וולקאם! אלו הכוכבים החדשים שנראה השנה לראשונה בסדרות הנוער. צילום פרטי, שלי דנקר, עוז שמש, לירז כרמלי

וולקאם! אלו הכוכבים החדשים שנראה השנה לראשונה בסדרות הנוער

תשננו מעכשיו: לכבוד השנה החדשה, אספנו עבורכם כמה מהשחקנים אשר ישחקו לראשונה בתפקיד טלוויזיוני מרכזי בסדרות הנוער החדשות ואלו שחוזרות עם עונות נוספות • את מי נראה? הרשימה המלאה!

היכונו להתאהב: רגע לפני שהם הופכים לכוכבי הנוער המובילים בשטח ומצטרפים לנבחרת הכוכבים הכוללת בין היתר את עילי צ'פמן, קווין רובין, נאיה בינשטוק, יהודה בוחבוט, קים אור אזולאי - קבלו היכרות ראשונית עם השחקנים החדשים שתראו על המסך בפעם הראשונה בתפקיד משחק בסדרת נוער, לצד כוכבים מוכרים שיתנסו לראשונה בתפקידי משחק. כמדי ראש השנה - קבלו את רשימת הכוכבים המסקרנת!

סטודיו אמציה

"סטודיו אמציה" משלבת אנימציה וסצנות לייב אקשן בסטודיו, שהן כביכול ה"מייקינג אוף" של תוכנית האנימציה שעוסקת בהיסטוריה. הסדרה עוסקת באישיים ההיסטוריים חשובים  (מהארץ והעולם). יככבו בה: מאיה בכובסקי, אורי עטיה, נטע אורבך ועוד.

מתי? סטודיו אמציה תעלה בהמשך השנה בכאן חינוכית.

יניב גרוטס

השחקן סיים השנה ניסן נתיב, מגלם את נר - כוכב רשתות חברתיות (ובעיקר ׳נוקנוק׳ -  ה"טיקטוק" בעלילת הסדרה), שלוהק לסדרה כמדבב בעיקר בזכות 180K העוקבים שלו. נר מאוד רוצה להוכיח שהוא שחקן מוכשר וכדי לעשות תחקיר על הדמויות ההיסטוריות הוא ילך רחוק, לעיתים קרובות רחוק מדי. הוא אולי קצת שטחי וטמבלול, אבל טוב לב. פעמים רבות דווקא התמימות של נר, הישירות וחוסר הידע שלו מובילים את כולם לתובנות חדשות.

© יהב טרודלר

ייהלי אקוניס

בן 18 מקריית אומנים. ישיק השנה ובענק את קריירת המשחק שלו. ב"סטודיו אמציה" יגלם את גורל שם-טוב. נער בן 16, ספורטאי מצטיין בטיפוס בולדרינג וכוכב "סמוראי-קידס". מלא ביטחון עצמי, חיוך כובש ובמשפטי מוטיבציה מפוצצים. בפנים הוא קצת ביישן וטוב לב. ייהלי (כן, עם שני י׳!) יככב השנה גם בעונה הרביעית של "מקיף מילאנו" (עליה נפרט כאן בהמשך) בתור אסף - נער חמום מוח, בוטה, לפעמים אפילו גס ואלים, אבל גם יודע להצחיק. כריזמטי אבל לא "אלפא" בקבוצה. בנוסף, אקוניס ישתתף השנה גם בדרמת הפשע החדשה של HOT - "ילד רע" בתור אבי פפושדו ילד טוב שמתחבר לחבורת הרעים בכלא, ואם זה לא מספיק אז גם בסרטי הקולנוע "חמצן" ו-"מכולת" שיעלו בהמשך. בקיצור, מדובר בכוכב!

