דניאל יונה: "זו ההזדמנות האחרונה שהקהל ואני נותנים לקריירה שלי". אוהד רומנו, באדיבות יחסי ציבור

דניאל יונה: "זו ההזדמנות האחרונה שהקהל ואני נותנים לקריירה שלי"

דניאל יונה הפך את עצמו לאחד הטיקטוקרים המדוברים בישראל וגם לאחד ששנוי במחלוקת - מצמיחה גבוהה ווויראלית - למציאות בה הכל קרס לנגד עיניו, עד שהחליט לקחת הפסקה ולחזור עם תיקון. בראיון מיוחד שנערך לכבוד השתתפותו ב-"גולסטאר: יוון" (HOT), תפסנו את יונה לריאיון בו שיתף על המפלות, השערוריות, כוכבי הרשת שיצאו נגדו, הזוגיות המפוברקת עם טל הרוש, תקרית הג'קוזי עם הילדים וגם - על הצמיחה המחודשת כשחקן כדורגל, מיתון התוכן שלו והמסלול החדש

הטיקטוקר והסקילר הישראלי, דניאל יונה (22), חלם מאז ומעולם להיות כדורגלן. כשנכנס בגיל 14 לקבוצת כדורגל ברמת גן בכדי לנסות להגשים את חלומו, אך הניסיון גרם לשחק יותר כדורגל. מצד שני, נפתחה לו מכאן הדלת לעולם הרשתות וכך התחיל כל סיפור הסקילר. מאז, יונה צבר מיליוני עוקבים, אבל עשה כמה טעויות בדרך. אחת מהן, הובילה לחסימת עמוד הטיקטוק שלו. בימים אלו הוא מככב בעונה החדשה של "גולסטאר: יוון" (HOT ו-NEXT TV) ולכבוד עלייתה - תפסנו את יונה לראיון בו פתח הכל.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אחת ולתמיד - מי אתה דניאל יונה?

"אני דניאל יונה, בן 22 מירושלים, סקילר ישראלי, כוכב טיקטוק וכדורגלן בליגה ג'". 

אתה יכול להבין למה יש כאלו שמבחינתם אתה שתי אישיות שונות?

"אני חושב שבגלל הדמות שלי, שמעוררת כל מיני מחלוקות שונות עליי". 

-למשל?

"התוכן שאני מייצר, גורם לאנשים להגיד 'מה הוא עושה, הוא לא באמת כזה', 'האם הוא סקילר או שבא לחרטט אותנו? ו'האם הוא אחד שאוהב להגשים את החלומות שלו או לא?'. זה כמו ב'ארץ נהדרת', אנשים תוהים האם אני משחק דמות או שזה באמת אני? אני כבר יצאתי מהדמות, ומעלה סרטונים רק של כדורגל, אבל עדיין לאנשים יש את המחשבה של 'מה קורה פה' ואני פשוט ממשיך בדרך שלי. אני זורם איתם ולא הולך להתווכח עם אף אחד, אבל אני כן אחד שרוצה להצליח בכדורגל, עובד קשה ועכשיו כולם יראו איך לאט לאט אתקדם מליגה ג' לליגה א'. החלום שלי, הוא להגיע לליגת העל". 

© צילום מהאינסטגרם של דניאל

איך התמודדת לראשונה עם המהפך מאדם אנונימי לכוכב רשת מוכר, שאפילו הקהל בחר בו כטיקטוקר השנה של 2022 אצלנו? 

"אני חייב להגיד לך, שזה דבר מטורף! מעבר לזה שאני כוכב טיקטוק, אי אפשר לצאת מהבית. גם אם אני יוצא מהבית, אני יוצא עם מסיכה על הפנים, כי זה לא שאנשים רוצים סלפי ואומרים 'יאללה, בסדר תמשיך', אלא שכולם רודפים אחריך ברחובות ובכל מקום. עכשיו בגלל 'גולסטאר', גם אנשים מבוגרים רודפים אחריי! לא האמנתי שזה יקרה, וזה מטורף". 

