כן המפקד! הדמויות מהסדרות שחייבות לפקד בצה"ל. מתוך "חברים", מתוך "גאליס" (ערוץ הילדים), מתוך "נעלמים" (טין ניק HOT)

כן המפקד! הדמויות מהסדרות שחייבות לפקד בצה"ל

אמה קליין מ"נעלמים" ועד יונתן מיטרני מ"גאליס", אספנו עבורכם מספר דמויות מאוד מנהיגותיות ואסרטיביות, שלגמרי היינו שולחים לצה''ל כמפקדים. הרשימה המלאה

אמה קליין - "נעלמים" 

הסדרה המותחת אמנם כבר ירדה מהמסך, אך השאירה בליבנו דמויות כמו אמה, שכל יום עבורה הוא כמו הרפתקה. אמה בכוחות עצמה יחד עם אלון ועידו, הצליחה למצוא את המיקום שבו פיזנטי החביא את דריה, דניאלה ושאולי, התמודדה מולו בגבורה ומול נבלים נוספים כמו בני "סינטרה" הופמן, שעמד מאחורי הרעלת אשמורת ושוד בנק יעקובסון, אבינועם גושן שתכנן הקמת מפעל מזהם והרשימה עוד ארוכה. אמה הצילה עם חבריה עיירה שלמה יותר מפעם אחת ובכל ארבע העונות של הסדרה, מנעה את מזימותיהן של הרעים בזכות חוסר הפחד, כושר המנהיגות שלה ולכן, לדעתנו היא בהחלט יכולה לפקד על גדוד שלם ואולי גם לקחת חלק גדול, בהובלת מבצע צבאי. אנחנו בטוחים שלאדם אכפתי כמו אמה, החיילים יתחברו בשנייה!

ניקולס באוור - "כמעט מלאכים"

ניקולס, היה ללא ספק ה"אינדיאנה ג'ונס" של "כמעט מלאכים" ורק על החיים שלו, אפשר ליצור סדרה בפני עצמה. כזכור, בתום העונה הראשונה, סיילו נבלעה דרך שער אאודמון ולמשך תקופה, ניקו נשאר לבד לשמור על יותר מעשרה נערים מתבגרים וארבעה ילדים. לא היה לו קל, עד כדי כך שפעם אחת התפוצץ על כולם מרוב הקושי. למרות הכל, הוא תמיד היה אוזן קשבת לכולם, לא הלך לישון עד שווידא שכולם בסדר ושמר עליהם כמו על הילדים שלו- כריסטובל, אספרנסה ופאס. לניקו מתאים להיות מפקד בצה''ל, גם בגלל התעוזה שלו להתמודד מול אנשים אכזריים במיוחד כמו ברטולומה וחוואן קרוס, גם משום שקרא לנערים במספרים, כמו שמפקד מחלק לחיילים מספרי ברזל ומפני שנטה להיות איתם קשוח, אבל גם גילה כלפיהם המון רגישות. לסיכום, ניקו יכול להיות מפקד למופת. 

מיקה צור - "לבד בבית" 

בכל פעם שנתי ודודי צור השאירו את ילדיהם בבית, הבת הבכורה מיקה הפכה בין רגע מילדה לאמא בעצמה. מיקה בפעמים כאלו קבעה את הכללים בבית, הייתה אחראית להכין אוכל לאחים שלה, להעיר אותם לבית הספר, לארגן אותם ובפועל הם די צפצפו עליה, אבל כשעלה לה הסעיף, אף אחד לא העיז להתעסק איתה. תפקיד המפקדת בצה''ל יכול להתיישב היטב על מיקה, מפני שהיא מתנהגת כמו מבוגר אחראי. בסופו של דבר, היא תהיה מפקדת מצטיינת!

מוניקה גלר - "חברים" 

 בסיטקום האהוב, בין שלל הדמויות בולטת דמותה של ה "קונטרול פריק" - מוניקה. מוניקה בכל הזדמנות אפשרית אהבה לקחת שליטה, כמו בעבודתה כשפית, בסדר וניקיון בבית שלה, כשאוי ואבוי אם מישהו לא יענה לה. בארגון החתונה של פיבי, שבו חילקה הוראות לאלף איש והתייחסה לאירוע כאילו היה מדובר במבצע צבאי. מוניקה דמות מאוד דייקנית, שהכל תקתק אצלה כמו שעון ואם היא הייתה מתגייסת לצה"ל - עם כמות המשמעת שלה, אין ספק שהיא הייתה רס"רית קשוחה ואהובה.

יונתן מיטרני - "גאליס" 

 מהרגע שיונתן הגיע למחנה "גאליס", הוא לא ציפה שכל קיץ יהפוך אותו למיועד ויחכה לו מסע ארוך כמו המסע אחר "לוחות הגורל", "גאליסיה", "מעיין הנשמות" ו-"ספר הבריאה". בסופו של דבר, יונתן הצליח להשלים את המשימות שלו, למרות ההפרעות בדרך, גם כשזה גבה ממנו מחיר של הקרבה עצמית. עם אומץ הלב, המנהיגות והאופן שבו הוביל את האנשים שהצטרפו למסעות שלו וחברי המחנה, יונתן לחלוטין יכול להיות מפקד בצה"ל!

 

 

תגובות