אופרה ווינפרי של המגזר הערבי. צילום: נעם וינד

אופרה ווינפרי של המגזר הערבי

החלו לחפש אחר מנחה שתוביל תכנית לייף סטייל יומית בשפה הערבית עבור המגזר הערבי וזאת כחלק מהערכות חברת "ענני תקשורת" לקראת עליית הערוץ בשפה הערבית שצפוי לעלות בתחילת 2012

חברת התוכן והערוצים "ענני תקשורת", הודיעה אמש (ב'), כי היא נערכת להפקת פיילוט לקראת עליית הערוץ הייעודי בשפה הערבית, שעתיד לקום ברבעון הראשון של 2012. במידה והפיילוט יצליח, הכוונה היא להפיק רצועת שידור יומית.

המפיקה הראשית של ענני תקשורת, תמי חזקיה, החלה לגבש צוות הפקה ערבי ייעודי להפקת תכנית לייף סטייל יומית. בצוות ההפקה צפויים להשתלב גם אנשי מקצוע ערביים, לרבות סטודנטים לתקשורת במכללות ובאוניברסיטאות השונות.

בענני תקשורת נערכים לעריכת אודישנים בכדי לאתר מגישה כריזמטית שתזכיר דמויות של מגישות תכניות לייף סטייל יומית דוגמת אופרה ווינפרי ואלן דג'נרס. התכנית היומית תכלול לצד ראיונות עומק, פינות לייף סטייל קלילות בתחום האוכל, העיצוב, הבריאות והחינוך הלקוחות כולן מעולם הלייף סטייל הערבי בישראל.

מנכ"ל ענני תקשורת, אודי מירון החל להפגש בשבועות האחרונים עם נציגים של מספר חברות פרסום וחברות מסחריות לגיבוש שיתופי פעולה מסחריים לקראת עליית רצועת השידור. בחברה אף מקווים שהצלחת התכנית תביא אותה לשידור גם במדינות ערביות נוספות, דבר שיביא להתעניינות חברות מסחריות רבות בעלות ייצוג בישראל ומחוצה לה.

"לאחרונה אנחנו שומעים שוב ושוב על הפוטנציאל הצרכני של המגזר הערבי. אין ספק שערוץ מסחרי ייצר קפיצת מדרגה בסגירת הפערים שבין הצרכן היהודי לערבי ברמת הצריכה, ובעקבותיה, תבוא גם סגירת פערים בהקצאת כספי פרסום" אמרה מירון.

תגובות