האזינו: עשרת השירים שיעשו לכם את הקיץ. צילום: צילום מסך מיוטיוב

האזינו: עשרת השירים שיעשו לכם את הקיץ

כמו בכל קיץ אתם הולכים להתמכר למספר שירים שהולכים להיות מושמעים בכל מקום אפשרי. אז כדי להכין אתכם לקיץ הכנו לכם רשימה של עשרה שירים שאתם בטוח הולכים לשמוע בריפיט בקיץ הקרוב. מוכנים?

דיוויד גאוטה מארח את ביבי רקסה, ניקי מינאג' ואפרוג'ק - "Hey Mama"

כבר כשנודע לנו ששיתוף הפעולה הזה הולך להתקיים לא היה לנו ספק שהשיר הזה הולך להפוך ללהיט ואכן צדקנו. השיר הקליט הזה הפך להיות אחד מהשירים הנמכרים ביותר בעולם בשבועות האחרונים ובשבוע האחרון גם הפך להיות אחד מהשירים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בישראל.

אין ספק ששיתוף פעולה של המפיק דיוויד גאוטה עם הרפארית המצליחה ניקי מינאז' והזמרת המבטיחה ששרה את הפזמון של השיר ביבי רקסה הולך להיות אחד מהלהיטים הגדולים ביותר של הקיץ הקרוב ואתם ממש לא הולכים להפסיק לשמוע אותו בקרוב!

 

טיילור סוויפט מארחת את קנדריק לאמר- "Bad Blood"

ממש כמו בקיץ הקודם טיילור סוויפט הולכת לשלוט גם בקיץ הקרוב, הפעם עם הלהיט הענק שלה "Bad Blood" שהפך להיות אחד מהשירים המצליחים ביותר בעולם בחודש האחרון. כזכור טיילור הוציאה קליפ מושקע בהפקתה ביחד עם כוכבות רבות כמו סלינה גומז ואלי גולדינג לפני חודש שהפך להיות הקליפ הנצפה ביותר ביוטיוב בחודש האחרון עם 170 מיליון צפיות!

 

מייג'ור לייזר ו-DJ  סנייק מארחים את הזמרת מו - "Lean On"

כי כמו בכל קיץ גם בקיץ הזה להיט אלקטרו-פופ הולך לשלוט במצעדים בעזרת שני המפיקים והזמרת הדנית מו שלאחרונה הופיעה בישראל עם הלהיט "Lean on", השיר הזה הספיק בחודש האחרון להיות אחד מהשירים הנמכרים ביותר בעולם וגם כמובן בארץ.

השיר שמשלב את ההפקה המדהימה של מייג'ור לייזר וDJ סנייק והקול הייחודי של מו הולך להפוך להיות אחד מהשירים שאתם הולכים לשמוע בריפיט בקיץ הקרוב, אז תתכוננו!

 

פייפט' הורמוני - "Worth It"

להקת הבנות שהתחילה באקס פקטור האמריקאי והפכה להיות אחת מההצלחות היחידות שיצאו ממנה הוציאו את השיר הזה אך אף אחד לא ציפה שדווקא הוא יהפוך להיות אחד מהשירים המצליחים ביותר בעולם. מעריצות רבות של הלהקה בישראל הופתעו לשמוע את השיר בכל תחנת רדיו אפשרית בזמן האחרון.

השיר הזה הוא אחד מהשירים היותר טובים שהוציאה הלהקה בזמן האחרון ואין ספק שאנחנו הולכים לשמוע אותו לא מעט בזמן הקרוב!

 

ליטל מיקס - "Black Magic"

מלהקת בנות אחת שיצאה מאקס פקטור אנחנו עוברים לשנייה, הפעם מדובר על להקת הבנות ליטל מיקס שניצחו בעונה השמינית של האקס פקטור הבריטי ומאז הפכו לסיפור הצלחה מסחרר. השיר "Black Magic" יצא לפני שבועיים והפך לאחד מהלהיטים הכי גדולים בבריטניה אבל אין ספק שבקרוב מאוד יהפוך ללהיט גם בישראל.

 

מונסזלמרלב - "Heroes"

מבריטניה אנחנו עוברים לשוודיה, המדינה שגמרה לכולם להתאהב בשיר שלה וזכתה באירוויזיון השנה. השיר שלהם הפך להיות לאחד מהשירים הכי מושמעים בארץ וללהיט בינלאומי ענק מאז האירוויזיון ואין שום ספק שאנחנו הולכים לשמוע אותו לא מעט בקיץ הקרוב.

 

סקרילקס ודיפלו מארחים את ג'סטין ביבר - " Where Are Ü Now"

אין ספק שהשיתוף פעולה בין סקרילקס ודיפלו הוא המרגש ביותר במוזיקה האלקטרונית בזמן האחרון אבל כשצירפו אליהם את הזמר המצליח ג'סטין ביבר אי אפשר שלא להתאהב, השיר שמופק באופן מצוין ומכיל בתוכו את קולו המעולה של ג'סטין מצליח להביא סאונד מיוחד שלגמרי הולך לעשות את הקיץ הזה מיוחד.

 

רייצ'לפלייטן - " Fight Song"

"Fight Song" אמנם לא הגיע לישראל אך בכל שאר העולם הוא אחד מהשירים הכי נמכרים באייטיונס. השיר שיצא לפני מספר שבועות על ידי הזמרת האמריקאית רייצ'ל פלייטן סומן ללהיט שהולך לגרום לנו להתרגש בקיץ הקרוב על ידי מגזין המוזיקה המצליח בילבורד וכבש לבבות רבים. אין ספק שגם ישראל תצטרף לאהבה כלפי השיר הזה ממש בקרוב ואז תתחילו להתאהב בקול המדהים של רייצ'ל.

 

WALK THE MOON" - Shut Up and Dance"

השיר הזה אמנם יצא לפני חצי שנה אבל זה לא עוצר אותו מלהיות אחד מהלהיטים הגדולים ביותר בעולם וכמובן שגם בארץ. השיר הזה הפך בחודש האחרון לאחד מהשירים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו הישראליות וגרם ליותר מ-30 מיליון אנשים לרקוד בזמן צפיית הקליפ של השיר ביוטיוב.

 

 

תגובות