טירוף האווטאר: הדמויות המפתיעות שהכי אהבנו. מתוך אווטאר, ניקלודיאון

טירוף האווטאר: הדמויות המפתיעות שהכי אהבנו

עם כל ההייפ החוזר לסדרה אהובה, הרכבנו עבורכם רשימה של כמה מהדמויות המפתיעות שהכי אהבנו בסדרה המקורית של "אווטאר"

אחת הסדרות שהגדירה את הילדות של כה רבים מאיתנו היתה אווטאר, הסדרה המצוירת שכבשה כל כך הרבה לבבות צעירים, חזרה אל חיינו ממש לאחרונה בגרסת לייב האקשן של נטפליקס, מה שגרם לנוסטלגיה להתעורר בנו ולאסוף  את הדמויות שהכי אהבנו בסדרה המקורית!

סוקי

סוקי אמנם לא בדיוק נמנית עם החבורה המקורית של אווטאר ולא נלווית אליהם בכל מסעותיהם, אבל אין ספק שהיא זכורה וגם קשורה מאוד לצוות. סוקי היא מנהיגת לוחמות קיושי, חבורת נשים לא כשפיות שנלחמת בעזרת אמנות קרב ייחודית, אמנות כה ייחודית שאפילו סוקה מסתקרן ללמוד אותה, ואף מתחיל לצאת עם סוקי עצמה!

© מתוך אווטאר, ניקלודיאון

מיי

חברתה הטובה מילדות של אזולה ובתור שכזו היא מצטרפת אליה בכל מסעותיה ועוזרת לה. אבל מיי היא לא רק חברתה של אזולה, לאורך הסדרה הוא וצוקו, אחיה של אזולה, מתקרבים ומתאהבים, ולקראת סוף הסדרה, ברגע גורלי, מיי בוחרת בצוקו על פני חברתה הטובה למורת רוחה של אזולה. למרות שלא מדובר באחת הדמויות הראשיות ביותר מהסדרה, מיי נכנסה לליבנו ואהבנו אותה מאוד.

© מתוך אווטאר, ניקלודיאון


מומו

אז נכון, מומו הוא לא בדיוק בן אנוש, אבל אין ספק שהלמור המעופף הקטן הוא דמות שאין אחד שלא אהב, גם בגלל עיניו הגדולות, גם כי הוא פרוותי וחמוד להפליא, אבל גם כי הוא מתגלה כחבר יעיל ועוזר כשצריך. למרות שאחרי הכל מדובר בחיית מחמד נבונה במיוחד שכל אחד מאיתנו היה רוצה לעצמו.

© מתוך אווטאר, ניקלודיאון


בומי

אמנם שליט העיר אומאשו הוא דמות די משנית בסדרה אשר מופיעה בה פרקים ספורים בלבד, עם זאת הוא דמות זכורה עד מאוד, אנחנו לא יודעים אם זה בגלל שהוא לא מאה אחוז שפוי או בגלל ההיסטוריה שלו כחבר ילדות של אנג, אבל בומי, שליט עיר האדמה אומאשו הוא אחד השליטים המסקרנים המצחיקים והמעניינים שפגשנו, ואנו מודים שהיינו מאוד מסוקרנים לגור בעיר בשליטתו...

© מתוך אווטאר, ניקלודיאון


מוכר הכרובים

מפתיע איך למרות שמדובר בדמות משנית, שלא מופיעה הרבה בסדרה ושאפילו את שמה המלא אינינו יודעים, מוכר הכרובים הוא אחת הדמויות האייקוניות ביותר בסדרה. הקאץ' פרייז המוכר שלו (ובעצם המשפט היחיד שהוא אומר בכל הסדרה) הוא: "הכרובים שלי", משפט אותו הוא אומר בכל פעם שחבורתו של אנג מתפרעת במקום כלשהו או בורחת מאומת האש. בכל פעם מחדש החבורה הופכת בטעות את עגלת הכרובים של המוכר המסכן. היפוך עגלת הכרובים ותלונת מוכר הכרובים הפכה לבדיחה חוזרת באווטאר כך שאנחנו לא יכולים שלא לאהוב וקצת לרחם על המוכר...

© מתוך אווטאר, ניקלודיאון
תגיות
תגובות