לרגל הוולנטיין דיי: הדמויות שהיינו משדכים ביניהן . מתוך "כמעט מלאכים", "אינפינטי" Zoom ב-yes, "נעלמים" (טין ניק, HOT)

לרגל הוולנטיין דיי: הדמויות שהיינו משדכים ביניהן

היום (ד'), מציינים את יום האהבה הבינלאומי. לרגל היום שכולו לב, ערכנו רשימה של מספר דמויות שמגיעים מסדרות שונות, ולגמרי צריך לשדך ביניהן!

הסדרות שעל המסך תמיד מביאות איתן דמויות מסקרנות ומיוחדות. ולכבוד יום האהבה שמצויין היום ברחבי העולם, ישנה הזדמנות מעולה לחבר ביניהן ולנסות ליצור, זוג טלוויזיוני משמיים. אז קבלו את הדמויות שהיינו משדכים ביניהן ואנחנו חושבים, שיש להן פוטנציאל להיות פאוור קאפל מושלם! 

דניאל כרמי מ-"אינפינטי" וגור קליימן מ-"מקיף מילאנו"

אין ספק שגם "מקיף מילאנו" וגם "אינפינטי", הביאו למסך המון דמויות אהובות. בצד של "מקיף מילאנו" נמצא גור, תלמיד מגמת האופנה בתיכון ובצד של "אינפיניטי" נמצא דניאל, מהדמויות הרגישות ביותר שפגשנו על המסך. גור ודניאל שתי דמויות גאות שחוו סיבוכים בגלל היותם כאלה, בין אם זה גור שפחד לספר על כך לאביו אלעד ההומפוב, שבסופו של דבר הצטער אחרי שידע מכך ודניאל, שהושפל על ידי יונתן בדרכים שונות, בעוד שיונתן עצמו בארון. דניאל וגור יכולים להיות זוג מדהים, מפני ששניהם אנשים חמימים, סופר חברותיים ובעלי לב טהור, אז אין סיבה שלא יתחברו בשנייה!

© מתוף "אינפיניטי" Zoom ב-yes, "מקיף מילאנו" כאן חינוכית

ג'ואי טריביאני מ-"חברים" ולילי אולדרין מ-"איך פגשתי את אמא"

התכונות המשותפות ל"חברים" ו"איך פגשתי את אמא", הן ששני הסיטקומים הללו הצליחו לגלגל אותנו מצחוק בכל פרק מחדש, עם ים סצנות קורעות ופאנצ'ים גאוניים. דבר נוסף שמשותף לשתי הסדרות, הוא שתי דמויות עם פוטנציאל ממש לא רע לזוגיות והם ג'ואי ("חברים") ולילי ("איך פגשתי את אמא"), מפני ששניהם דמויות קלילות, שמחים רוב הזמן, שטותניקיים ויודעים לראות את האור, כמעט בכל דבר. בדיוק בגלל הסיבות הללו שווה לשדך בין השניים, כי נקבל זוג שמח במיוחד! 

© מתוך "חברים", "איך פגשתי את אמא"

אלכס סולינסקי מ-"לעוף על אנה" וצוק צוקרברג מ-"כפולה" 

ב"לעוף על אנה" אשר מבוססת באופן חופשי על חייה של אנה זק, הכרנו את אלכס, דמותה אחותה הגאונה של אנה שהייתה מועמדת לקבלת מלגה לאוניברסיטת "פרינסטון" ומומחית בכל הקשור למדעים. היא הזכירה לנו את דמותו המחוננת של צוק צוקרברג, שגם הגיע מסדרה שנכתבה בהשראת כוכבת אחרת, "כפולה", שהתבססה על חייה של נועה קירל. כמובן שהסדרות מהן שתי הדמויות מגיעות, אינן סיבת הפוטנציאל לזוגיות, אלא העובדה שמדובר בדמויותיהן של תלמידים שקדניים ביותר, מכירים מושגים שלאחרים יישמעו כמו ג'יבריש, עבדו על פרויקטים עם תלמידים לא יוצלחים ועזרו להם, אז אנחנו בטוחים שהשידוך בין אלכס לצוק יהיה פשוט גאוני! (סטגדיש). 

© מתוך "כפולה" (סלוצקי אפיקי תקשורת), "לעוף על אנה" (טין ניק, yes)

תומאס גונזלו אורטיס מ-"אספרנסה מיה" וסיילו מחיקו מ-"כמעט מלאכים" 

"כמעט מלאכים" ו-"אספרנסה מיה", שתי טלנובלות ארגנטיאיות שכבשו אותנו בזכות דמויות ססגוניות, עלילות מרתקות ובעיקר, המון אהבה באוויר. בין הדמויות הרומנטיות ב-"אספרנסה מיה" היה תומאס, שנתן את כל הלב שלו לאספרנסה וגם סיילו מ-"כמעט מלאכים", דמות לא מעט רומנטית, ששבתה במהירות את ליבו של ניקולס באוור וגם את שלנו. סיילו ותומאס יכולים להיות זוג מוצלח, מכיוון שלשניהם יש מאפיינים של "מורי דרך", שניהם מבוגרים אחראיים לחלוטין ותמיד הפנו אוזן קשבת, לכל מי שהיה צריך את העזרה שלהם. במבט לאחור, התכונות הללו של תומאס בלטו ב-"כמעט מלאכים" גם אצל ניקו שהיה בעלה של סיילו, כך שהחיבור בין שתי הדמויות יכול להיות רומן משמיים?

© מתוך "כמעט מלאכים", "אספרנסה מיה"

רחלי בן-דוד מ-"שכונה" ודריה מ-"נעלמים" 

בשתי דרמות הנוער עוצרות הנשימה, נמצאות שתי דמויות גאות שלדעתנו, יש גם פוטנציאל לזוגיות ביניהן ואלו רחלי ודריה. למה? יש כמה סיבות, רחלי ודריה דמויות שאוהבות לחקור דברים לעומק, שתיהן התמודדו מול נבלים, כמו רחלי מול השיינפלדים, דריה מול פיזנטי. שתיהן דמויות מנהיגותיות ורגישות.אנחנו מעריצים אותן, על כך שלמדו להיות שלמות עם עצמן. לסיכום, דריה ורחלי היו יכולות להיות קסם של זוג!

© מתוך "שכונה", נעלמים" (טין ניק, HO)





תגובות