הכירו את ליאן בן פורת. EYC

הכירו את ליאן בן פורת

ליאן בן פורת היא כוכבת עולה בתעשיית הבידור, הידועה בכשרונותיה יוצאי הדופן כשחקנית, רקדנית ואמנית יוצרת. בקרוב ליאן עומדת להציג בלוס אנג׳לס ובניו יורק את הצגת היחיד שכתבה- 'Second Nature' בבימוייה של קימלי סמית׳

כתבה פרסומית

כשחקנית, ליאן הוכיחה שוב ושוב שהיא יכולה להביא לחיים כל דמות. עם יכולת טבעית לגלם מגוון רב של רגשות, היא כובשת את הקהל בהופעותיה. המסירות של ליאן למלאכתה ניכרת בתפקידה הראשי בסרט הקצר "REFORM" של חן סקונדה, שם היא מספקת הופעה עוצמתית ובלתי נשכחת, שזיכתה אותה בתשומת לב ושבחים. זה מדגים עוד יותר את יכולתה להצטיין בתפקידים דרמטיים ומחזק עוד יותר את מעמדה ככוכבת עולה בתעשייה.

© Raz Harmel

רוקדת דינמיט

כישורי הריקוד של ליאן מרשימים באותה מידה. היא חברת קאסט בצוות הרקדנים של הזמרת אגם בוחבוט בהופעות שנערכו באולמות כמו היכל שלמה, האנגר 11, ועוד.

מופע סולו

הצגת היחיד 'Second Nature' בבימויה של קימלי סמית׳ , היא עדות לכישרון יוצא הדופן של ליאן. מופע זה, שליאן כתבה, משמש לה פלטפורמה להפגין את כישוריה כאמנית יוצרת, שחקנית, רקדנית וזמרת. הקהל יכול לצפות להסחף למסע בלתי נשכח.

© EYC

מהוליווד לברודווי

הכישרון של ליאן בן פורת אינו יודע גבול, וחלומותיה חורגים הרבה מעבר למדינת הולדתה, ישראל. עם הכוונת שלה להוליווד וברודווי, ליאן נחושה להטביע את חותמה על הבמה הבינלאומית. המסירות, התשוקה והכישרון הבלתי מעורער שלה הופכים אותה לכוח שצריך להתחשב בו בתעשיית הבידור, וזה רק עניין של זמן עד שהיא תהפוך לשם בינלאומי.


לסיכום, ליאן בן פורת היא שחקנית, רקדנית וזמרת מוכשרת שהופכת במהירות לכוכבת עולה בתעשיית הבידור. הצגת הסולו הקרובה שלה, "SECOND NATURE", צפויה להכות גלים גם בלוס אנג'לס וגם בניו יורק. המופע הזה ללא ספק יציג את הרבגוניות שלה וירתק את הקהל בכישרון יוצא הדופן שלה. שימו עין על ליאן בן פורת כשהיא ממשיכה להטביע את חותמה בתעשייה.

https://www.imdb.com/name/nm11189746/

 

© צילום פרטי