מצעד השירים שירגיעו אתכם במצבי לחץ . צילום: טאמבלר

מצעד השירים שירגיעו אתכם במצבי לחץ

בתקופה הזו בה רוב תושבי המדינה נמצאים במצבי לחץ וחרדות, צריך לפעמים איזו רגיעה, לכן אספנו בשבילכם רשימת שירים שיעזרו לכם להירגע ולהישאר שלווים למרות כל החששות

במצבי לחץ כאשר חווים חששות גדולים, אחד הדברים שעוזרים להפגת הלחץ ולשיפור מצב הרוח הוא האזנה למוזיקה, במיוחד למוזיקה רגועה המשרה אווירה נינוחה. לכן אספנו למענכם שירים שיעזרו לכם להירגע.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

John Legend - All Of Me                                                                                   

הבלדה המרגשת והעצמתית מתוך אלבומו הרביעי של הזמר והאמן הענק, ג'ון לג'נד. הבלדה, מלווה לצלילי פסנתר, המוסיפים לשקט והשלווה המאופיינים לשיר הרגוע מתחילתו ועד לסופו. גם לאחר ששומעים את השיר עשרות פעמים עדיין קיים הרצון להאזין לו שוב.

שיר שמשדר רוגע ושלווה
 

Jason Mraz - I'm Yours

השיר המפורסם והמוכר מיציאתו ועד היום, הוא שקט והנעים לאוזן. "I'm Yours" הוא הסינגל הראשון ששחרר הזמר ג'ייסון מארז מאלבום האולפן השלישי שלו. השיר, היווה הצלחה ענקית בטבלת ההשמעות בארצות הברית והיה למוצלח ביותר מבין שיריו של ג'ייסון.

הצלחה ענקית
 

James Arthur – Impossible

ג'יימס ארתור, הוא זמר ומוזיקאי בריטי שהתפרסם בעיקר בזכות זכייתו בעונה התשיעית של אקס פקטור הבריטית לאחר מכן הוא ביצע קאבר לשיר "Impossible" של הזמרת שונטל וזכה להצלחה רבה. ארתור ביצע את השיר בצורה מדהימה ומרגשת.

קאבר שהפך לסיפור הצלחה
 

Justin Timberlake – Mirrors

הזמר הלוהט ג'סטין טימברלייק שלא מזמן ביקר בארץ וביצע הופעה מדהימה, ממשיך להדהים אותנו. השיר "Mirrors" שנכתב והופק על ידי טימברלייק, מתוך אלבומו השלישי, זכה להצלחה עולמית עצומה. בהחלט אפשר לומר שהשיר משפר את מצב הרוח.

במילה אחת: מדהים!
 

Lana Del Rey - West Coast

השיר "West Coast" מתוך אלבומה השלישי של הזמרת והיוצרת המוכשרת בעלת הקול הייחודי, לנה דל ריי שצפויה להגיע להופעה בבמות הירקון באוגוסט הקרוב. השיר משלב פופ קצבי לבין רוק רך ופזמון איטי.

השילוב המושלם בין פופ לרוק עדין!
 

Bruno Mars - The Lazy Song

"השיר העצלן" או בשמו השני "שיר הקופים" אשר ניתן לו בזכות הקליפ היצירתי לשיר הוא הסינגל השלישי מתוך אלבום הבכורה של הזמר והמלחין ברונו מארס. הוא מושפע מוזיקלית מסגנונות הרגאי והסגנון המוזיקאלי בהוואי. השיר זכה לביקורות חיוביות, הוא גורם לתחושה של שחרור והנאה.

בסגנון הוואי, אכן משפר את האווירה
 

Adele - Someone like You

השיר "Someone like You" של הזמרת הבריטית אדל, הושפע רבות ממערכת יחסים שגרמה לשברון לבה של הזמרת. בעקבות הביצוע המדהים לשיר, המילים והמשמעות שלו, הוא זכה להצלחה סוחפת. המנגינה שלו וקול הפעמונים של אדל מרגיעים אותנו וגורמים לאווירה מיוחדת. 

ביצוע מדהים של אדל
 

Coldplay - Strawberry Swing

השיר, נכתב ובוצע על ידי חברי להקת הפופ-רוק הבריטית המצליחה, קולדפליי. הוא מלווה לצלילי גיטרה שמשפיעה על האווירה הנעימה השיר. אין ספק שזה שיר שמתאים להאזין לו ברגעי חשש ולחץ.

קולדפליי עוזרים לנו להירגע
 

Lorde - Buzzcut Season

הזמרת השנויה במחלוקת, לורד בת ה-17 שזכתה השנה להצלחה, פרסום ותהילה רבה ידועה באיכויותיה הווקאליות. השיר שלה "Buzzcut Season" מדבר על חוסר ההיגיון של החיים כיום, השיר כולל אלמנטים של מוזיקה טרופית שלווה. 

שיר טרופי רגוע
 

Clean Bandit - Dust Clears

"Dust Clears" הוא הסינגל השלישי והמוצלח של הלהקה האלקטרונית המצליחה מבריטניה, קלין בנדיט הוא שיר  רגוע וכיף להאזין לו. כמו כן, הקליפ, שמצולם בנהר קפוא בשבדיה יוצר אווירה נעימה גם כן.

שיר שיוצר אווירה נעימה
 

 SO... השירים האלו יכולים לעזור לכם מאוד בזמן לחץ, או סתם כשאתם רוצים להרגע. אנחנו מאחלים לכם שקט, שלווה והאזנה נעימה. 

תגובות