© שלי דנקר 

בת השוטר 3

העונה השלישית של סדרת הלהיט נפתחת שנה אחרי החתונה של חני ודניאל (מור סרוסי ועידו אליאלי). חני מתחילה ללמד בסמינר לבנות, אולם תאונה מסתורית, בה נפצעת קשה אחת מהתלמידות, מסבכת את המשפחה כולה בפרשיית פשע חדשה. זאת בעוד דנה מנסה לברוח מגורלה ולהפסיק להיות "בת השוטר", אך יחסיה עם שלומי מחזירים אותה לזירה של בני ברק בגדול. בסדרה מככבים ליאנה עיון, יהודה בוחבוט, יואב רוזנברג, עידו אליאלי, מור סרוסי, רועי רשף, הילה הרוש, רועי רביב, אלכס זילברג, טלי שרון ועוד. העונה יצטרפו לקאסט שמות חדשים כמו און רפאלי, נטע פלוטניק, כרמל זורע, אלעד תורג'מן, איתמר קיגלר, עדי שרון, אורי מחרז, בן דרורי ועוד. אך אלו פנים חדשות בתעשייה נראה שם?

מתי? 'בת השוטר' (טין ניק לצופי yes), צפויה לעלות לשידור בסוף השנה האזרחית. 

© פיני סילוק, באדיבות yes

נועה כרמי

השחקנית הצעירה, ששירתה בתיאטרון צה"ל, תשתתף לראשונה בסדרת טלוויזיה. לכרמי הייתה הבלחה קצרה כבר בעונה החמישית של "דה וויס", וכעת, שנים אחרי, כשהיא כבר למדה ועברה מסלולי משחק - היא קוטפת את התפקיד של רייזי - בת סמינר. לרייזי יש אחות תאומה (עליה נפרט בהמשך) שהן עושות הכל יחד. אביהן הוא הקצב הכי ידוע ברבי עקיבא והן התקבלו לסמינר בזכות שוחד תרומות ולא בגלל שכל או ציונים...

© זוהר דוידוב

מיקה רייס

את מיקה רייס עדיין לא הכרתם, עד כה היא כיכבה במספר תפקידי אורח ובתפקיד ראשי בתיאטרון. ב"בת השוטר" נראה אותה כפייג'י, אחותה התאומה של רייזי. שתיהן מבוהלות ומשעשעות למדי, ומתחרות על תשומת ליבה של יפה סלונים. אגב, את מיקה עוד נראה בהמשך השנה במסך הקולנוע בסרט "החייל הנעלם".

© מתוך האינסטגרם של מיקה

ליאור אמירה

אחרי שכיכבה בתיאטרון וסיימה קורס צ׳בק, השחקנית ליאור אמירה מגיעה למסך בתפקיד חדש ותגלם את רחלי בת 18. רחלי היא עלה נידף ודי הצל של עצמה. רחלי חייבת לעזור בבית, ויש לה ציונים נמוכים, מרובת אחים ואחיות, לא עומדת בקצב הלימוד. עומדת להתארס עם בחור פשוט כמוה (אותו יגלם לידור אדמוני) שמתכוון לעבוד. חולמת בסתר להיות הסולנית במקום חיה ברכה - הבסטי שלה מהשכונה בבני ברק. אגב, ליאור גם יצרה, שיחקה וביימה סדרת רשת בשם "פול גז בניוטרל".

© עמית נעים

גאיה ענבר

גאיה היא בוגרת קורס משחק מול מצלמה גל אמיתי, למדה במכינה של יורם לוינשטיין. היא רקדנית מקצועית בסגנונות קלאסי, מודרני וג'אז . ב"בת השוטר" היא תגלם את הסולנית חיה ברכה.

© מתוך האינסטגרם של גאיה

שלי הכובשת 2

בשנה שעברה הכרנו לראשונה בסדרה המצליחה את הכדורגלנית הצעירה, שלי רומנו, נכדתו של שחקן העבר המפורסם צ'צ'ה רומנו, המככבת בקבוצת הכדורגל המעורבת בליגת הילדים של מגדל העמק. אחרי שהגיעו בסוף העונה הקודמת עד לגמר הגדול, בעונה הקרובה מגלים שלי וקבוצת האריות שלשחזר הצלחה קשה לא פחות. מעבר להתמודדות הספורטיבית הסוחפת על הדשא, יגיעו למגרש במגדל העמק שלל דמויות חדשות כמו סיגי זמבורה, האוהדת השרופה (קצת יותר מדי שרופה), קבסה, שחקנית ומאמנת הקבוצה היריבה הכי גדולה של האריות ונטע, מלכת השכבה שתעשה לשלי חיים קשים גם בבית הספר. כמו כן במהלך העונה יעלו כחלק מהעלילות נושאים כמו העצמת בנות, התמודדות עם מצב כלכלי מורכב, גזענות ועוד...

