מגיע להן: הסדרות הישראליות שחייבות להצליח לחו"ל. אלדד רפאלי, פיני משה סילוק, יחצ קשת 12

מגיע להן: הסדרות הישראליות שחייבות להצליח לחו"ל

הוכחנו את זה בעבר - אז למה לא? אספנו כמה מהסדרות המקומיות שאנו לגמרי רואים בהן פוטנציאל מטורף להביא לנו גאווה ישראלית מעבר לים • את מי בחרנו?

ישראל היא מדינה לא רעה בכלל כשזה נוגע לסדרות טלוויזיה, ואף הצליחה למכור סדרות רבות כגון 'פאודה' או 'טהרן' (למשל). עם זאת ישנן סדרות רבות שאמנם לא נמכרו לחו"ל (עדיין), אבל אנחנו רואים בהן פוטנציאל רב להצלחה בעולם ולהביא לנו גאווה ישראלית אמיתית.

צפוף

"צפוף" היא אחת הסדרות היותר מצחיקות של השנים האחרונות ואין בה רק הומור ישראלי - היא לגמרי מורכבת מהומור שיכול להצליח בכל העולם - שתי משפחות בפרק ב׳ של חייהן עוברות לגור ביחד - זה מתכון להמון רגעים מיוחדים וכן, גם קומיים...

האחיין שלי בנץ

עוד סדרה מוצלחת ומשעשעת במיוחד שהצליחה בישראל היא "האחיין שלי בנץ". הסדרה העוסקת בבן של השטן המגיע ללמוד בבית ספר בכדור הארץ - לא משהו נקודתי לישראל ועם הומור גאוני שיכול לעבוד בכל העולם! לא סתם היא זכתה אצלנו בפרס הסדרה הקומית של השנה.

השמיניה

השמיניה היא אחת הסדרות היותר מוצלחות שיצאו מישראל - סדרת הנוער הראשונה שבאמת הביאה איתה טירוף מסוג אחר. שמונת הגאונים שנאלצים להציל את העולם בזכות כוח הלמדא שהם חולקים, שניים מהם עברו האצת התבגרות ונאלצים להסתיר את זהותם. אם זה לא חומר להצלחה בינלאומית, אז מה כן?

© יוסי צבקר

האי

ואם כבר בסדרות של גיורא חמיצר עסקינן, אנחנו מוכרחים להזכיר גם את "האי". קודם כל מדובר בסדרה מאוד בינלאומית בהוויתה, היא גם מתרחשת ברובה לא בישראל וגם הדמויות בה בעלות שמות די בינלאומיים. היא פרצה דרך כאן וכל עניין המסע בזמן הוא לגמרי משהו שיכבוש את בני הנוער ברחבי הגלובוס בכל זמן. חוץ מזה, התגעגענו!

© אלדד רפאלי, יחסי ציבור

אינפיניטי

אם אתם חזק בענייני מסע בזמן, אז קבלו עוד סדרה טובה מהז׳אנר. הסדרה עוסקת בארי, שנאלץ לחזור אחורה בזמן כדי להציל נערה מחוננת בשם גאיה. כל המסתורין, ההסתרות, הטכנולוגיות והחדשנות - הצליחו לגרום לנו לרצות בהצלחת הסדרה. יש לה פוטנציאל היסטרי להצלחה מעבר לים, ומי יודע - אולי זה עוד יקרה...

 

גוף שלישי

הסדרה הכי חדשה ברשימה שלנו, ואחת הראויות להיות בה. סיפור הפונדקאות, היחסים בין הזוגות, הרגש והדרמה בעלילה הופכים אותה למיוחדת במינה. לא סתם כוכביה זכו בפרסים, ולא סתם לא הפסקנו לדבר עליה. היא נוגעת בנושאים גולבליים וכאלו שיציפו רגש בכל מדינה בה תשודר. לדעתנו? זה רק עניין של זמן...

 



תגובות