכנה משותף והוא השתוטניקיות הבלתי פוסקת והילדותיות שיצאה מהן בלא מעט פרקים. הסיטקום המצחיק עבורנו היה כחווית קומדיה אחת גדולה, זאת בזכות יובל סמו שנכנס לנעליהן שלי שתי הדמויות והטמיע בהן את ההומור הייחודי שלו.  

© צילום: מתוך "אבא מטפלת"

קובי פרג' ("הפיג'מות") 

קובי בהחלט היה אחד השחקנים המצחיקים ביותר בסדרה בפני עצמו, אך כמובן שהדמויות השונות שיצר הצליחו להפיל אותנו מהכיסא. כל דמות תרמה היטב לאווירת הקומדיה כדוגמת נג'י מהאגודה לתרבות הדיור, סבבה סאלי, מרסל פוארו ואיך לא, האמרגן מספר אחד בארץ-פרדי נייס טו מיט. לכל דמות הייתה את אישיותה הצבעונית וגם קובי עזר באמצעותן לא פעם לחבריו, כמו למשל שהרגיע בעזרת נג׳י את ברכה השכנה, במטרה לאפשר לחברי הפיג׳מות לנגן בדירתם מבלי שתתרגז. ללא ספק שגם בגלל שפע הדמויות של קובי, "הפיג'מות" תמיד תהיה מבין הסדרות האהובות עלינו בטלוויזיה!   

© מתוך הפיג׳מות, ערוץ הילדים

עלמה בן טוב/בן כהן ("OBOY")

לא מעט דמויות בסדרה המוזיקלית נכנסו לנו ללב, בין אם זה תום ברגר, בין אם זו זוהר אפלבוים ועלמה בן טוב שיצרה זמר בדוי ששמו בן, על מנת להתקבל ללהקה במטרה לכסות את החובות של אמה. מכאן, עלמה נאלצה להתאמץ בשביל להשיג את המטרה הזו, אך תוך כדי בעיקר ניסתה לדאוג שאף אחד מחברי הלהקה לא יעלה על זהותה ובטח שלא טל קוטלר-סוכנת הלהקה. הדמות הנוספת שעלמה יצרה הוסיפה עניין לעלילת הסדרה וגם בגלל ג'וי ריגר שגילמה אותה מעולה, היינו מרותקים לחלוטין למסך. 

נועה קירל/ליבי עומר ("כפולה") 

לפני חמש שנים עלתה הסדרה שנעשתה בהשראתה של הזמרת פורצת הדרך נועה קירל. לנועה היה קצת נמאס שהצוות המקצועי מחליט לה מה לעשות ולכן, היא יצרה את הבלוגרית-קיטי, כאשר שמה האמיתי היה ליבי עומר. תחת השם קיטי, קירל פתחה קבוצת פייסבוק נגד עצמה ומהשלב הזה, היא המשיכה להתעסק במינוף הקריירה המצליחה שלה כשבמקביל, תפקדה גם כליבי התלמידה מבלי לחשוף את זהותה האמיתית. 

 
תגובות