מתי? הסדרה תעלה בהמשך השנה בערוץ כאן חינוכית. 

© מיכה לובטון, באדיבות כאן חינוכית

נגה מנצור

בת 15. למדה משחק בבית הספר לאומנויות הבמה של לימור רוז בנתניה ושיחקה את התפקיד של יוליה במחזה של שייקספיר בבית הספר, שנערך במסגרת פרויקט מצויינות באנגלית. רוקדת היפ הופ בשלוש השנים האחרונות וזכתה מקום שני בתחרות של DWC בקטגוריית song & Dance. נגה מגלמת בסדרה את קבסה -הקפטנית והמאמנת של הלורדים מבלפוריה, יריביהם הגדולים של אריות העמק העונה. קבסה (שאיש אינו יודע מה שמה הפרטי) היא שחקנית קשוחה, מחוספסת וווינרית אמיתית. אחת שיודעת מה היא רוצה ותעשה הכל כדי להשיג זאת. 

© חורחה נובומינסקי, באדיבות כאן חינוכית

מתוקים

סדרת דרמה משפחתית חדשה. הסדרה מגוללת את סיפורם של ארבעה אחים המנהלים בהצלחה את הקונדיטוריה המשפחתית (לאחר שאיבדו את הוריהם) בקריית ים, עד שמלכת הקינוחים הבלתי מעורערת של ישראל (נטע אורבך) ואמה הדורסנית (רותם סלע), פותחות בייקרי נוצץ מעבר לרחוב. לצד עמוס תמם ורותם סלע יככבו גם קובי מימון, עידו טאקו, נבו קטן, בר ברימר, נאוה מדינה, אן קונופני ועוד.

מתי? "מתוקים" תחל ב-10 באוקטובר בערוץ ZOOM ב-HOT.

אסי עזר אשר כתב את הסדרה ביחד עם נעם נבו ויעלי כץ ונועה גוסקוב, נכנס לראשונה לעולם הילדים וישחק בתפקיד משחק ראשון שלו, יגלם פסיכולוג ויהיה בזוגיות עם עמוס תמם.

נועה חלפון

הכוכבת הצעירה תפציע בתפקיד המשחק הראשון שלה בסדרה ותגלם את רוני תמרי - מבנות המשפחה, תאומה של אמיר (עידו טאקו). נועה לומדת משחק ושירה באופן מקצועי מגיל צעיר, ועובדת בזמנה החופשי בבית קפה והמאפייה של אחותה ברמת גן, בדיוק כמו בסיפור בסדרה. צילומי הסידרה נפלו בדיוק על תאריך הגיוס של נועה, היא הייתה אמורה להתגייס ללהקה צבאית, לאחר ניסיונות לשלב בין הצילומים לתחילת שירותה הצבאי החליטה לדחות את גיוסה כדי לא לפספס את ההזדמנות הראשונה שלה. קצת ג׳וס: מאחורי הקלעים היא והשחקן נבו קטן, המגלם את אחיה הגדול בסדרה, התאהבו!

© עוז שמש, יחסי ציבור

נטע כרמלי

בת 12, לומדת בסדנאות המשחק של איתי תורגמן כבר קרוב לחמש שנים. נטע תפציע לראשונה ב"מתוקים" ותגלם את מעיין, האחות הקטנה במשפחת תמרי. בינתיים, היא ממשיכה בתחום המשחק וכבר הצטלמה גם לתפקיד הראשי ב"בני מצווה" (עליה מפורט בהמשך הכתבה), שם תגלם את טוהר אורן שחוגגת בת מצווה.

