השחקנים הישראלים שהיינו מלהקים לקאסט של "חברים"  . Gettyimages.IL

השחקנים הישראלים שהיינו מלהקים לקאסט של "חברים"

השבוע לפני 20 שנה נפרדנו מהסדרה "חברים" שזכתה להצלחה עולמית וגם אנחנו התמכרנו אליה. לציון הרגע הזה, הכנו רשימה של מספר שחקנים ישראליים, שבעינינו יכולים להיכנס בצורה מדויקת, לנעליהן של דמויות הסדרה

לפני 20 שנה, שודר הפרק האחרון של הסיטקום האייקוני "חברים" שנסגר בצורה יפיפיה, כשמוניקה וצ'נדלר הפכו להורים לתאומים, פיבי ומייק המשיכו לחיות באושר  כבעל ואישה, וכשרייצ'ל החליטה לא לעזוב לפריז אלא להישאר בניו יורק, כדי לתת צ'אנס לזוגיות עם רוס. בגלל הגעגועים ואהבתנו הרבה לסדרה, החלטנו לנסות ללהק כמה מהשחקנים הישראליים, לדמויות האגדיות והבלתי נשכחות. אז את מי התאמנו לפיבי בופה, את מי לצ'נדלר בינג, את מי לרוס גלר ואת מי לרייצ'ל גרין? קבלו את הליהוקים שלנו! 

ג'ואי טריביאני- יהודה בוחבוט

הליצן של החבורה הקורעת, הצחיק אותנו ללא הפסקה במהלך כל הפרקים, עם מאות בדיחות ופאנצ׳ים גאוניים. מי שיכול להתאים למר "?'How You Doin", זהו יהודה בוחבוט. מפני שרוב הדמויות שגילם קלילות כמו ג'ואי, חברותיות ושופכות מצחוק, כמו למשל הדמות של עמית שגילם בסדרה ״זאת שלי״ ודמותו של ליטל שגילם בסדרה "האחיין שלי בנץ", שאינו העיפרון הכי חד בקלמר וילדותי כמו ג׳ואי, אך נראה טוב. מי יודע, אולי ג'ואי החדש סוף סוף יהיה נשוי כמו רוב חבריו? גם לו מגיע סוף מאושר.

© צילום מסך מהסדרה, צילום מאינסטגרם

פיבי בופה- דנית גרינברג

אם יש מישהי מבין החברים, שהיה קשה לבאס ובדרך כלל שמרה על אופטימיות, היא לא אחרת מאשר המוזיקאית המצחיקה, שתמיד הצליחה לעשות לנו שמח על הנשמה. מי שלדעתנו תתאים לתפקיד של פיבי, היא הדוגמנית ואושיית הרשת דנית גרינברג, בגלל החינניות הרבה שלה שמאוד אפיינה גם את פיבי, גם מפני שבלא מעט סרטונים שמעלה לרשת, גרינברג מציגה צד שטותי בסגנון פיבי שלא היו לה מעצורים מהבחינה הזו ובכלליות, בדרך כלל משדרת מצב רוח טוב, כמו שפיבי שידרה. מעבר לכך, מעולם לא ראינו את גרינברג בתפקיד משחק, אז נראה שמצאנו את ההזדמנות המצוינת להוציא את זה לפועל, ועוד עם תפקיד חלומי!

© צילום מסך מהסדרה, צילום מאינסטגרם

צ'נדלר בינג-  טל גרושקה 

לפני שישה חודשים, הלך לעולמו השחקן מת'יו פרי ז''ל שבזכותו, צ'נדלר בינג הפך לאייקוני. בכל הזדמנות, צ'נדלר הכניס בדיחות סרקסטיות שלא הצחיקו את חבריו, אבל בהחלט הצחיקו אותנו והתקשה לשמור על רצינות. אנחנו חושבים שגרושקה יכול להתאים לתפקיד של צ'נדלר כמו כפפה ליד. אנחנו בטוחים שאם גרושקה היה נכנס לנעליו של צ'נדלר, זו הייתה מחווה מכובדת למת'יו פרי ושהגרסה המחודשת לדמות, ממש לא הייתה מביישת את המקור.

