הדמויות הכי סקפטיות על המסך. מתוך הפיג׳מות (ערוץ הילדים וטדי הפקות), מתוך אבא מטפלת (טין ניק)

הדמויות הכי סקפטיות על המסך

לא תמיד הן אופטימיות - אבל זה מה שמיוחד בהן! מ"הפיג׳מות" דרך "בובספוג" ועד "אבא מטפלת" - אספנו כמה מהדמויות הכי סקפטיות ואהובות על המסך!

לכל סדרה יש את הדמות השמחה והאופטימית, שיודעת לראות את האור בכל דבר ובצד השני, עומדות הדמויות הסקפטיות שנוטות לפקפק בכל דבר, לוותר מראש, להתייאש ונוהגות לחשוב, שהכל טוב מכדי להיות אמיתי. אספנו עבורכם כמה מהדמויות הכי סקפטיות שפגשנו על המסך!

אילן רוזנפלד/"הפיג'מות" 

המשורר של הלהקה הכי מצחיקה על המסך, ניסה להשקיע בכתיבת שירים והיה מאוד מקצוען, אך יכל להיות נוירוטי, סקפטי ומיואש. כשכל דבר קטן לא הצליח לאילן, הוא התלונן ואמר "בשביל מה אני צריך את זה? בואו נמכור את התמלוגים לשירים שאין ונחזור לנתניה", חשב שלא יצא כלום מהלהקה כשקובי ועודד הרגיזו אותו באחת החזרות, התבאס כשקובי השקיע 20,000 דולר בגזלן מזון וישר חשב שלא ירוויחו מזה ובכלליות, לא היה האדם הכי אופטימי עלי אדמות. מצד שני, גם בזכות אילן אנחנו מכורים לשירי "הפיג'מות" עד היום, הוא תמיד הצליח להצחיק אותנו ובלעדיו, קשה לדעת אם הסדרה והלהקה היו כה אייקונים!

טד מוסבי/"איך פגשתי את אמא" 

הקומדיה האמריקאית המוצלחת, דאגה היטב שלא נפסיק לצחוק בעזרת דמויות כמו מרשל, בארני, רובין והכתר של הסדרה-טד מוסבי שהיה עם חוש הומור מפותח, אך גם קוטר ברמות ונטה לראות שחור בהמון סיטואציות. בכל פעם שהיה לטד דייט לא מוצלח, הוא חשב שלעולם לא ימצא את האחת, כשנקלע למשברים עם רובין מבחינתו חשב שאיבד אותה לתמיד, לא כל כך האמין בעצמו ופשוט חשב שהגורל שלו זה להיות לבד כל החיים. טד הוא דמות סקפטית שמאוד התחברנו אליה. הוא היה אדם מחויך, גם כשהיה בדיכאון הוא לא שקע בבית אלא ישב עם החברים שלו בבר, אדם לבבי וכמו שהיה אהוב על החברים שלו, הוא תמיד יהיה אהוב גם עלינו. 

ירדן גדות/"כפולה" 

אחת מהדמויות הדומיננטיות ב"כפולה" הייתה ירדן, הבסטי של קירל. בעונה הראשונה הן היו מסוכסכות, אך כעבור כמה פרקים השלימו. ירדן הייתה דמות די קשוחה, ביקורתית וחשדה באנשים כמו קים הנדריקס, כשחשבה ששלחה מוקיון עם אביה שימי להפחיד את נועה, קצת חשדה בקוקי שלפתע נהיה נחמד אליה, פקפקה בחברות עם נועה, אחרי שחשבה שגנבה כסף למרות שחזרה בה ולסיכום, צריך לעבוד קשה, כדי שירדן תבטח בבן אדם. למרות שירדן נראתה דמות דיכאונית, היא המון פעמים הראתה חיוך שובה לב, את הצד הרגיש שלה במיוחד כלפי צוק ונועה שעבורה תמיד הייתה שם, כשלדוגמה עזרה באיתור נמסיס שניסה לפגוע בה וכשעזרה לה, להסתיר מכולם שהיא ליבי עומר. ריף נאמן שגילמה את ירדן בצורה נהדרת, עשתה עבודה טובה בלחבר אותנו לדמות המרתקת!

סקווידוויד/"בובספוג"

דמויות שליליות וסקפטיות קיימות גם בסדרות האנימציה וכשאומרים סקפטי, זה בעצם שמו השני של סקווידוויד הנרגן. בכל בוקר שסקווידוויד צריך ללכת לעבוד ב-"סרטן הפריך" הוא קם מדוכא, חושב שתמיד ישאר קופאי ובנוסף לזה, מטיל ספק רב בבובספוג, שמציע לו את עזרתו במקרים מסוימים. סקווידוויד רוב היום לא עושה דבר חוץ מלזייף בקלרינט, להתייאש מעצמו, אז ובדיוק בגלל זה אי אפשר לקחת אותו ברצינות, והוא קורע אותנו בכל פרק שמופיע. עולם המצוירים שופע בדמויות צבעוניות ומיוחדות, אבל כמו סקווידוויד טנטקלס יש רק אחד!

אלינור דנינו-מינאז׳/"אבא מטפלת" 

בתם של מיקי וליאור, ההורים העשירים. היא אומנם אדם שמח, אבל היא גם חרדתית וקטנת אמונה. זה מתבטא למשל, בכך שאלינור פחדה שלא תעבור את המגן בתנ''ך שימנע ממנה לטוס להופעה של ביונסה בגלל מועד ב', חשבה שהשחקן דופק צור לא ירצה לצאת איתה מה שבסוף קרה, פקפקה באמה מיקי שאולי הרסה לה בגד למגמת אופנה, אך הצליחה בסוף לתפור לה שמלה יפה ובזכותה, גם המורה רצתה ליין שלם של הבגדים שלה. אלינור בדרך כלל צופה את הגרוע מכל לחינם, אבל בסך הכל מדובר בדמות קופצנית וידידותית, אז למרות הסקפטיות המוגזמת, היינו בהחלט שמחים להיות חברים שלה!. 

 



תגובות