איזה יופי: מתכוננים לשנת הלימודים!. ADOBESTOCK

איזה יופי: מתכוננים לשנת הלימודים!

אוגוסט כאן וזה הזמן להתחיל להתכונן לשנת הלימודים, החל מקניית ציוד, חולצות לביה"ס, בחירת תיק מתאים ואפילו נעלי ספורט לשיעור התעמלות • אז איפה קונים? מה המבצעים הכי שווים? קבלו כמה מהמוצרים החדשים על המדף!

חוזרים בסטייל לבית הספר

Bגוד הרשת הוותיקה והגדולה בישראל להלבשת דיסקאונט לכל המשפחה, המונה כ-34 סניפים בפריסה ארצית, אתר איקומרס פעיל ומועדון לקוחות רחב יוצאת במבצע לרגל החזרה ללימודים. רשת Bגוד מאמינה שפריטי לבוש הם מוצר צריכה בסיסי לכל אדם, ומציעה פריטי לבוש איכותיים במחירים אטרקטיביים ונגישים לכל כיס. Value for money

החברה הוקמה בשנת 1997 במטרה לספק למשפחה הישראלית פתרונות הלבשה והנעלה איכותיים, עכשוויים ונוחים לכל כיס תחת קורת גג אחת. חנויות הרשת משתרעות על פני מאות מטרים ומחולקות לקטגוריות: אופנת נשים, גברים, ילדים, תינוקות, אקססוריז, הלבשה תחתונה ומחלקת הנעלה.

מבצע הרשת לרגל החזרה לבית הספר: 9 חולצות בית ספר ב-100 ש"ח, לחברי מועדון ומצטרפים חדשים. מידות 6-18, מגוון רחב של עיצובים – צווארון וי, צווארון עגול, חולצות 3/4 וכולל הדפסת סמל בית ספר

לאחר שניסינו: בגדים סופר נוחים על הגוף, הסמלים מודפסים בצורה איכותית! מחיר משתלם לכולם ומגוון רחב של צבעים!

© צילום: Daniel Burman

אקססוריז מוש!

YOLO, מותג הילדים ובני הנוער האהוב, משיק את קולקציות החזרה לבית הספר 2023 עם דגש על השילוב בין חדשנות מוצרית, צבעוניות וכיף לבין מוצרי איכות שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר, במהדורות מוגבלות ובעיצוב הבלעדי למותג. בפרונט השנה נמצאים ילקוטי הכיתות הנמוכות, אשר, כאמור, לראשונה מיוצרים באופן מלא על ידי YOLO ועוד שלל מוצרים אשר YOLO יצרה ופיתחה מהתחלה ועד התוצר הסופי – כולם עם אלמנטים משחקיים, חדשניים, בצבעים והדפסים שעושים שמח ולמרות השינוי בשער הדולר ולמעט פריטים בודדים, נשארו המחירים ברשת זהים לשנה שעברה.

עיצובים פורצי גבולות: במותג YOLO כמידי שנה ממשיכים להוביל את קטגוריית החזרה לבית הספר עם שימוש בחומרים מיוחדים שלא נראו קודם וחדשנות מוצרית מרתקת – קלמר רטרו גיימינג עם ריח, חומרים פאפים מיוחדים, חומרים מעולמות הספורט של הכדורגל והכדורסל על גבי המוצרים ועוד. גם מבחינת עיצובים המותג מביא לידי ביטוי את הטרנדים הכי חמים בתחום הילדים ובני הנוער כמו שילובי טאי דאי מרגשים, הדפס מנומר סופר שיקי, גרפיטי בועט ועוד. 

גם קטגוריית האוכל של  YOLO זוכה למגוון של עשרות קופסאות אוכל, תיקי אוכל, שקיות אוכל רב פעמיות ומפיות אוכל לסוגים שונים של צרכים ומהווה את אחת מחמש הקטגוריות האהובות, המצליחות והנמכרות ביותר בתקופת ה- BACK TO SCHOOL וגם השנה צמחה הקטגוריה והרחיבה את מגוון המוצרים לבקשת הקהל.