ממש השבוע עלתה העונה ה-11 של "גולסטאר" בהשתתפותך. איך הגבת כשפנו אליך מתכנית שכל כולה כדורגל?

"הייתי מופתע מאוד, למרות שידעתי שהתוכנית בנויה עליי. כלומר, ידעתי שזה דניאל יונה, ואם זה לא אני, אז מה כן. הרי 'גולסטאר' זה כדורגל, צחוקים, והומור שזה מי שאני. יש לי מה להוכיח ב'גולסטאר' ואני חושב שכולם הולכים לראות מה אני שווה בכדורגל, איך אני משחק, והרי הרבה אנשים רוצים לדעת איך אני משחק. בלי קשר לכדורגל, יש לי את ההומור שלי, סיפרתי גם את הסיפור האישי שלי שם וזה מה שחושף את דניאל יונה ללא הדמות. אני רוצה שידעו עליי כמה שיותר".  

כדורגל מוביל להמון אמוציות וריבים - זה משהו שגם קרה ביוון?

"תראה, אני ניסיתי להישמר מהדבר הזה ונשמרתי כמה שיותר", משתף יונה. כמובן שבעונה הזו היו אנשים שחיפשו אותי, אבל תמיד ניסיתי לשמור על פה סגור. ניסיתי לא לענות לאף אחד ועניתי רק כשצריך לענות, אבל לא רציתי לריב עם אף אחד במגרש, באתי להיות מקצועי". 

ממש לקראת הפרמיירה שהתקיימה בשבוע שעבר, אלירז שדה העלה באינסטגרם סרטון מהצילומים, בו נראה פרשן הספורט רז זהבי נוהג כלפיו באלימות.

"כשראיתי את זה בעיניים שלי, שאלתי את עצמי 'יכול להיות ששתי דמויות כאלה שהייתי רואה בטלוויזיה, אלירז מ'האח הגדול' ורז שכל היום ב'ערוץ הספורט' מתנהגים ככה?'. אמרתי 'רגע, משהו קורה פה והם בני אדם, זה בסדר שאפשר להוציא הכל ככה, אבל אני חושב שזה מוגזם. אני אומר לעצמי, שצריך כל הזמן להשתפר, אני דמות מאוד טובה כרגע שעוזרת לילדים, לא אלימה או מקללת ובטעות כל אחד יכול לפלוט מילה. אם אלירז וזהבי לא הדמויות שמנסות להעביר את המסר הטוב, אז איך אני אעביר אותו?. כשראיתי שהם רבים, שאלתי את עצמי 'מה, גם אני אתחיל להיכנס לזה?', אבל עצרתי את עצמי. אמרתי, 'מה פתאום! יש ילדים שרואים אותך!' ותמיד הדפתי את עצמי מדברים כאלה. גם כשהיו לי דעות ורציתי לומר אותן, עצרתי את עצמי".  

 

לפני חודש חתם יונה בקבוצת הכדורגל "הפועל קריית חיים", כאמור מתחיל להניע בשנית את החלום שלו.

"המאמן צורח עליי צרחות, אני לא מקבל הנחות ומקבל משימות כמו להרים שערים, בקבוקי מים ומקבל יחס רגיל כמו כולם, אין כאן יחס של 'סלב' או מישהו מוכר. אני מאוד שמח מזה ואוהב שמתנהגים אלי ככה, כי אם יתנהגו אלי כמפורסם, ארגיש לא בנוח. ברור שיש את ההכרה של הבן אדם המוכר, אבל יש כבוד בקבוצה ומעריכים אותי לפי מי שאני וכדורגל זה כדורגל. כלומר, אם עשיתי טעות, המאמן והשחקנים צועקים עליי ובצדק. כשאני מתבלבל בנבדל למשל, המאמן צורח עליי וזה הדבר היחידי שאני מתבלבל בו, כי מעולם לא שיחקתי במגרש גדול, אבל לאט לאט אני לומד". 

