האזינו: שיתוף פעולה בין ברטיני ספירס ואיגי אזליה.

האזינו: שיתוף פעולה בין ברטיני ספירס ואיגי אזליה

אז מה קורה כשזמרת הפופ ברטיני ספירס משתפת פעולה עם אחת מהפריצות הגדולות ביותר בשנה האחרונה, איגי אזליה? האם נוצר המנון פופ קיצי חדש או אולי כשלון?

 

שנתיים אחרי שהוציאה את אלבומה הקודם "Britney Jean" שהחזיר אותה חזרה לתעשיית הפופ, ברטיני ספירס סוף סוף חוזרת עם סינגל חדש. נודע על שיתוף הפעולה שלה ושל הרפארית איגי אזליה כבר לפני כמה חודשים כשהשתיים צולמו ביחד לקליפ וכבר מאז כל הרשתות החברתיות רועדות מהתרגשות.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

לפני כמה ימים הודלף השיר לרשת ולכן המפיקים של בריטני החליטו להקדים את הוצאת השיר. בפעם הראשונה ששומעים את השיר שנקרא "Pretty Girls" אי אפשר להתעלם שהשיר הוא לגמרי בסגנון השירים שמוציאה איגי ולא בסגנון השירים שמוציאה בריטני בדרך כלל. צריכים לשמוע את השיר כמה פעמים כדי להנות ממנו אבל אחרי ששומעים אותו בפעם השנייה אי אפשר להפסיק לשמוע אותו, ממש כמו כל המנון קיצי אחר.

אנחנו מנחשים שהשיר הזה הולך להפוך ללהיט פופ ענק ממש כמו "Fancy" של איגי אבל בכל זאת אנחנו מאוכזבים ממש כמו מעריצים ומעריצות רבים מבריטני שלא הצליחה לשלב את סגנון המוזיקה שלה עם של איגי ונשאבה לשיר בינוני שלא מביא שום דבר חדשני.

 

 

 
תגובות