הדמויות שהיינו רוצים לשבת איתן בשולחן החג . אייל אפרתי, פיני סילוק | באדיבות yes

הדמויות שהיינו רוצים לשבת איתן בשולחן החג

פסח אומנם כמעט מאחורינו ואוטוטו נתחיל לזלול מופלטות במימונה. רגע לפני שנעשה זאת, ישנן כמה דמויות מסדרות ויוצאי ריאליטי מרתקים, שלדעתינו יכולים להפוך את שולחן החג השני לחגיגה מושלמת והיינו שמחים לחגוג איתן. קבלו את הדמויות שאנחנו רוצים לשבת איתן בשולחן החג!

ערב החג השני של פסח הוא הזדמנות מספיק טובה לחשוב על אורחים חדשים ומגוונים - הפעם בחרנו כמה מדמויות הריאליטי והסדרות שהכי היינו רוצים איתנו סביב שולחן החג!

רוני ותום

הבלשים הצעירים, הצליחו לחלוטין להשאיר אותנו במתח לאורך הפרקים ולא היה רגע אחד משעמם. היינו מעוניינים לשבת עם צמד החוקרים לשולחן החג, גם כי בוודאי יש להם אינספור סיפורים מהחקירות, גם כי השניים יודעים להצחיק את הסביבה וגםכי מדובר בזוג ילדים שכיף להיות בחברתו. אולי אנחנו כבר לא חלק מצוות חיפוש האפיקמון במשפחה (וחבל כי הם היו יכולים לעזור), אבל הם בהחלט יכולים להפוך את ארוחת החג למיוחדת ומלמדת. 

© פיני סילוק, באדיבות yes 

גיא הוכמן/"גולסטאר מרוקו"

את הוכמן הכרנו לפני העונה החריפה של "גולסטאר", אבל במסגרתה הצלחנו להכיר אותו מעבר לאדם השטותניק שאוהב להצחיק והוסיף עניין לקאסט המשעשע. הוכמן לגמרי יכול לצבוע לנו את שולחן החג בהומור יוצא הדופן שלו ועם היכולת שלו לייצר אקשן ורעש בשניות, הארוחה ממש לא תהיה שקטה (וממש עדיף מבדיחות הקרש של דוד שלנו).

 

גולדה ומאיר

צמד השטותניקים יהפכו את שולחן החג עם צחוק ויציאות "דביליות" מושלמות שיגרמו לכולנו לחייך! אין ספק שלא יהיה משעמם איתם לרגע, וגם הם יכולים לחלוק איתנו את ההרפתקאות הסודיות שלהם - רק מהזווית הכושלת...

© מתוך גולדה ומאיר, טין ניק

גאיה שקד / "אינפיניטי" 

הסדרה גרמה לנו להתחבר לכמה דמויות מגוונות, אבל במיוחד לאשפית המתמטיקה ששבתה את ליבנו וריתקה אותנו למסך- גאיה שקד. נכון שהיא אומנם הייתה דמות טיפה קשוחה, אך יחד עם זאת כולנו נוכחנו לגלות שמדובר באדם סופר ידידותי ואהוב שאפשר לשוחח איתו על הכל, מלאה ברגישות ושנונה, ולכן ברור לכולנו שלגמרי נרצה לשבת איתה סביב שולחן החג.

 

מיקי צפריר/"זיגי"

בין כל הדרמה והשירים של "זיגי", גם הפאן הקומי של הסדרה בולט, בעיקר בזכות מיקי שאוהבת לעשות בלאגן (במובן החיובי!). מיקי תמיד דואגת שהבסטי שלה תמוז תהיה במצב רוח טוב, יודעת איך להחזיר לה את החיוך לפנים כשהיא מדוכאת ובאופן כללי, היא מבין הדמויות השמחות ביותר שפגשנו בטלוויזיה. אם אנחנו רוצים שולחן חג שכולו שמח, אז חד משמעית מיקי צריכה להיות סביבו ואין לנו ספק שתרים לנו את האווירה, בצורה הכי טובה שאפשר לבקש! 

טל מורד ומאיה קיי/"הישרדות" 

העונה האחרונה של "הישרדות" הכניסה לנו לא מעט משתתפים ללב, כשביניהם נמצא כמובן הפאוור קאפל של התוכנית. היינו שמחים "לשבט" עם השניים בשולחן החג, מכיוון שמדובר בזוג סופר יפה (פיזית אבל בעיקר פנימית), כאלו שבאמת אוהבים אחד את השנייה ויותר מזה, הם גם יכולים לתת תקווה לבני המשפחה שאינם בזוגיות ומחפשים אהבה. אנחנו יכולים להבטיח להם שבניגוד למשימת האוכל, השולחן שלנו לגמרי יהיה אכיל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by פרוגי (@frogifrogi)

 

תגובות