לאחר שניסינו: לגמרי התלהבנו מהתיק למחשב ובקבוק המים, שמעוצבים בשיא הסטייל! בכללי, מוצרים שגורמים לכם לחייך (גם באמצע שיעור מתמטיקה

© יחצ YOLO

בריצה חזרה ללימודים

דגמי ה- BONDI 8 ו- CLIFTON 9 מבית מותג ההנעלה HOKA,הפכו לפריט חובה בארון של חובבי ספורט ופאשניסטות כאחד. כמותג מהצומחים ביותר בתחום, HOKAמציעה לקהל הרחב מגוון סגנונות ועיצובים ייחודיים בדגמים האהובים ומשיקה במהדורה מוגבלת את הדגמים האהובים במגוון צבעים אופנתיים, המתאימים לכל שעות היממה וסוג בילוי, לנשים ולגברים.

הסניקרס הקלאסיים לנשים וגברים, בצבעי שחור פחם, חול מדבר, ולבן-לבן הקלאסיים. בנוסף, ניתן להשיג את הצבע וורוד עתיק לנשים ב BONDI 8, בעוד צבע זה נעלם מהמדפים עם נחיתתו בדגם  CLIFTON 9. לאלו המעוניינים בנעליים עם אמירה אופנתית חסרת מעצורים, ניתן למצוא את צבעי ירוק-זית-כסוף, או מיקס טרופי בשילוב צהוב-כתום בוהקים. כל אלה, ישתלבו בכל מראה מבלי להתפשר על  איכות ונוחות.

דגם ה- BONDI 8 נוכחות ובולטות בכל לוק. מצטיין ביכולת שיכוך ובלימת זעזועים גבוהה ביותר. הנעליים מעוצבות באופן חדשני שנועד ליצור תנועה זורמת מהעקב ועד לבהונות לתחושת יציבות. הנעליים טבעוניות, עם גפה עשויה מחומרים ממוחזרים, ומציגות סגנון אובר-סייז צבעוני מבלי להתפשר על נוחות של נעליים ספורטיביות. בחלקו הפנימי של עקב הנעליים, פולימר הנצמד לעקב כף הרגל וזוכר את מבנהו לנוחות עילית.   

נעלי ה- CLIFTON 9 דגם אוברסייז מעוצב בשיק הרמוני וזורם. נעלי כביש ניטרליות, המתאימות לכל סוגי אימוני הכביש לצד הליכה בחיי היום יום. לנעליים תבנית גלגול בסוליה, היוצרת תנועה מהירה של כף הרגל במשטח הדריכה וכך, מעניקה חוויית ריצה חלקה ושוטפת. גם נעלי ה-CLIFTON 9טבעוניות ועשויות חומרים ממוחזרים.

לאחר שניסינו: נעלי ספורט סופר נוחות! מחזיקות את כף הרגל כמו שצריך ומצויינות לריצה! 

 

© צילום יחצ

שומרים על הבטיחות

קרביץ הרשת הגדולה והמובילה בישראל מציגה לקראת החזרה ללימודים את כל החידושים, הטרנדים, המותגים המובילים והבלעדיים, הטכנולוגיה המתקדמת, איכות ובטיחות בלתי מתפשרת במגוון רחב של מוצרים הנושאים תו תקן ישראלי. בסניפים ובאתר הסחר, ניתן למצוא את כל רשימת הציוד שניתנה בבי"ס, מעפרון ועד דלגית, מילקוט ועד חלילית. כך שניתן לרכוש את כל הסל במקום אחד.

כרשת מקצועית המתמחה בתחום החזרה לבי"ס מציגה קרביץ סל ציוד מורחב, איכותי ובטוח בשלוש רמות מחיר לכל קטגוריה דבר המאפשר לכל אחד ואחת לקנות ציוד איכותי ובטוח בהתאם לצרכיו ויכולתו ללא פשרות.  ציוד בטוח ואיכותי הוא הרבה מעבר לעובדה שיש לו תוחלת חיים ארוכה יותר, אלא שהוא מעניק לילד חווית למידה איכותית וחיובית. הילדים מתעסקים בלימוד במקום בכך שהעיפרון נשבר לאלפי חתיכות כי הוא עשוי עיסת נייר או שעופרת העיפרון יצאה בשלמותה, במחק שמשחיר את הדף או מחדד שלא מחדד, בדפי מחברת שכל קו בצדו האחד עובר ישר 3 דפים קדימה או טוש הדגשה שמתייבש אחרי שני קווים.