© מתוך מתוקים, ZOOM ב-HOT

עדי צמח

בת 22 מתל אביב. סטודנטית שנה ג' בסטודיו למשחק יורם לוינשטיין. שעשתה תפקיד אורח בסדרה "שנות הירח" על חייו של אביב גפן. בעברה, זכתה במקום הראשון בתחרות מונולוגים בקאמרי ובמקום השני בתחרות מונולוגים ולימודי פיתוח קול, בלט, ריקודים סלונים ותנועה - במסגרת הלימודים ביורם. עדי היא גם גולשת ומדריכת גלישת גלים, מתעמלת קרקע תחרותית (11 שנים) ורקדנית ג׳אז, מודרני והיפ-הופ. כשהייתה בת 16 טסה ללמוד ב-New York Film Academy שבלוס אנג׳לס, התקבלה לשחק בסרט "היי סבא" של אורי בר און בתפקיד ראשי לצד שלמה בראבא. ב"מתוקים" היא תגלם דמות בשם נעם!

©ניר סלקמן,  באדיבות יחסי ציבור

טל פריד

סיפור ליהוקה של טל הוא מפתיע במיוחד, כחלק מתהליך החיפושים אחרי השחקנים בסדרה, אסי עזר העלה סטורי שהוא מחפש שחקנים חדשים להיבחן לתפקידים. טל בדיוק חזרה מטיול אחרי צבא בארצות הברית והחליטה לשלוח הודעה, עשתה אודישן בקניון TLV ולאחר מכן זומנה לאודישן נוסף. לאחר יומיים אסי התקשר אליה להודיע לה שהיא התקבלה! היוצר החליט לעזור לטל ואף מצא לה סוכנות טובה שתטפל בה. פריד תגלם בעלילה את הגרי, בחורה מגניבה, יפה, וכיפית, אבל גם מאוד מרוכזת בעצמה.

© עמית נעים

מאיה עזר שטיין

עוד שם מפתיע שכדאי שתכירו ב"מתוקים": מאיה עזר-שטיין. השחקנית הצעירה, שהיא גם אחייניתו של אסי עזר במציאות, נבחרה לגלם בעלילה את האקסית של בר ברימר.

© צילום פרטי

מקיף מילאנו 4

העונה הרביעית של "מקיף מילאנו" מסיימת להצטלם בימים אלו, ובעונה הקרובה אנו נראה את התלמידים האהובים (עילי צ׳פמן, מיקה צור, קים אור אזולאי, נאיה בינשטוק, רן מושיוב, יונתן ווקס, אורי ביטון ועוד) עולים לכיתה י"ב ומסיימים את התיכון. לצידם יצטרפו תלמידים חדשים, בעיקר מכיתה י׳. בין המצטרפים לעונה: שירי מימון בתפקיד המנהלת, אמיר בנאי, רומי אבירם, יואב רוזנברג, מנור חקק ועוד.

מתי? "מקיף מילאנו" (כאן חינוכית) תעלה בהמשך השנה.

נועה ברק 

בת 22, מפתח-תקווה. בוגרת טכניקה ושיטת צ׳בק. השחקנית הצעירה, שכבר הספיקה להצטלם ל"8200" שתעלה בHOT. ב"מקיף" היא תגלם את עדי, תלמידת י׳ במגמת מכונאות. היא אגרסיבית, אימפולסיבית, "פי אלף יותר סופי" והופכת ל׳פרוייקט׳ של סופי ומעבירה אותה סדרת חינוך. כשבין השתיים נוצר קשר מרגש, סופי מגלה שעדי מתמודדת עם סיפור משפחתי מורכב ואלים.

© צילום פרטי

אורי פרלמן

פרלמן, שכיכב עד היום בעיקר בתיאטרון (והבליח לרגע ב"בלאדי מורי"), עושה את טבילת המשחק הראשונה שלו באחד מהתפקידים הבולטים בעונה הקרובה של "מקיף". אורי יגלם את שחר, האח הגדול של עדי (נועה ברק), בן 19 שחי בקומונה בשנת שירות וממלצר בהאב יחד עם סופי (בה הוא מיד מגלה עניין). אידאליסט ואקטיביסט - האם הוא יפריד בין גיא למבורך?!

© אילן זכרוב

מיקה ולטמן

הזמרת והרקדנית מיקה וולטמן נכנסת לראשונה לעולם המשחק. בסדרה היא תגלם את אלינה תלמידת יב' חדשה במקיף שנכנסת אל מגמת המחול. מתחברת לחבורה של שירן, שובל ואביטל.