יונה תמיד חלם להיות כדורגלן, אבל תקרית לא נעימה שעבר בגיל 14, כמעט מנעה ממנו לחלוטין להגשים את החלום. 

"רציתי להיות כדורגלן והלכתי להירשם, לקבוצת 'הכח עמידר רמת גן' בלי שאף אחד ידע, אפילו לא אבא שלי", מתוודה. דיברתי עם המאמן בפייסבוק, והוא אמר 'בסדר, תבוא ונראה אותך'. באתי מוקדם לאימון ושכחתי את נעלי הכדורגל שלי, אז המאמן ראה את זה והביא לי נעל שגדולה עליי בשלוש מידות. אין סיכוי בעולם לשחק עם נעל כזו, אבל אמרתי 'יאללה, אשים אותה עליי', למרות שהייתה גדולה ואמרתי את זה גם למאמן, אבל ענה שאין מה לעשות. נכנסתי לאימונים עם נעליים שגדולות עליי, לא השתלבתי בהם וזו הייתה פדיחה. המאמן העמיד את כל השחקנים יחד איתי באמצע האימון, אמר מול כולם 'דניאל, החוצה!', כולם הסתכלו עליי מחזיר למאמן את החולצה והולך. זו ההשפלה הכי גדולה שעברתי בחיים שלי ומפה, לא רציתי לשחק יותר כדורגל. אני זוכר שנסעתי באוטובוס, בכיתי כל הנסיעה ואמרתי לעצמי 'לא יודע לשחק כדורגל' ו'עשיתי טעות', אבל כל מה שאמרתי לעצמי בעצם לא נכון, אלא שהמאמן גם לי לחשוב את כל זה. הייתי שבור והרגשתי בשפל של השפל, אז היום כשאני רואה את עצמי בליגה ג' ורואה את עצמי מתקדם, זה גורם לי אושר". 

אז מה בעצם השתנה מאותו היום? 

"התקרית הזו שעברתי היא מה שבעצם גרמה לי לפתוח את המצלמה ולהתחיל לעשות סרטונים. אמרתי לעצמי 'אני רוצה להיות סקילר, שזה מה שאני יכול להיות וכדורגלן זה כבר אבוד', אז ככה נהייתי סקילר ישראלי. זה מטורף מה שאלוהים עושה, התחברתי ככה לסקילינג, התחלתי לעשות סקילים מטורפים, הסתכלתי גם על סרטונים של ניימאר ורונאלדו, אבל החלום של הכדורגל תמיד היה שם. עכשיו יש לי ביטחון עצמי, נותנים לי ניסיון מהלב, לא נותנים לי נעליים שגדולות עליי בארבע מידות ולא משפילים אותי, אז למה שלא אעשה את זה?. כשהלכתי להירשם וחזרתי מקבוצת 'הכח עמידר רמת גן', זה קרה בלי שאף אחד ידע וכל כך שמחתי שאף אחד לא ידע מזה. אמרתי 'מזל שאף אחד לא ידע את ההשפלה הזו' ובכלל, זו פעם ראשונה שאני מספר למישהו את הסיפור הזה". 

© ליאת אבשלומי

איך חברי הקבוצה הגיבו כשהצטרפת אליהם?

"תשמע, חשבתי שכל השחקנים בקבוצה לא יקבלו אותי טוב, אבל כולם מקבלים אותי בשמחה, באהבה, מציעים לי דברים, לשתות, לאכול איתם, להתארח אצלם בבית, וכולם אנשים חמים בקבוצה הזו. אפילו שאם יש שניים שהם לא בעניין של הרשתות, עדיין הם מקבלים אותי בשמחות. אני בקבוצה הזו שבועיים, ומרגיש שאני נמצא בה חמש שנים. כל הזמן הזה שאני שם, אני רק רוצה להתקדם, כי זה לא שאני רוצה להישאר בליגה ג'. היו לי הצעות לקבוצת 'בית''ר נורדיה ירושלים' והצעות גם בליגה א', אבל סירבתי". 

למה? 

