כוכבי ״פרסי ג'קסון והאולימפיים״ בראיון בלעדי לפרוגי. צילום מסך

כוכבי ״פרסי ג'קסון והאולימפיים״ בראיון בלעדי לפרוגי

העיבוד החדש של פרסי ג׳קסון מגיע לדיסני+ והפעם כסדרה בשם ״פרסי ג'קסון והאולימפיים״. בראיון מיוחד ובלעדי לפרוגי סיפרו לנו הכוכבים על האהבה לסדרת הספרים, המחויבות שהרגישו, כוח העל האמיתי שלהם ואיזה אל יווני היו רוצים להיות? ומה הקשר של אוליביה רודריגו? • הריאיון המלא עם כוכבי ומפיקי הסדרה

"פרסי ג'קסון והאולימפיים" של הסופר ריק ריירדן, היא אחת מסדרות הספרים האהובות הקהל במשך שנים רבות. כעת לראשונה, עולה ב"דיסני +" סדרת לייב אקשן המגוללת את סיפורו של פרסי ג'קסון. תפסנו את כוכבי הסדרה - ארי סימחדרי, ווקר סקובל, ליאה סאווה ג'פריס ומפיקי הסדרה ג'ונתן א.שטיינברג ודן שוץ לשיחה על תהליך העבודה על הסדרה, כוחות על והצפיות הגדולות ממעריצי הספרים.

 

איך התחושה לקחת חלק בזיכיון אייקוני שכזה?

ארי: "אני חושב שזה יכול מאיים קצת כשאתה חושב על זה יותר מידי, במיוחד בגלל שאנחנו מעריצים ענקיים של  הספרים ורצינו ליצור משהו שאנחנו נוכל להתגאות בו. לכן, אני חושב שהלחץ הרב מגיע מאיתנו, להביא לעולם משהו שאנחנו גאים בו. אבל לראות את התמיכה הנלהבת והאהבה מהמעריצים זה עוזר לשכוח את הלחץ שהנחנו על עצמנו. אתה רק רוצה ליצור תכנית טובה עבורם".

© Photo Credit: Disney

 אחד הדברים שמייחדים את הסיפור של פרסי ג'קסון וגרם לצפייה מרובה בקרב קהל המעריצים - הוא סיפורי הפנטזיה והסצינות המיוחדות. הסדרה החדשה עתירה באפקטים מיוחדים, שדרשו כמובן הכנה רבה מהקאסט לקראת הצילומים:

ווקר: "אני וליאה ערכנו אימונים תת-ימים וכולנו עשינו אימוני בקרבות חרב. אבל אני חושב שהאימון הכי גדול שעזר לי הכי הרבה היה פשוט לחזור ולקרוא את הספרים שוב ושוב. לחזור ולקרוא אותם במהלך הצילומים היה סופר שימושי ביצירת התכנית".

השחקנים שיתפו על התהליך שכרוך בעיבוד מספר לסדרה, ועל העובדה כי סיפורן של הדמויות ידוע וכתוב מראש, סייע להן בבניית הדמויות: "העזרה הכי גדולה שריק (הסופר שכתב את "פרסי ג'קסון -ע"א) נתן לנו הייתה שידענו לאן הדמויות שלנו הולכות. הכרנו את המסע שלהן מראש. ככה יכולנו לנתח, במיוחד בפרקים הראשונים, איך הדמויות יגיבו לאירועים שיקרו בעתיד. יכולנו להגדיר התנהגויות מסויימות.. כשהן עושות משהו שאולי לא ציפית שהן יעשו - אפשר להתסכל אחורה ולהגיד 'הן תמיד היו ככה' או 'זה היה מתוכנן מההתחלה" שכתבו את הדמות הזו"

© Photo Credit: Disney

בשיחה עם מפיקי הסדרה ג'ונתן א.שטיינברג ודן שוץ, עלתה לא פעם האהדה שיש לפרסי ג'קסון ברחבי העולם והעובדה כי מדובר בסיפור על זמני, שהצליח לגעת בליבם של רבים לאורך השנים. בסצינה מן הפרק ראשון נשמע ברקע השיר "Logical" של אוליביה רודריגו, שהיא מסתבר גם מעריצה של פרסי ג'קסון ושילוב השיר היה מעין מחווה עבורה.

הסיפור של פרסי ג'קסון הוא סיפור על זמני ואייקוני. במהלך הפרק נשמע ברקע שיר של אוליביה רודריגו. כיוצרים. תהינו כמה זה חשוב עבורכם כיוצרים לשלב אלמנטים מודרנים בסיפור הנצחי, שיתאימו לעידן הנוכחי?

ג'ונתן: "זה אכן סיפור על זמני. אני חושב שהתקווה בדרך בה הסיפור בנוי היא שאתה יכול לצפות בו היום, לצפות בו בעוד עשר שנים מהיום וזה ירגיש נגיש ועדכני בכל מסגרת. עם המוזיקה, די נזהרנו וניסנו לוודא שהמוזיקה תמיד מספרת את הסיפור. יש כמה שירים מהניינטיז, יש שירים נוסטלגיים רבים מהעבר. הכל שם מסיבה מסויימת. אבל אני אשקר עם אומר ששילוב השיר (של אוליביה- ע"א) לא היה בגלל החלק שלה ובגלל הרגשות שלה כלפי הספר, ויצירת קשר בלתי ישיר שהתכנית תרצה לקיים עם מעריצה מפורסמת".

קשר בלתי ישיר עם מעריצה מפורסמת של התכנית. אוליביה רודריגו © Emma McIntyre/Getty Images for The Recording Academy)

צפו בריאיון המלא והבלעדי של פרוגי עם "פרסי ג'קסון והאולימפיים": 

 

שני הפרקים ראשונים של "פרסי ג'קסון והאולימפיים" זמינים לצפייה בדיסני+. הפרק השלישי ישודר ב-26 בדצמבר והרביעי ב-2 בינואר.

 

תגובות