© גלית ורטהיים

עירד אבני 

בן 23. שחקן, רקדן ומגיש. רקד בשלוש להקות מחול. בסדרה הוא יגלם את מור, תלמיד י׳, מחוליסט שמחובר לגוף יותר מאשר למילים. ספונטני ולא מחושב, כל הזמן בתנועה. מגיע למקיף מילאנו עם חברה בשם נעמי (רומי אבירם) אבל נדלק דווקא על נורי (נאיה בינשטוק).

© חורחה נובומינסקי, באדיבות כאן חינוכית

רותם אחיהון

השחקנית רותם אחיהון היא גם כתבת בכאן דיגיטל. רותם תגלם את סיוון, תלמידת יב׳, מחוליסטית ופרפקציוניסטית אבל גם מחושבת ומניפולטיבית. הנערה היחידה בעולם שזיו מעריצה. למדה בבית שהיא חייבת להילחם על המקום שלה, ונחושה להשתלט על מופע סוף השנה.

© חורחה נובומנסקי, כאן חינוכית

רועי מעוז

רועי, בן ה-22 מנס ציונה, השתתף עד כה במחזות זמר שונים, התמקד בעיקר בסדנאות משחק ולומד שנה ב׳ בניסן נתיב - כעת הוא לגמרי מוכן לדבר הגדול הבא והוא מצטרף לסדרת הלהיט. ב"מקיף" מעוז יגלם דמות בשם נתי, מנהיג חבורת בנים, מעין נערי רחוב עם נטייה להסתבך. נער אלים ומקובל חברתית.

© עמית נעים

 

אייל נגאוקר

השחקן החדש בסביבה, שסיים ממש לאחרונה קורס משחק מול מצלמה בניסן נתיב, יגלם דמות חדשה בשם גלעד - נער אלים ואגרסיבי שרק מחפש צרות. 

© מתוך האינסטגרם של אייל

 

מה הבעיה?

"מה הבעיה?" היא  דרמה קומית חדשה לילדים ונוער. הסדרה עוסקת בעמליה ליבי ורותם, (14) חברות הכי טובות בלב ובנפש. מעמדן החברתי לא מי יודע מה גבוה, אבל יש להן אחת את השנייה וזה עולם. בלי שלגמרי התכוונו הן מוצאות את עצמן פותחות את ״מה הבעיה?״ - המשרד לפתרון בעיות, אליו עולים לרגל תלמידי בית הספר עם הבעיות האישיות שלהם. ההצלחה של הבנות תלויה לא מעט בעמליה, שניחנה ב״כוח על״ של אינטליגנציה רגשית. בכל פרק הבנות פותרות בעיה חדשה, אבל בעוד הדרך לפתרון היא כייפית ואקשנית. בין השחקנים: עמית מרכוס (״פוראבר״), אפרת בן יעקב (״האי״), מרב פלדמן ועוד.

מתי? בתחילת 2024 בערוץ ZOOM לצופי yes (ערוץ 90).

© מתוך האינסטגרם של ירדן אריש

ירדן אריש

ירדן, עוד מעט בת 17, שיחקה בתפקיד אורח בסדרה "אמת" של דפנה לוין (בקרוב בכאן 11) וכעת תשחק בפעם הראשונה בתפקיד ראשי בסדרה "מה הבעיה". ירדן רוכבת ומדריכת סוסים, גולשת ולומדת בפנימיית המצוינות בויאר בירושלים במגמת תיאטרון וספרות. ירדן תגלם את עמליה ילדה מקסימה, חכמה וכובשת. תמיד ״המבוגר האחראי״. מצטיינת באינטליגנציה רגשית מטורפת בעזרתה היא קולטת מיד מי עומד מולה ומרגישה אותו. זה כמעט כוח העל שלה, קולטת ניואנסים, מימיקות, שפת גוף. לא סתם היא מעולה בלפתור בעיות של אחרים. עמליה רוצה להציל את עולם, לעזור לכולם, אבל את עצמה היא לא מצליחה להציל. שבר גדול נפער בחייה כשהוריה מחליטים להיפרד והיא לא מצליחה להתמודד עם הכאב.