"כי אני לא רוצה לעלות תוך יומיים. אני רוצה לראות איך אני משחק במגרש גדול, לבדוק את המיקום שלי ועוד חודשיים מנפיקים לי כרטיס שחקן. אני רוצה להתחיל בהתחלה מנמוך, רוצה לעמוד בכושר, לא לעשות טעויות והכל לאט לאט".  

חשבת שלא תתקבל בטוב?

"חשבתי שכולם יגידו 'הוא מגיע לכאן בגלל הלייקים ומחפש צפיות'. בגלל שאתה כוכב רשת, תמיד יש אנשים שמסתכלים ואומרים 'מה קורה פה עכשיו', 'למה הוא צריך את זה?', 'הוא בתהילה מטורפת ומה יש לו לחפש פה?', אבל השחקנים הבינו שאני רוצה להגשים חלום ולסמן ׳ווי׳ על הכדורגל". 

נאלצת לעבור התמתנות ברשתות עם המעבר שלך לקבוצה אמיתית?

"כן, זה מה שעשיתי בעצם. התוכן שלי השתנה, אני לא מעלה שטויות כמו שהייתי מעלה בעבר ומעלה תוכן שהוא יותר כדורגל. אני לא יכול להעלות תוכן שטותי גם בגלל 'גולסטאר', אני מתמקד בתוכן טוב, וגם הסוכן שלי אומר שאני צריך להעלות תוכן טוב, לא להיות כמו שהייתי בעבר ואני עושה את זה. אני ממקד את עצמי בכדורגל ובסקילינג, כי זה מה שאני". 

מה למשל כבר לא יקרה?

"בעבר הייתי מזייף זוגיות, נכנסתי לג'קוזי עם ילדים והעלתי כל מיני סרטונים בשביל לקבל צפיות. הייתי מכור לצפיות וזה היה בשבילי כמו סם, אבל ברוך השם יצאתי מזה ומה הוציא אותי מזה? הכדורגל. זה מה שהוציא אותי מהתמכרות לצפיות וממה שלא הייתי, כי זה לא הייתי אני". 

שיתפת את הקהל שלפני כמה חודשים איבדת חבר קרוב. התמודדות לא פשוטה לצד מה שאתה עובר ביומיום.

"למרות שהמשפחה שלו ממש אוסרת עליי לספר פרטים, אני כן יכול לספר לך שהוא עבר תאונה עם האופנוע ולקחתי את זה מאוד קשה, כי הוא היה חבר ילדות שלי. הייתי חייב להמשיך בדרך שלי, למרות שזה שבר אותי נפשית ובסופו של דבר, עמדתי על הרגליים ואמרתי שחייב להמשיך קדימה. אותו החבר, אמר לי 'תלך לקבוצה' ואחרי שנפטר, הלכתי לקבוצת כדורגל. הציעו לי ללכת לקבוצה ואני מרגיש שהחבר כביכול אמר לאלוהים בשמיים 'תשים את דניאל יונה בקבוצה', כי לא הקשבתי לו ורק אחרי קיבלתי הצעה כזאת. זה מרגיש שזה בא לי מלמעלה וזה מטורף, אין לי איך להסביר את זה. כשאני מדבר איתך על זה עכשיו, יש לי צמרמורת בגוף". 

איך מתמודדים עם האובדן?

"אני בן אדם שעבר ועובר המון בחיים. אני הולך לילדים בבתי חולים, לילדים שעוברים טראומות, לילדים שיש להם קושי במשפחות ואני משמח אותם. הייתי גם בלוויות של ילדים, אחרי שההורים שלהם שלחו לי הודעות, שאחד נהרג מתאונת אופנוע, אחד נהרג מתאונת קורקינט ואלו ילדים שאהבו אותי. אני הולך מבית חולים ליום הולדת ותמיד לוקח הכל כחיים, כי זו שגרה. מרוב שאני עובר הרבה, לקחתי את זה כסדר יום בשביל להמשיך ולא להוריד את הראש עכשיו בשיא שלי". 

