ליהוק סוף! הדמויות האהובות בתוך סיפור יציאת מצרים. יוסי צבקר, abc באדיבות yes

ליהוק סוף! הדמויות האהובות בתוך סיפור יציאת מצרים

מרים, משה ואפילו פרעה: מה היה קורה לו היינו מלהקים את הדמויות מהסדרות האהובות לגלם את דמויות סיפור יציאת מצרים? קבלו את הרשימה שלנו!

סיפור יציאת מצרים אותו אנחנו מספרים מדי שנה בשנה הוא אחד הסיפורים המוכרים ביותר ביהדות, ולכבוד החג החלטנו להכניס את הדמויות האהובות מהסדרות לסיפור המוכר שלנו.


קטרה ("אווטאר") - מרים

מרים היא אחותו הגדולה של משה, וכיאה לאחות שכזו היא מסורה ואחראית, בזמן שמשה היה תינוק קטן השגיחה מרים עליו מרחוק ודאגה לו. אימהיות ותחושת אחריות כלפי מי שהוא בעצם אחיך הקטן או לפחות כמו אחיך הקטן הן תכונות שראינו גם בקטרה, עם דאגתה לאנג ולכל צוות אווטאר במסעותיהם לכן לדעתינו היא תהיה ליהוק מושלם למרים...


דילן ("האי") - משה

הוא המנהיג הנערץ, זה שהנבואה אמרה שיציל את כולם. למרות שבתחילה דילן ומשה שניהם לא האמינו בעצמם ולא חשבו בכלל שיש להם את היכולת להנהיג או להציל את העולם, גילו שניהם בדרך הקשה שהם מנהיגים דגולים ושיותר מכך: הם מיוחדים, הם בעלי יכולות שאין לאחרים ויכולים לגאול את עמם/ חבריהם בכוחותיהם (ואולי עם קצת עזרה מהאל או עזרה מכוחות מיוחדים)

© מתוך האי, ערוץ הילדים

דניאל ("השמיניה") - פרעה

בהתחלה חשבנו שהוא נחמד, בהתחלה חשבנו שאולי אולי יש לו לב, אבל אחרי זמן מה הגענו למסקנה שההפך הנכון ומדובר באדם אכזר וחסר רחמים שרק מתנכל ומתעמר בגיבורינו לאורך כל הסיפור. זה נכון לגבי דניאל וגם לגבי פרעה ובדיוק בגלל זה היינו נותנים לדניאל לגלם את פרעה, אנו בטוחים שהוא יתאים לתפקיד באופן מושלם, במיוחד כי הוא באמת אחד הנבלים שהכי נזכור על המסך הישראלי... שמישהו יוסיך להגדה את מכת החומצה על הפנים, סבבה?

© מתוך השמיניה, ערוץ הילדים


רג'ינה ("עד עצם היום הזה") - בתיה

גם רג'ינה, בדומה לבתיה, היא אם מאמצת שאימצה את בנה בגיל קטן אחרי שאותו הילד השתלב בדרכה. בשני המקרים משפחתו של אותו הילד היתה קיימת אך לא יכלה לגדל אותו מסיבות שונות, ובשני המקרים האם המאמצת היתה רבת מעלה ובעלת הון. בתיה בת פרעה ורג'ינה דומות בלא מעט מאפיינים ולדעתינו רג'ינה לגמרי תוכל להכנס לנעליה של בתיה.

© ABC באדיבות yes


עושי הקסמים של פרעה - הקאסט של כדברא

מי יכולים להיות ליהוק יותר מוצלח לתפקיד מכשפים יותר מהמכשפות עצמן? לילה וקירקי ושאר הכדברות הן בעלות כוחות כישוף עוצמתיים ועתיקים, ממש בדומה למכשפים של פרעה, לכן אותן כדברות גם יגלמו את אותם מכשפים ומכשפות.

© דודי חסון, באדיבות yes
תגיות
תגובות