© באדיבות שרית ולורנס

דנה בן סימון

בת 15, לומדת בתחום התאטרון מגיל שמונה. לפני שנה התקבלה ללהקת על הבמה בהרצליה. הקיץ ניסתה פעם ראשונה אודישן לסדרה "מה הבעיה?". הכל קרה כל כך מהר שהיא הייתה בין היחידים בקאסט ללא סוכן. דנה היא אחות קטנה למאיה שהיא גם שחקנית וליונתן. בסדרה היא תגלם את ליבי - מצחיקה. כייפית, מתלהבת, שטותניקית. חיובית ואופטימית. לא ממש אכפת לה מה חושבים עליה. היא מקפידה לעשות מה שעושה לה כיף. כך גם בחוג ההיפ-הופ בו היא רוקדת, היא באה להנות ולבטא את עצמה וממש לא אכפת לה שהיא רחוקה מלעשות את זה מושלם כמו הרקדניות האחרות.

© אייל אפרתי, באדיבות zoom

עדי רכבי

עדי, בת 17 מראש העין. היא לומדת משחק מגיל קטן במספר מסגרות כולל נוער הקאמרי וקורס מחזות זמר ברימון. לעדי יש אחות תאומה לא זהה בשם מאיה. בסדרה רכבי תגלם את רותם - אימפולסיבית. חסרת סבלנות. סוערת. סקרנית. עיתונאית חוקרת המתפעלת את דף הרשת החברתית של עיתון בית הספר. היא חותכת הכל כמו סכין ואומרת את כל האמת בפרצוף, אבל בפנים רגישה כמו חמאה ותעשה הכל בשביל החברות הכי טובות שלה.

© אייל אפרתי, באדיבות zoom

יהונתן שתיוי

עוד מעט בן 17 גר בגני תקווה, ואולי חלקכם תזהו אותו דווקא מהטיקטוק. הוא החל את הקריירה שלו כדוגמן ומשם המשיך למשחק, תחום שהוא מאוד אוהב. יהונתן יגלם את עומר, זכר אלפא כריזמטי. סולן בהרכב מוזיקלי. חכם מאוד אבל סובל מדיסלקציה והיפראקטיביות שגורמות לו להיות תלמיד גרוע וילד בעייתי. מושא האהבה של עמליה.

© אייל אפרתי, באדיבות zoom

אריאל אלמוג

בת 15, תלמידת תיכון. שחקנית, רקדנית מקצועית, יוצרת תוכן ודוגמנית. למדה משחק מול מצלמה ותאטרון. הופיעה בפרסומות ובמופעים שונים. בגיל 12 פתחה מותג בגדים משלה בשם "אריאל פאשן", קולקציה שייצרה ועיצבה לנערות כחול לבן (בתקופת הקורונה) ולאחר מכן טסה לשבוע האופנה בדובאי, שם היא גם הנחתה את האירוע עם קהל בינלאומי. אריאל תגלם את מאיה - הרקדנית הראשית בלהקת ההיפ-הופ והנמסיס של ליבי (רוצה להעיף אותה מהלהקה). אמביציוזית, מלאת ביטחון עצמי, נסטי, ילדת תפנוקים שחושבת שהיא הכי טובה ושמגיע לה הכל, אבל ברגע האמת תגלה שסובלת מפחד קהל משתק.

© עמית נעים

דניאל לנדוור

בן 17, נולד בנורבגיה, גר בעתלית. לומד בבית הספר רעות לאומנויות בחיפה שש שנים. מנגן בפסנתר, רקד ריקודים סלוניים 10 שנים. מה הבעיה זו יריית הפתיחה אל התחום המקצועי, חי את הבמה וחולם תיאטרון וקולנוע. יגלם בסדרה את גיא גרושקה חנון מצחיק שלא בטובתו. מאוהב ברותם ולכן מחפש קרבה לשלישיה. הוא מת לקחת חלק בסוכנות, מבקש תמיד שישתפו אותו ומבטיח ש-"לכל דבר, גרושקה כאן" (בלי לקלוט שזה ממש לא חרוז) וכמובן מצליח להגיע ברגע הכי לא נכון לכל סיטואציה.

