שבוע מקפיץ: חמשת הטיזרים של השבוע!. צילום מסך מסאונדקלאוד

שבוע מקפיץ: חמשת הטיזרים של השבוע!

כמו כל שבוע אנחנו הולכים להביא לכם את חמשת השירים שעתידיים לצאת במוזיקה האלקטרונית. והשבוע אחרי שכל האמנים חזרו מהטומרולנד והשמיעו את שיריהם החדשים אפשר סוף סוף לפרסם את הטיזרים הרשמיים לשירים, מוכנים?

"KSHMR, Dzeko & Torres - "Imaginate

אז לא, לא מדובר על שחקני הכדורגל אלא מדובר באמנים מכושרים מאוד שנתמכים על ידי אחד האמנים הגדולים ביותר בתעשייה, טייסטו. לדז'קו וטורס ארסנל שירים מקפיצים במיוחד כמו: "For You" ו"Air". נוסף להם ישנו קשמר, האמן המפתיע של השנה, שאחראי על שירים רבים כמו "Jammu". כאשר שלושתם מתחברים אז כדאי לצפות ללהיט. כך השיר הזה שנקרא "Imaginate" שמשלב את סגנון הפרוגרסיב המובהק של דז'קו וטורס וכמובן את היצרתיות והסאונד הטוב של קשמר. השיר מתחיל עם אקורדים נמוכים שמלווים בקולה היפה של הזמרת שרק מוסיפה לשיר, הוא נמשך וכמו שיר פרגוגרסיב טוב בונה לנו את הדרופ לאט לאט. ברגע שהדרופ מגיע אפשר רק להינות מהכתיבה היפה ומהסאונד המושלם.

 "Matisse & Sadko - "Memories 

אחד הסגנונות שאנחנו באמת אוהבים זה דיפ האוס, במיוחד אם הסאונד המרכזי שבו משתמשים הוא פסנתר. דיפ האוס פסנתר, או כמו שרבים אוהבים לקרוא לו פיאנו האוס מכריח את האמן לכתוב מקצבים ומלודיות קצביות ומהירות יחסית לשירים אחרים. מטיאס וסאדקו שבחודש האחרון הספיקו לשחרר צמד שירים עם מרטין גאריקס ממשיכים בתקופה הנהדרת שלהם עם השיר הזה שהשמעת הבכורה שלו הייתה בתכוניתו של דני הווארד ברדיו 1 של BBC שבאנגליה. השיר הוא שיר נהדר ומקפיץ שגורם לנו ללחוץ על כפתור הריפליי כל פעם מחדש!

 "Audio Bullys & Alex Kidd - "Under Pressure

השיר הבא הופק על ידי שני אמנים בריטים יחסית אנונימים בשם אדיו בוליס ואלכס קיד. שיתוף הפעולה בינהם הוביל אותם לאחד הלייבלים הגדולים ביותר בעולם בשם "Doorn Records" שהוא תחת חברת התקליטים הגדולה בעולם למוזיקה אלקטרונית, Spinin Records. השיר הוא שיר טראפ, סגנון שמזכיר היפ הופ, שמתחיל בדרך ייחודית בסגנון רגאיי. ככל שהשיר מתמשך נכנסים מקצבי הטראפ ומבינים שלא מדובר בשיר תמים. השימוש בתופי רגאיי מוכיח שאפשר ליצור שירים יחודיים גם במוזיקה האלקטרונית שנחשבת למוקבעת. אין ספק שהשיר הזה גדול ומיוחד והוא הולך להיות קפיצת המדרגה של אותם האמנים!

"Volt & State - "Sandcastles

נחזור לפרוגרסיב האוס. וולט אנד סטאט, הם צמד דיג'יים הולנדים מתפתחים שאין ספק שבעוד מספר שנים הולכים להיות בצמרת של המוזיקה האלקטרונית בעולם. רוב השירים שלהם משתחררים בחברת התקלטים של ניקי רומרו שמקדם אותם בכל הופעה ותכנית רדיו שלו. השיר החדש שלהם שנקרא "Sandcastles" גם  שוחרר בחברת התקלטים של ניקי. השיר הא פרוגרסיב לכל דבר ועניין מתחילתו ועד סופו, שיר שמתחיל עם אקורדים ומלודיה יפה שמלווה בווקאלים ונגמר בדרופ של סינטי, פשוט מרגש ומקפיץ! השיר מכניס לאווירה של קיץ בגלל העובדה שהוא קליל ומקפיץ. לסיכום הוא שיר מעולה!

"Fox Stevenson & Curbi – "Hoohah

עוד אמן שפרץ לא מזמן לתודעה הוא קורבי. קורבי הוא אמן פיוצ'ר האוס שהתפרסם עם השיר המצליח שלו "Rubber" והוא מוכר בזכות המלודיות המיוחדות שלו. הוא משתמש בעיקר בסאונד הרגיל שמאפיין את הפיוצ'ר האוס אבל הוא מביא טוויסט בכתיבה של המלודיה שנותנת גוון אחר לשיר ומייחדת אותו משירי פיוצ'ר אחרים. השיר החדש שלו הוא שיתוף פעולה עם יוצר בריטי שמוכר בעיקר באנגליה בשם פוקס סטיבנסון. השיר הזה מזכיר טיפה את השיר הקודם של קורבי אך הסאונד בדרופ הוא שונה ומפתיע, מדובר בסאונד שמאפיין יותר סאונד של אלקטרו האוס. בנוסף, הדרופ השני נפתח עם מקצבים של טראפ יחד עם אותה כתיבה כך שיש לנו בשיר אחד שני סגנונות. במילה אחת- מיוחד!

תגובות