גלו - מי אתם? סוגי התלמידים שלומדים למבחן. צילומים: fotolia

גלו - מי אתם? סוגי התלמידים שלומדים למבחן

כולנו מכירים את הרגע הזה שלפני למידה למבחן גדול - אבל כל אחד מאיתנו מתכונן אליו בצורה אחרת. זה הזמן לגלות - איזה סוג תלמידים אתם לקראת מבחן?

בשיתוף עם yschool

תקופת המבחנים אומנם הסתיימה לה אבל היי, אל תשכחו שעברה רק מחצית משנת הלימודים. המבחנים והבגרויות עוד לא הסתיימו ואיתם גם מגיעה תקופה עמוסה במיוחד של למידה. יש מספר דרכים ללמוד למבחן, למעשה לכל אחד יש את הדרך ללמוד. לכבוד סיום תקופת מבחנים אחת, קבלו את חמשת סוגי התלמים שלומדים למבחן.

המגזים

התלמיד המגזים הוא תלמיד שמתחיל ללמד שבועות רבים לפני תקופת המבחנים. למעשה, המגזימים ממש, יתחילו ללמוד כבר מעכשיו. התלמיד המגזים ילמד לכל מבחן בנפרד שבועות מראש, יסכם, ימרקר, ירשום לעצמו רשימות ועוד ועוד ועוד. יש שיחשבו שהשיטה הזו מעולה (והיי - אנחנו בעד כל מה שעובד לכם), אבל יהיו גם כאלו שיחשבו שמדובר בזמן רב מדי ואף יחששו לשכוח חלק מהחומר...

© fotolia

הדיגיטלי

הדיגיטלי הבין כבר מזמן, שכדי ללמוד טוב למבחן צריך להיעזר בקצת טכנולוגיה - שימוש באפליקציות לניהול לוח זמנים או אפליקציות לימוד שונות, עזרה והחלפת מידע בפורומים או קבוצות ייעודיות ברשת למבחן, או אפילו תרגול וצפייה בשיעורים מוקלטים ממש כמו ש-yschool מציעים לכם.

© fotolia

הקבוצתי

התלמיד הקבוצתי ממש לא אוהב ללמוד לבד. הוא תמיד יארגן לפחות עוד שני חברים שילמדו איתו, או שפשוט יידחוף לקבוצה אחרת. הוא חייב סביבו אנשים ועדיף שישבו במעגל עם סיכומים ביד. יש נטייה להפוך מפגשי למידה כאלו ל-50 אחוז למידה ו-50 אחוז רכילות, צחוקים ולגיימרים אפילו איזה סיבוב בפלייסטיישן...

© AdobeStock

הממקבל

הממקבל אוהב לעשות כמה דברים ביחד (יש כאלו שממש טובים בזה ויש כאלו ש... איך נגיד? ממש לא!) ועל כן הוא ילמד לכמה מבחנים במקביל כך שבסופו של דבר יהיה לו לפחות שבוע - שבועיים לכל מקצוע.

© fotolia

המאחר

אוח... המאחר... הוא כל כך משתדל כל פעם מחדש לעמוד בזמנים. הוא באמת מנסה, הוא מתחיל מספיק זמן מראש אבל אז משהו תמיד מתפקשש וכך יוצא שהמאחר אף פעם לא מספיק ללמוד את כל החומר כמו שצריך.

© adobestock

רוצים להצליח יותר בבחינות? מהיום לומדים עם yschool. הזינו את קוד הקופון של פרוגי (frogi2020) ותהנו מהנחה!

תגובות