© צילום מתוךה אינסטגרם של דניאל

בני מצווה

סדרת דרמת מתח חדשה לילדים ולנוער בכיכובם של שחר חיון, אביתר עוזרי, חן אמסלם, עידו ברטל, ירין אורון (״לבד בבית״) ונוספים, לצד קאסט שחקנים חדש. על מה העלילה? זוהי שנת המצוות של טוהר ואביתר, הם נולדו באותו החודש בהפרש של שנה, ובקרוב יחגגו בר ובת מצווה יחד ומבחינתם - זה הדבר הכי גרוע שיכול היה לקרות להם. התחרות והעוינות בין האחים הולכת וגוברת לקראת האירוע המתקרב, אבל אז מגיעה הזדמנות לשנות את המצב. כשספר התורה העתיק של בית הכנסת השכונתי נגנב, טוהר ואביתר מחליטים לשתף פעולה לראשונה. הם יוצאים לחקירה בלשית מותחת ומלאה במסתורין ברחבי ירושלים כדי למצוא את ספר התורה האבוד, לזכות בפרס הכספי שמוצע עבור מציאתו, ולהפריד את האירועים.

מתי? בחורף הקרוב בכאן חינוכית. 

© מתוך הסדרה, כאן חינוכית

איתי בכור

איתי יחנוך עבורו את עולם המשחק בסדרה ויגלם אביתר אורן, הבן הבכור לבית משפחת אורן, רגיש ומבריק, הסולן של להקת בני מצווה שמתמודד עם פחד במה ועם היריבה הכי גדולה שלו - אחותו הקטנה - טוהר (נטע כרמלי שהכרתם כאן למעלה). טוהר נולדה בדיוק שנה אחריו, פמיניסטית בהתהוות, ילדה פלפלית ואמיצה שלא מפחדת מכלום וסוחפת אחריה את כולם להרפתקאות מסתוריות ומסעירות.

© באדיבות כאן חינוכית

איתמר פינטו

ילד הפלא החדש בסביבה יגלם את הלל ויצמן החבר הכי טוב של אביתר ונעמי. הילד הכי מצחיק בסביבה, בעיקר כשהוא לא מתכוון להצחיק. מאחורי אהבה גדולה לשילובי אוכל הזויים ובדיחות קורעות מצחוק, הלל מסתיר מכולם סוד גדול על האדם הכי חשוב בחייו.

© באדיבות כאן חינוכית

טליה חיון

גם טליה חיון תעשה טבילה ראשונה בעולם הטלוויזיה ותגלם את נעמי קפלנסקי החברה הכי טובה של הלל ואביתר, הבחורה הכי רצינית בסביבה. טום-בוי שנותנת פייט לכל הבנים עם ים של קסם וקצת ציניות. החלום הכי גדול שלה הוא להיות גיטריסטית מצליחה, אבל כדי להגשים אותו היא תצטרך להתגבר על מכשולים שיגיעו מהאנשים הכי קרובים אליה.

© חורחה נובומנסקי, כאן חינוכית

נעמי לזר קינן

נעמי תגלם את תהילה סביון הבסטי של טוהר וחלק מהשלישייה הבלתי נפרדת שלהן עם תמר. תהילה היא ילדה מצטיינת שעושה הכל כדי לשמור על התואר הזה בכל תחום. כשמשבר גדול מערער את חייה, היא נאבקת להסתיר אותו ולשמור על התדמית המושלמת שלה. הסתרה שמאיימת לפרק את החברות שלה עם טוהר ותמר לתמיד.

© באדיבות כאן חינוכית

שי לביא

תגלם את תמר דהרי הצלע השלישית בשלישיית טוהר-תהילה-תמר. תמר המתוקה והיפה היא ילדה קצת מעופפת עם לב רחב, אולי קצת רחב מדי, כי אף פעם לא נעים לה להגיד לא. ודווקא היא נקלעת במהלך העונה למשולש אהבה מורכב במיוחד שמאלץ אותה להתמודד עם המכשול הכי גדול שלה. 

