פרסום ראשון: עונה חדשה של "השמיניה" נמצאת בפיתוח. יוסי צבקר

פרסום ראשון: עונה חדשה של "השמיניה" נמצאת בפיתוח

אחרי שכבר חזרה פעם אחת למסך, לפרוגי נודע כי בימים אלו עומלים במרץ על אפשרות להחזיר לעונה נוספת את אחת מסדרות הנוער הגדולות שהיו בישראל. פרסום ראשון

עשור אחרי שתי עונות הקאמבק, שלא נחשבו למצליחות במיוחד בקרב הקהל, לפרוגי נודע כי "השמיניה" צפויה לחזור לעונה נוספת ולהתאים את עצמה לקהל ולדור החדש.

גם הפעם מדובר בגרסה עלילתית, כאשר גם נעשתה פנייה אל כוכביה המקוריים של הסדרה, לצד פנייה לשחקנים וכוכבים חדשים. עדיין לא ברור מי מהם יקח חלק בפועל בפרויקט, שכאמור, על פי השמועות נמצא בפיתוח מתקדם מאוד.

© יוסי צבקר

הסדרה המקורית של גיורא חמיצר עלתה ב-2005 בערוץ הילדים לצופי HOT. "השמיניה" עסקה בחבורה של שמונה בני נוער עם גלי למדא שנאלצו להציל את ישראל ואת העולם - כשלכל אחד מומחיות מיוחדת בתחומו (מתמטיקה, שפות, אסטרטגיה, מחשבים ועוד). בכיכובם של עדי הימלבלוי, ידידיה ויטל, מיכאל אלוני, אבי קורניק, דון לני גבאי ועוד. הסדרה שודרה בהצלחה היסטרית במשך שלוש עונות, וב-2013 חזרה עם שמיניה חדשה ("השמיניה: הדור הבא"), ששרדה שתי עונות והלכה על קו של כוחות על ממשיים, שם כיכבו שמות כמו דין מירושניקוב, נועם לוגסי, עמית יגור ועוד.

פנינו אל חמיצר כדי לאשר את השמועות והוא מסר לנו בתגובה: "השמועות מעניינות מאוד, אבל אני מזכיר שכבר ניסיתי לעשות עונת איחוד בטלוויזיה שיצאה לא משהו. מאוד קשה לשחזר משהו שכבר לא קיים. אני שמח שיש עדיין כזו התעניינות ואהבה לשמיניה, אבל לא מצאתי עדיין איך לעשות איחוד שלא ייצא פאתטי."

© אוהד רומנו 
תגובות