היו פעמים שהרגשת שהפרסום גדול עליך מדי? 

"ברור", מצהיר. "אחרי שקיבלתי את פרס טיקטוקר השנה אצלכם ב-2022, הרגשתי שזה גדול עליי ואמרתי לעצמי שאני רוצה להיות אדם אנונימי. צבעתי את השיער לשחור, התחלתי להיות בלי רשתות חברתיות, בלי כלום והרגשתי בסדר עם זה". 

© חגי דקל

לפני חצי שנה, היו כותרות קשות בעקבות המקרה בו דניאל יונה הזמין ילדים קטנים לג'קוזי בסוויטה במלון ששהה וכעת, הוא משתף מה עומד מאחורי כל הסיפור הזה.

"היו שלושה ילדים שאני זוכר אותם טוב, שחיכו לי יום שלם מחוץ לחדר במלון ושלחו לי הודעות שאוהבים אותי, מעריצים אותי והחלום שלהם זה לראות אותי. פתחתי להם את הדלת ובאותו יום, קיבלתי לחדר 30 פיצות בשביל פרסומת. חשוב לי לציין, שאח שלי אלידע היה באותו הרגע והכנסתי את הילדים לחדר, הבאתי להם פיצות לאכול ואמרו 'וואי תודה רבה, לא מאמין שכוכב רשת עושה כזה דבר', ואז הם ראו שיש גקוזי ואמרו 'יש לנו חלום להיות בג'קוזי'. אמרתי 'אין בעיה, אבל שכל אחד יתקשר לאמא ואבא שלו ויבקש אישור'. כל ילד לקח את הטלפון, התקשר מולי לאמא שלו, אני דיברתי עם האמא, עם האבא, הסברתי להם שאני כוכב רשת, רוצה לעשות איתם סרטון וכל הורה אישר את זה, אז הילדים נכנסו לג'קוזי. מהצניעות שלי הייתי עם חולצה, לא הורדתי אותה וצילמתי סרטון, שבו כוכב רשת מזמין את הילדים לג'קוזי. אני אומר לך אישית שזה לא משהו רע, אבל היום אני חושב שלא הייתי מעלה את זה, כי זה לא מצטייר ולא נשמע טוב". 

אך המחיר היה כבד, ודניאל נאלץ לשאת את התוצאות, הכותרות והתגובות הקשות.

"עשיתי את זה מתמימות, אבל ברשת אין תמימות, כי אנשים חוגגים על מה שאתה מעלה. מאותו היום, חסמו לי את העמוד ורק עשיתי כוונה טובה לילדים האלה, שאמרו שזה היום הכי מאושר בחיים שלהם וההורים, גם אמרו לי תודה בטלפון ו'איזה בן אדם טוב אתה'. אחרי שהעמוד נחסם, הילדים אמרו 'סליחה, נחסם לך העמוד בגללנו, אנחנו מצטערים', ועניתי 'הכל בסדר, זו לא אשמתכם'. אנשים צרי עין, פשוט חיפשו להפיל את דניאל יונה ולא היה כאן שום דבר רע. לא הבנתי את כל הכתבות האלה והייתי בהלם".

הצלחת להבין אבל למה?

"כן, ולמדתי לא להעלות שטויות, סרטונים מטומטמים ולהעלות סרטון שיש בו רק תוכן טוב. הלקח שלי, הוא שנחסם עמוד 'הטיקטוק' שלי עם חצי מיליון עוקבים, חמישים מיליון לייקים ושום כוכב רשת לא היה מגיע לנתונים האלה. לכן, פתחתי עמוד חדש בשביל להישאר דניאל יונה, להמשיך את הדרך שלי ולהראות לכולם מה אני שווה". 

© צילום מטיקטוק

מתחרט על זה?