קיימות, איכות סביבה, אומנות רחוב, ספורט גיימינג ועוד הם רק חלק מהטרנדים המובילים בעולם ומגמות העיצוב אותם ניראה השנה במגוון רחב של מוצרים כגון: תיקים, קלמרים, מחברות, עטים, בקבוקים ועוד לצד קולקציות ייחודיות ובלעדיות.

לאחר שניסינו: כל מה שצריך לשנת הלימודים הקרובה! כשהכל מעוצב בסטייל וגורם לי לחכות בקוצר רוח לתחילת השנה!

© באדיבות קרביץ

 

שיא הסטייל בשיא הנוחות

המותג אמריקן טוריסטרמבית סמסונייט משיק בימים אלה קולקציית תיקים לבית-הספר, המיועדים לבנות/בנים לכיתות ז' עד י"ב. הקולקצייה החדשה של אמריקן טוריסטר מתאפיינת בתיקי-גב קלים, איכותיים, עם מקום אחסון רחב, תאים וכיסים מרוביים, המאפשרים לתלמידים לשמור על סדר בחפצים ונגישות נוחה. מרבית התיקים בסדרות עשוים חומרים ממחוזרים (סדרת URBAN GROOVE הססגונית), מעוצבים, ומגיעים בשפע של צבעים אופנתיים וקלאסים.   

 

 התיקים עם רצועות גב מרופדות, המספקות תמיכה להפחתת העומס על הכתפיים, עשויים חומרים איכותיים, כאמור בחלקם גם חומרים ממוחזרים, עמידים לשימוש היומיומי. פונקציונליות: תיקי הגב מעוצבים מתוך מחשבה על פרקטיות. בחלק מהתיקים תאים ייעודיים למחשבים ניידים/טאבלטים וכיסי בקבוק מים, ולחלקם תאים נסתרים לחפצי ערך ותאים חסינים למים (סדרת UPBEAT). כל התיקים מגיעים עם אחריות מלאה לשנתיים, טווח מחירי התיקים החל מ -155 ₪ עד 285 ₪.

 

לאחר שניסינו: תיק סופר נוח, עם רצועות שאפשר להתאים לכל אחד. מכיל הרבה תאי אחסון ומגיע בצבעים מגניבים! גם יפה וגם נוח.

 

© יחצ חול

קולקציית חזרה לבית הספר

Flying Tiger Copenhagen, רשת הלייף סטייל הדנית לאביזרים מעוצבים לבית ולמשרד, השיקה קולקציית מוצרי חזרה לבית הספר. הקולקציה החדשה פונה לכל הגילאים ומציעה מגוון פריטים לילדי בית הספר היסודי, לצד פריטים המיועדים לתלמידי החטיבה והתיכונים.

היום הראשון ללימודים הוא מרגש, משמח ותמיד נחשב כאבן דרך בחיי התלמידות והתלמידים. לקראת שנת הלימודים שבפתח, הרשת הדנית עיצבה מהדורה מוגבלת של אביזרים בעיצוב חדשני ובמחיר נגיש ואטרקטיבי מאוד, שתעלה חיוך ורצון בקרב הילדים לחזור לספסל הלימודים.

בין המוצרים בקולקציה: מרקרים צבעוניים, בקבוקי שתייה רב פעמיים, ילקוטים, מחדדים, קלמרים, פנקסים, מחברות, תיקים למחשב, מחקים מעוצבים, קופסאות אוכל, ערכת גיאומטריה, עטים בעיצובים שונים, ארגוניות לשולחן היצירה והלימודים, מחשבונים, סטים של עפרונות צבעוניים ועוד.

© Flying Tiger Copenhagen

 

תגובות