הכל התחיל בילדה בלונדינית: האבולוציה של טיילור.

הכל התחיל בילדה בלונדינית: האבולוציה של טיילור

טיילור סוויפט השתנה לא מעט מכל הבחינות מאז תחילת הקריירה שלה לפני יותר משמונה שנים, אז איך היא התחילה את הקריירה שלה? על מי נכתבו השירים הכי גדולים שלה? כל זה בכתבה המלאה שתסביר לכם את כל מה שקרה במהלך שנות הקריירה של טיילור סוויפט!

כשטיילור התחילה את קריירת המוזיקה שלה היא הייתה רק נערה בת 14 שחולמת לשיר, ובעקבות חלומה היא עברה לגור בבירת הקאנטרי של העולם, נאשוויל. לא עבר הרבה זמן עד שהצטרפה לחברת התקליטים Big Machine Records שהייתה קטנה יחסית באותם הימים.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

כשהייתה בת 16 טיילור הוציאה את אלבומה הראשונה הנקרא על שמה, האלבום היה מורכב תחילה מ-11 שירי קאנטרי שכתבה טיילור בעצמה. כבר אז היא הגיעה למצעד של מגזין בליבורד בגלל 40,000 האנשים שקנו את האלבום שלה. ההצלחה הזאת הפתיעה את חברת ההקלטות שהחליטה להפיק לטיילור עוד 3 שירים שיכנסו לתוך אלבומה של טיילור. מתוך האלבום יצאו הסינגלים "Tim McGraw" ו-"Our Song" שאמנם בזמנו לא הפכו ללהיט אבל כשפרצה טיילור השירים האלו הפכו ללהיטים גדולים בכל רחבי העולם.

 

שנתיים לאחר שהוציאה את אלבומה הראשון הוציאה טיילור את הסינגל הראשון שלה "Love Story" מתוך האלבום השני שלה, להפתעתה השיר שאותה כתבה טיילור בעצמה הפך ללהיט ענקי בכל רחבי העולם והפך את טיילור לזמרת הקאנטרי שמכרה הכי הרבה עותקים לסינגל שלה אי פעם. את הלהיט הענק כתבה טיילור על הקשר שלה עם בן זוגה באותה התקופה, חבריה ומשפחתה לא קיבלו את הקשר בינהם וגם משפחתו של בן זוגה לא קיבלו את הקשר, "האנשים היחידים שרצו שנהיה ביחד היו אנחנו", היא סיפרה בריאיון לאחר שהוציאה את השיר. השיר גרם לאלבומה השני למכור יותר מ-8 מיליון עותקים, דבר שהפך אותו לאלבום הכי נמכר לשנה זאת.

 

מתוך האלבום השני הנקרא "Fearless" יצאו עוד להיטים גדולים לא פחות כמו למשל "You Belong with Me" שהוכיח לעולם שטיילור לגמרי כאן בשביל להישאר ודיבר על עוד מערכת יחסית שניהלה טיילור. היא הייתה מאוהבת בידיד שלה שהיה בן זוג של מישהי אחרת וכתבה את השיר הזה ביחד עם הכותבת ליז רוז כדי לשחרר את המחשבות שלה עליו, עד עכשיו לא דיברה טיילור איך נגמר הסיפור בינה לבין הידיד שלה והיא מתעקשת לא לדבר על הנושא בכל פעם שמעלים את הנושא.

שנתיים אחרי הוצאת האלבום השני מוציאה טיילור את אלבומה השלישי "Speak Now", הפעם ככוכבת קאנטרי גדולה. גם מאלבום זה יצאו להיטים ענקיים כמו למשל "Mine" ו-"Mean". טיילור סיפרה בראיון לאחר הוצאת "Mine" כסינגל שהוא מדבר על ילד שאהבה בזמן מסוים ועל נטייתה לברוח מהאהבה.