© צילום מסך מהסדרה, צילום מאינסטגרם

מוניקה גלר- יעל אלקנה

אחותו הקטנה של רוס, שבתה את ליבנו עם החיוך שהרבתה להסתובב איתו. ובזכות המשחק המרשים של קורטני קוקס שגילמה אותה, התחברנו לדמות הזו כבר בתחילת הסדרה. בעינינו, יעל אלקנה המאטץ' המדויק למוניקה, לא רק מהסיבה שהן שתי טיפות מים במראה, אלא שאלקנה מכניסה שמחת חיים לדמויות שמגלמת, שזוהי תכונה שמאוד בלטה אצל מוניקה והופכת כל דמות לאנרגטית במיוחד, בדיוק כמו שקורטני הפכה את מוניקה לכזו. בנוסף לכל התכונות המשותפות של השתיים, אלקנה הרי גם מגלמת את דמותה של שרה השפית, בסדרת הדרמה ״הטבח״ וגם מוניקה הייתה שפית במקצועה, אז אנחנו לא רואים סיבה שהחיבור המושלם הזה יתפספס! 

© צילום מסך מהסדרה, צילום מאינסטגרם

רוס גלר- תמיר בר

אז אחרי שמצאנו ליהוק פוטנציאלי לאחות הקטנה, הגענו לאח הבכור במשפחת גלר והפלאונטולוג המקצוען. למרות ההצלחה המקצועית, לרוס לא כל כך הלך בחיי הנישואין כשהתגרש שלוש פעמים ובמערכות יחסים בכלל, שלא לדבר על מערכת היחסים עם רייצ'ל שהייתה כמו רכבת הרים, אך היה לנו ברור שבסופו של דבר יהיו ביחד. תמיר בר יכול להיות ליהוק פנטסטי לרוס, בגלל הדמיון המטורף במראה החיצוני בינו לבין דיוויד שווימר, הבעות הפנים שאנו רואים למשל בדמויותיו ב"ארץ נהדרת" זהות לאלו של רוס וגם ב"דייט עם תמיר", יש לו כמה התפרצויות ותגובות לא פרופורציונליות במובן המצחיק, בדיוק כמו שלו. אנחנו גם בטוחים, שיכול להיות מאוד מצחיק אם בר ויעל אלקנה ישחזרו, את ריקוד "הרוטינה" המפורסם של רוס ומוניקה. 

© צילום מסך מהסדרה, צילום מאינסטגרם

רייצ'ל גרין- ליאנה עיון 

קניינית האופנה ששיחקה ג'ניפר אניסטון, גרמה לנו גם היא להתאהב ב"חברים" ואין ספק, שגם בעוד 20 שנה לא נשכח אותה. כעסנו על כך שרייצ'ל יצאה בכל פעם עם בני זוג אחרים, כשבתוכה ידעה שאוהבת את רוס, אך בלי הסיפור הזה והעליות והמורדות בין השניים, סביר להניח שהעלילה לא הייתה כזו מרתקת. לדעתנו, עיון לגמרי הליהוק הנכון לרייצ'ל, מאחר ורוב הדמויות שגילמה עדינות נפש כמו רייצ'ל, אך לפעמים גם יכלו להיות קשוחות, היא הכניסה המון רגישות ושנינות לתוכן, כמו לדמות של מיטל ב"שכונה", לדמות של דנה ב"בת השוטר", לדמות של לילי ב"קיבוצניקים" וכזכור, גם רייצ'ל הייתה רגישה ומלאת שנינות. בשתי מילים, ליהוק אליפות!

© צילום מסך מהסדרה, צילום מאינסטגרם
תגובות