"לא מתחרט על זה בכלל, כי לא עשיתי שום דבר רע", מכריז. אני חושב שאנשים שפגעו בי באותה התקופה, צריכים לבקש סליחה. ראיתי שאנשים כתבו תגובות כמו 'איך הוא כוכב ילדים?!, 'צריך להוריד אותו מהרשת', וזה הצליח לכל אותם האנשים, אבל אם הם ידעו מה הלב שלי, הם יסכימו לילדים להיות איתי 24/7. אני הבן אדם שעוזר הכי הרבה לילדים, הצלתי ילדים מחרמות, מנעתי מהם להתאבד והייתי יושב איתם לשיחות, אז אני מסוכן לילדים?! אותי אתם מחפשים?!, עליי אתם באים?! אתם הרי יודעים שיש הרבה אנשים שמעלים לרשת דברים לא טובים, אז למה לבוא לבן אדם, לרסק לו את החלום ולהוציא אותו מהקהל שלו? זה כאב לי, בכיתי וזו הייתה התקופה הכי קשה בחיים שלי". 

כפי שציינת, הודית שהזוגיות עם טל הרוש הייתה מזויפת למטרת צפיות וגם האשמת אותה שפרצה לעמוד הטיקטוק שלך ומחקה סרטונים. למה בכלל לעשות את זה?

"תראה, התקופה ההיא מאוד מבלבלת ואני רק רוצה לשכוח אותה. מלא כתבים שואלים אותי את השאלה הזו ומה שאני אומר, זה שאני מאחל לטל בהצלחה וכל מה שהיה מאחור אני מוחק, מה שהיה היה וזו הייתה תקופה לא טובה בשבילי. יש הרבה אנשים שרוצים להתעלות מעליי ברשתות, אז אתה לא יודע מי חבר שלך בתעשייה ולמדתי את הלקח שלפני שאני מדבר עם מישהו, אני לוקח כמה צעדים אחורה. אני לא יודע בבירור אם טל נכנסה ומחקה לי סרטונים, אבל מה שאני יודע שהיו דברים בעייתים שלא אספר, אז אני משאיר אותם לעצמי ורק טל ואני יודעים עליהם. אני גם לא אוהב גם לשון הרע, אז לכן אני אומר מה שהיה היה ובסופו של דבר, יש אלוהים בשמיים שעושה צדק, ולמי שמגיע טוב הוא יקבל טוב. אני חושב שטל עשתה לי טרור מאוד גדול באותה תקופה. היא עשתה סרטונים ולייבים בהם דיברה עליי 24 שעות, הסיטה את הקהל נגדי ועשתה לי מאוד רע. אין לי מה להתנצל, אני פשוט לא מדבר עליה וסיימתי עם הדבר הזה".  

עם טל הרוש© מתוך האינסטגרם

כאחד שרבים מהעוקבים שלו הם ילדים ובני נוער ואמור לשמש דוגמה עבורם. אתה לא חושב שמעשים כאלה פוגעים בתדמית שלך מולם?

"כן. אבל שוב, הייתי מכור לצפיות. זה כמו שנרקומן יתלוש שרשרת זהב מאמא שלו בשביל לקנות סמים, אבל זה לא אומר שהוא לא אוהב את אמא שלו. אני לא ראיתי כלום מלבד הצפיות, הייתי יכול לנשק פיל בשביל צפיות ופשוט עשיתי את הדברים הכי מביכים בשביל צפיות. כשאתה מכור, אתה לא רואה אף אחד ממטר והמשפחה שלי אמרה לי 'אל תעשה, אל תעשה' ולא הקשבתי לאף אחד. אם לא אקשיב למשפחה, לא אקשיב לסוכן שלי, ואם לא אקשיב לסוכן שלי, למה שאקשיב לקהל?". 

-היו לא מעט כוכבי רשת שגם האשימו אותך שאתה גורם לקהל לא להאמין לכל דבר שהם עושים, בגלל שהתוכן שהיית מעלה היה בגדר הספק אם הוא בכלל אמיתי… וזה השפיע גם עליהם…

"אני אגיד לך כזה דבר. יש כוכבי רשת שצדקו ויש כאלה שאמרו את זה בגלל קנאה, כאלו שלא היה אכפת להם, אלא שהיה להם משהו איתי וכאלה שחיפשו אותי, וניסו לעשות לי רע מפה עדלאידע. אני אף פעם לא אגיד את השמות שלהם ואכבד אותם, אבל זו התעשייה בסופו של דבר. אם אין לך מתחרים, כנראה שאתה לא שווה כלום ואם יש לך מתחרים, זה אומר שאתה על הגל וחייב להתחזק. הרשתות החברתיות, זה כמו מכוניות מירוץ". 