 

עד אלבומה הרביעי טיילור הוציאה אך ורק שירי קאנטרי וכמה שירים עם נגיעות פופ, אבל באלבום הרביעי "Red" החליטה טיילור לקחת סיכון ולהוציא בתור הסינגל הראשון את השיר הפופ הראשון שלה הנקרא  "We Are Never Ever Getting Back Together", היא כתבה את השיר לאחר שנפרדה מבן זוגה באותה תקופה והשיר הפך ללהיט ענק בכל רחבי העולם.

 

כשהוציאה טיילור את אלבומה הרביעי אף אחד לא ציפה שבתוך שבוע ימכרו יותר ממיליון עותקים, האלבום הפך להיות אחד מהאלבום הכי נמכרים אי פעם והכיל בתוכו להיטים ענקיים כמו  "I Knew You Were Trouble" שדיבר על האקס המיתולוגי שלה, הזמר ג'ון מאייר, וגם את "Everything Has Changed" ביחד עם החבר הכי טוב של טיילור, אד שירן.

 
עוד על אלבומיה של סוויפט
טיילור סוויפט משחזרת את האייטיז ב-1989
מור אלמליח
קשה מאוד להמציא את עצמך מחדש במוזיקה בימינו. אמנים רבים ניסו את זה ואף אחד מהם לא הצליח יותר מדי לעשות את זה, והנה מגיחה לה מהפינה האנדרדוג סוויפט ומצליחה. ביקורת אלבום

כשהוציאה טיילור את הסינגל הראשון "Shake It Off" מתוך אלבומה החמישי היה ברור לכולם שהשיר יהפוך ללהיט וככה קרה. "אני למדתי לקח מאוד קשה כי אנשים יכולים להגיד מה שבא להם עליי בכל עת ואני לא יכולה לשלוט בזה, אבל אני יכולה לשלוט על התגובה שלי לזה", סיפרה טיילור על השיר שלה בראיון למגזין Rolling Stone.

טיילור הוציאה את אלבומה החמישי, "1989" והוא מכר יותר ממיליון עותקים בשבוע הראשון בלבד והפך להיות האלבום הכי נמכר לשנת 2014. בתוך האלבום תוכלו למצוא גם את "Out Of The Woods" שכתבה טיילור על האקס המיתולוגי שלה הארי סטיילס מתוך להקת הבנים המצליחה ביותר בעולם כרגע וואן דיירקשן. לאחרונה הארי אמר בריאיון שהוא מרגיש בר מזל שמישהי מוכשרת כמו טיילור כתבה עליו שיר.

 

טיילור יצאה כמובן עם לא מעט זמרים אחרים חוץ מהארי סטיילס כמו למשל הזמר המצליח מהאחים ג'ונאס, ג'ו ג'ונאס והשחקן מועמד לאוסקר ג'ייק ג'ילנהול. טיילור גם ניהלה מערכות יחסית טובות מאוד עם הזמרות סלינה גומז ודמי לובאטו אבל לאחרונה עבר בין השלושה חתול שחור והן כבר לא מדברות כמו פעם, לעומת זאת לטיילור יש חברה טובה אחרת, הזמרת לורד, אותה לקחה טיילור תחת כנפה. מערכת יחסים חברית נוספת היא החברות בין טיילור וחברה הטוב ביותר, אחד מהזמרים הכי מצליחים בעולם כרגע, אד שירן.

 

טיילור כמובן זכתה בלא מעט פרסים בעקבות האלבומים והשירים המצליחים שלה וקיבלה שישה פרסי קאנטרי, 16 פרסי אמריקה ו-11 פרסי קאנטרי בינלאומיים. חוץ מהקריירה המוזיקלית המשגששת של טיילור יש לה קריירת משחק מרשימה והיא שיחקה לאחרונה את רוזמרי בסרט המצליח "המעניק", בנוסף לסרט הזה טיילור דיבבה את אחת מהדמויות הראשיות בסרט הילדים "הלורקס", והשתתפה כתפקיד אורח בסדרה המצליחה "הבחורה החדשה".

 

 

 
תגובות