לאיפה נעלמו האמנים שהצליחו להביא רק להיט אחד לרדיו?. צילום מסך מיוטיוב

לאיפה נעלמו האמנים שהצליחו להביא רק להיט אחד לרדיו?

יש לא מעט זמרים וזמרות שהצליחו לגרום לעולם לשמוע את השיר שלהם אבל נעלמו ממש אחרי שהוציאו אותו ולא הצליחו להוציא להיט נוסף, אז מה קורה עם האנשים ששרו את הלהיטים שאנחנו כל כך אוהבים?

טוני בייסל - "Mickey"

כשטוני בייסל הוציאה את הלהיט שלה היא הייתה רקדנית מצליחה בת 40 שמנסה את מזלה בתעשיית המוזיקה ומעולם לא דמיינה שהסינגל שתוציא יהפוך להיות אחד מהלהיטים הגדולים ביותר בעשורים האחרונים.

מיד אחרי שהפך "Mickey" ללהיט הוציאה טוני אלבום מלא אבל האלבום נכשל וטוני החליטה לחזור לקריירת הריקוד המשגשגת שלה, היא גם הפכה לשופטת במשך שתי עונות בתוכנית הכישרונות "אז אתה חושב שאתה יכול לרקוד?", אחת מתוכניות הכישרון הנצפות ביותר בארה"ב.

לפני מספר שנים פתחה טוני בית ספר ללימוד ריקודי רחוב בניהולה ושנשאלה על ידי עיתון מקומי האם היא חושבת על לחזור אל קריירת המוזיקה שלה היא ענתה בשלילה.

 

בהאה מן - "Who Let the Dogs Out?"

לעומת טוני ההרכב "בהאה מן" דווקא המשיכו ונשארו בתעשיית המוזיקה גם לאחר הלהיט "Who Let the Dogs Out?", הם הוציאו עוד שלושה אלבומים לאחר הלהיט הענק אבל מעולם לא הצליחו לשחזר את ההצלחה הענקית.

ככל שהשנים עברו הלהקה עברה מהפך ומתוך 16 חברי הלהקה נשארו אך ורק עשרה חברי להקה, הלהקה אמנם הפסיקה לעשות מוזיקה אך עדיין לא הודו באופן רשמי על פירוקה.

 

"DHT "Listen to Your Heart

הצמד הבלגי DHT ניסה להיכנס לתעשיית הפופ במשך לא מעט זמן בעזרת המוזיקה שלהם אך לא הצליחו, עד שהוציאו את החידוש לשיר של רוקסט, "Listen to Your Heart". החידוש הפך ללהיט במהרה והפך להיות אחד מהסינגלים הנמכרים ביותר אי פעם!

הצמד אמנם הצליח בעזרת החידוש אך לא שיחזרו את ההצלחה מאז ולמרות שהוציאו סינגלים רבים הם נכשלו, השניים עדיין יוצאים לסיבובי הופעות בבלגיה, ארץ מולדתם, וזכו להיות אחד מהאמנים המצליחים והמעורכים ביותר בבלגיה.

 

דאפי - "Mercy"

דאפי הייתה בת 19 כשהתחילה את קריירת המוזיקה שלה, לאחר מספר שנים הוחתמה על חוזה תקליטים באחד מחברות התקליטים הגדולות ביותר בעולם והסתמנה כדבר הגדול הבא, וכך קרה.

הסינגל שלה "Mercy" הפך להיות להיט בינלאומי והפך להיות אחד מהשירים הנמכרים ביותר בעשור האחרון ואפילו קיבלה פרס גראמי על אלבום הבכורה שלה!

אך להפתעתם של חברת התקליטים כשדאפי הוציאה את אלבומה השני לא הייתה הצלחה מסחרית ורק הסינגל "Well, Well, Well" הצליח להגיע למצעדים אך גם לא הגיע להצלחה המצופה.

החברת תקליטים בכל זאת נתנה לדאפי הזדמנות והקליטה לה את אלבומה השלישי שנכשל גם הוא ולכן חברת התקליטים החליטה להפסיק את החוזה שלה עם דאפי, לאחרונה נודע שדאפי הולכת לחזור לתעשיית המוזיקה בעזרת הפסקול החדש של הסרט "Secret Love", אך לצערה הסרט נכשל ואיתו גם השיר.

 

אסטלה – "American Boy"

אסטלה במשך שנים הייתה אחת מהאכזבות הגדולות ביותר בתעשיית המוזיקה לאחר הלהיט שלה הנקרא "American Boy" ביחד עם הרפאר קנייה ווסט כולם היו בטוחים שהם עוד הולכים לשמוע ממנה אך היא נעלמה מהרדאר כמעט לגמרי, למרות שהוציאה עוד שני אלבומים הם לא גררו הצלחה גדולה.

לעומת כל שאר האנשים אסטלה לאחרונה עשתה קאמבק בעזרת התפקיד שלה באחת מהסדרות המצליחות ביותר בעולם כרגע, הסדרה המוזיקלית "אימפריה" שמשודרת גם בישראל בה תפקדה כתפקיד אורח בכמה מהפרקים והופיעה עם שני שירים שונים, שני השירים הפכו להיות אחד מהשירים הנמכרים ביותר בארה"ב בחודש השידור של התוכנית וגרם לחברת ההקלטות שלה להוציא את האלבום שהקליטה שבתוכו יצא גם שיר משותף עם הזמר והרפאר כריס בראון שצבר מאות אלפי צפיות ביוטיוב.

 

 

תגובות