אתה מספר שכיום אתה במקום אחר ואותנטי יותר. התכנים אצלך אמיתיים או ששוב הקהל יצטרך לגלות משהו אחר בהמשך?

"הכל אמיתי אצלי. אין לי שום דבר להסתיר ולא מחפש לעשות פרובוקציות. אני עושה את זה גם בשבילי, כי אם אעשה עוד טעות אחת ואזייף, דניאל יונה יהיה מחוק. אני חושב שזו ההזדמנות אחרונה שאני נותן לעצמי, זו גם ההזדמנות האחרונה שהקהל נותן לי, אז אני חייב לעמוד בה ובינתיים אני עומד בזה כמו גדול. המשפחה שלי גם מלווה אותי ולא נותנת לי לעשות טעויות". 

איך יוצרים אמון מחדש בקרב הקהל?

"זה קשה, אבל פשוט מתחילים להעלות תכנים אמיתיים מהיום-יום שלך, לעשות מעשים טובים ומפסיקים עם התוכן השטותי. אתה מראה לקהל שאתה חוזר לעצמך, שאתה עובד קשה במגרש, יוצא לאימונים, הולך לחדר כושר, לא עושה דברים בשביל לייקים וככה רואים שגרה אחרת של בן אדם". 

© נדב צור

אתה חושב שהדמות השפיעה על האישיות שלך? 

"ברשת כן". 

איך למשל?

"במציאות תמיד הייתי 'רגיל'. כשצילמתי למשל סרטון שצעקתי בו 'דניאל יונה נאמבר וואן', הייתי הולך אחרי זה לסרט עם חברים וילדים שפגשו אותי אמרו לי 'תצעק נאמבר וואן!'. שאלתי את עצמי 'מה קורה פה?!', הרי אני לא באמת ככה, אני לא משוגע, אני לא צורח ככה במציאות והדמות השפיעה עליי רק ברשת, לא מעבר לזה. זה כמו יובל המבולבל למשל, הרי הוא לא היה בא ואומר לך 'נהרדעא' ולאנשים, חשוב לדעת שזה באמת אני. אני כזה, אבל לא כמו ברשת".  

אתה חושב שאתה צריך להתנצל בפני מישהו?

"לא, כי אין לי על מה", משיב יונה. "ברור שאם פגעתי במישהו אישית, אני אומר לכולם מפה סליחה, אבל אני פעלתי ממה שעשו לי, לא פעלתי על פי שקרים. כל כוכב רשת שעשה לי רע, אמרתי את האמת שלי לגביו ואני לא מבקש סליחה. אני כן מתחרט על כל השקרים, על כל הפרובקציות ואני יוצא לדרך חדשה". 

מה נראה מדניאל יונה החדש?

"דניאל יונה החדש, הוא דניאל יונה שינסה להגיע כמה שיותר רחוק בכדורגל ולתת מעצמו את הכל. דניאל יונה החדש ינסה להצליח גם בכדורגל, גם בסקילינג, להמשיך לשמח ילדים, לעשות להם טוב ולא לוותר על החלומות שלו. דניאל יונה רוצה להישאר, לשמח ילדים ב'טיקטוק', לעשות את ההומור עם הסקילינג ולצעוק 'נאמבר וואן' - זה אפשרי ומותר, אבל בדרך טובה שלא בשביל לייקים וצפיות, אלא לשמח את עם ישראל".  

"גולסטאר יוון", משודרת בימים א'-ד' בשעה 19:00 ב-HOT REAL, HOT VOD וב-NEXT TV

 

תגובות