© חורחה נובומנסקי, כאן חינוכית

גיא אחרק

הכוכב החדש יגלם את יהלי ז'אן בן הזקונים למשפחת התורמים של בית הכנסת. ילד יפה תואר, כובש, חכם ומיוחד שהגיע לארץ אחרי שנים בחו"ל. העבר המסתורי והמיוחד שלו הופכים אותו לחידה מעניינת, במיוחד עבור טוהר שמוצאת בו עניין מיוחד.

© באדיבות כאן חינוכית

נגה חיטין

ילדת הפלא החדשה תגלם את ליבי שדה קטנה וכובשת שרוב הזמן מגיעה כדי לעשות צרות. ילדה חכמה וממזרית שיודעת תמיד איך לסובב את המצב לטובתה. מלאת ביטחון, סופר תיאטרלית ומצחיקה.

© באדיבות כאן חינוכית

רוני ותום 3

סדרת הילדים והנוער המצליחה של גיורא חמיצר ממשיכה לעונות חדשות. גם הפעם רוני ותום יצאו להרפתקאות בלשיות מרתקות.

מתי? "רוני ותום" תעלה בהמשך השנה בניקלודיאון, yes.

נדב ארדיטי

תפקיד הבכורה של ארדיטי, בן ה-25 יהיה בעונה החדשה של להיט הילדים והנוער "רוני ותום". שם יגלם את דמותו של רוי, הנער החדש בבית ספר, סטודנט למשחק, בדיוק כמו ארדיטי בחייו האמיתיים. השחקן הצעיר מתחיל בימים אלו את שנתו האחרונה בבית הספר למשחק ביורם לוינשטיין וזוהי רק ההתחלה שלו!

© לירז כרמלי, באדיבות יחסי ציבור

שקשוקה

אחרי שלל עונות מצליחות וטירוף בקרב הקהל (המתבטא גם במיליוני צפיות ביוטיוב), שקשוקה תמשיך על המסך שלנו ואיתה גם פרצופים חדשים וכשרונות חדשים שיתגלו לראשונה מול המצלמות.

איתי להב

בן 15.5, ממושב עין ורד, משחק בתפקיד תמר ("אומרים תמר לח, לא תמר לחה."). תמר הוא ילד חדש בכיתה, חתיך חולמני אוהב טבע וחופש, שלא אוהב לקבל "לא". תמר דר בוילה עם בריכה, ומתקשה בהתחלה להבין אם רוצים להיות חברים שלו בגללו או בגלל שיש לו בריכה. התשובה אי-שם באמצע. הוריו בסדרה הם רוני קובן ושרון שטארק. אחותו בסדרה היא מיקה לוין.

© דנה קבאסה סטודיו  

ירדנה ישראלוף

בת 11.5, מרמת גן, בתו של השחקן והקומיקאי אסי ישראלוף. אחרי שקטפה קמפיינים - ירדנה מגיעה ל"שקשוקה" ומגלמת בתפקיד תמוז, ילדה חכמה ובעלת מצפון חברתי, המתקשה לפעמים לעמוד על שלה בעיקר מול נאיה.

© באדיבות כאן חינוכית 

אודל קרודו

בת 11.5, מפתח תקווה, משחקת בתפקיד נאיה. אמה של נאיה מתה ממחלה, והיא גרה עם אחיותיה רלי וקארין ועם עופר (דן מור), אביה הטייס שבקושי נמצא בבית. נאיה ילדה רגישה מאוד, ולפעמים בבית הספר יש לה התנהגות בעייתית ובריונית. 

© חורחה נובומינסקי, באדיבות כאן חינוכית

אלינור וייל

שחקנית התיאטרון בת ה-25, מתל אביב, מגיעה לראשונה למסך ותגלם את רלי, האחות הגדולה של נאיה וקארין. רלי חיילת וחברה טובה של אור (אמיר בנאי). היא מנסה לג'נגל בין להיות צעירה רגילה, לבין מי שהפכה בעל כורחה ל"אמא".

© דור לב

אלי נחמני

בן 11, מתל אביב, מגלם את רני ששואף להיות במאי קולנוע. הוא בעיקר חבר של הבנות, לא אוהב כדורסל או כדורגל, ומרגיש נוח יותר בחברתן של חברותיו לכיתה.

 

© חורחה נובומינסקי, באדיבות כאן חינוכית
תגובות