סלינה גומז מדברת על אהבה בסינגל מרגש. צילום: צילום מסך מיוטיוב

סלינה גומז מדברת על אהבה בסינגל מרגש

הזמרת והשחקנית המצליחה סלינה גומז מוציאה סוף סוף סינגל חדש אחרי חצי שנה של שקט ועבודה על אלבום חדש, אז האם היה שווה לחכות?

 

חצי שנה אחרי שהוציאה את הלהיט המרגש  "The Heart Wants What It Want" שכתבה על האקס שלה, ג'סטין ביבר, סלינה גומז חוזרת עם סינגל חדש ורגוע בדיוק כמו הקודם, הפעם מרגש פחות אך עדיין מדבר על אהבה. הפעם מדובר לפי השמועות על בן זוגה הנוכחי של סלינה, המוזיקאי זד שהוציא איתה לפני מספר חודשים להיט ענק שנקרא "I Want You To Know" מתוך האלבום החדש שלו הנקרא "True Colors".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

סלינה לאחרונה התמקדה בתעשיית המשחק שלה כשהצטלמה לסרט "הקצר הגדול" שיוצא במהלך השנה הבאה ובו הולכת לככב לצד שחקנים גדולים כמו בראד פיט וכריסטן בייל, בנוסף לכך היא התמקדה גם בתעשיית הדוגמנות בכך שפורסם לאחרונה שהיא הולכת להיות הפרזנטורית של חברת פנטן.

אך כל זה לא מנע ממנה מלעבוד במרץ על האלבום החדש שלה ולהוציא את הסינגל החדש הנקרא "Good For You" עם הרפאר המצליח אייספ רוקי, הסינגל מביא סגנון ואווירה דומה לסינגל הקודם שהוציאה לפני חצי שנה מתוך האלבום הקודם מה שכנראה אומר שבאלבום החדש סלינה לא מתכננת לשנות את סגנון השירים שלה.

בנוסף לסינגל שוחרר גם קטע קצר מתוך הקליפ, צפו בו:

 

 

 

 
תגובות