ההורים הכי מצחיקים מהסדרות. מתוך ארץ נהדרת, קשת 12 | פוראבר, טין ניק ב-HOT

ההורים הכי מצחיקים מהסדרות

הורים באופן כללי זה דבר מצחיק, אבל כשכותבים להם תסריט מושלם ומלהקים שחקנים מדוייקים - זה הופך את הכל למצחיק אפילו יותר! קבלו את רשימת ההורים שהכי אהבנו על המסך

לא מעט תוכניות טלוויזיה ישראליות הביאו אל המסך דמויות של הורים שהצליחו לעורר בנו צחקוקים, בין אם זה פרוספר וליליאן אסייג מ-"שנות ה-90" ובין אם זה אייל מנסיני, האבא הגרוש בסיטקום "אבא מטפלת". קבלו את ההורים שהכי הצחיקו אותנו בטלוויזיה!

יאיר וענת שלו/"כאן גרים בכיף"

איך אפשר לשכוח את יאיר וענת (הידועים כ׳חומי ושישי׳) שמנסים להשתלט על עומרי, דניאל ויהלי הבלאגניסטים. שלושתם לא ממש סופרים אותם ואפילו יאיר, נגרר מדי פעם אחרי השטויות שהם עושים. בכל פעם שיאיר וענת ניסו להראות מצידם קשיחות אנחנו התפקענו מצחוק, משום שהם בעצמם השתגעו כמו שלושת הילדים שלהם ולכן, היה קשה לקחת אותם ברצינות. גם הדינמיקה בין שני ההורים הצליחה לקרוע אותנו כנראה שעם הורים כאלה, לא בכדי הסדרה קיבלה את השם "כאן גרים בכיף".

© מתוך כאן גרים בכיף

חי וספיר טורטל/"ארץ נהדרת"

ילדים שמקבלים 50 שקלים תמורת התארגנות לבית הספר וגם מקבלים קינוח אחרי שמסיימים את הוופל הבלגי לארוחת הבוקר, נשמע הזוי נכון? אבל לא בשביל הורים כמו חי וספיר הטורטלים, שבשניות הצליחו להפוך לנו את הבטן בכל מערכון. כשלוקחים דמויות של שני הורים עשירים, נותנים להם לוק משעשע, מצמידים להם מילון לא שגרתי ומכניסים לתוכם שני קומיקאים כמו אסי כהן ועלמה זק, נוצרת לה חגיגת קומדיה מצוינת וזו הסיבה העיקרית לכך שלא יכולנו לחכות עד שיגיע מערכון חדש שלהם. לסיכום, זוג הורים "טיל!".

© מתוך ארץ נהדרת, קשת 12

ישי ושלומציון לוריא/"משפחה שולטת"

הסיטקום "משפחה שולטת" הביא איתו כמה דמויות מצחיקות כמו חנן, בן ומיכל, כשביניהם נמצאים ישי ושלומציון, זוג ההורים המלכותי או ליצני... נכון שמדובר בהורים שהם מלכי ישראל ובשני אנשים מכובדים, אך בפועל מדובר במלכים ילדותיים שרק מלהסתכל עליהם אנחנו כבר התחלנו לצחוק. היה קשה מאוד להישאר אדישים, לפעמים שבהם ישי נלחץ בצורה מצחיקה מכל דבר קטן ולהומור המשוגע של שלומציון עם הפאנצ'ים המוצלחים. כך קיבלנו זוג הורים שבשבילם שווה לפתוח את הטלוויזיה, במיוחד כשמגלמים אותם רמי ורד ואורנה בנאי, שלגמרי עושים את העבודה כשמדובר בלהצחיק את הצופים. פשוט מלכים!

© אילנית דואניאס, באדיבות yes
 

מיקי וליאור דנינו/"אבא מטפלת"

במרכז העלילה של "אבא מטפלת" עומד אייל מנסיני שמנהל חיים כפולים, כאשר אל מול אביה של שקד, עומדת המטפלת לילי סיירוס שעובדת בביתם של מיקי וליאור-זוג ההורים העשיר והמשעשע. מה שיפה בדמויותיהם של מיקי וליאור הוא שאומנם השניים מבוגרים אבל מצד שני, ההורים הללו די קלילים. השניים גם כמה פעמים זרמו עם השטויות של ילדיהם אלינור ואורי, כך שנוצר מצב ששניהם חוזרים כמה שנים אחורה ובאופן כללי, גם האופי של כל אחד מההורים מוכיחים את זה. בדיוק בגלל זה, כמעט כל סצנה של מיקי וליאור הייתה מצחיקה ביותר ואף פעם לא התאכזבנו מהם.

 
 

בתיה ודודו/ בת אל וגל גדות  - "פוראבר"

זוג ההורים הכי צעירים שאנחנו מכירים שבתחילה הכרנו אותם כדודו ובתיה גילמן, שעשתה טעות עם המכונה שיכולה להצעיר תאים בבעלי חיים. בגלל זה, השניים הפכו לנערים בגיל 17, שהתחזו לתלמידים תחת השמות גל ובת-אל גדות כדי שאף אחד לא יעלה עליהם. מלבד זה שבתיה ודודו הם זוג הורים שיודעים לשיר מאוד יפה, ולצד המשברים והריבים שהתרחשו בקרב הזוג במהלך העלילה, בלא מעט פרקים התגלה גם חוש ההומור השנון של השניים שהצליח להצחיק ולעשות לנו מצב רוח טוב. אולי ׳הצערת׳ ההורים נעשתה בטעות, אך זוהי טעות שהיא בלתי נשכחת. אנחנו מאוד אהבנו את זוג ההורים הצעיר הזה, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים את לי בירן ואת אליאנה תדהר ששיחקו את הדמויות באופן מרשים.

 

נירית ומיקי חי/ "צפוף"

אם יש זוג הורים טלוויזיוני שיהפוך כל סצנה בסיטקום ליותר מצחיקה ממה שהיא, הוא כמובן מיקי ונירית הלוא הם מלכי המשפחה הצפופה. את חווית הקומדיה במהלך התוכנית סיפקו לנו בהחלט גם דניאל הבת, תמר, דניאל הבן, אורי ונועם. יחד עם זאת, במיוחד בזכות שני ההורים הקורעים, אותם מגלמים יעל שרוני ואלי פיניש, החוויה הזו גדלה מעונה לעונה. נהנינו לראות בכל פרק מחדש, את המצב רוח השמח מצד שני ההורים ואת ההתנהגויות המוזרות של השניים שתמיד הפילו אותנו מהכיסאות. אין ספק שנירית ומיקי הם מבין הסיבות העיקריות לכך שאנחנו רוצים עונה נוספת ל-"צפוף".

 
תגובות