גיוון זה שם המשחק: חמשת השירים האלקטרונים של השבוע. צילום: טאמבלר

גיוון זה שם המשחק: חמשת השירים האלקטרונים של השבוע

שבוע חדש עם שירים חדשים ומגוונים מאוד מביג רום מטורף ועד לטרופיקל האוס רגוע. אז אילו טיזרים כבשו אותנו השבוע?

Deniz Koyu & Amba Shepherd - The Way Out

השיר הראשון שאיתו נתחיל שייך לדיוצר והדיג'יי, דניס קויו. דניס הוא אחד האמנים המעורכים בתעשייה וכבר הופיע בבמות הגדולות ביותר בעולם כמו הטומרלנד. דניס אחראי על שירים נהדים ומצליחים כמו: "Bong","goin down" ועוד שירים רבים נוספים. השיר החדש שלו הוא שיתוף פעולה עם אחת הזמרות הגדולות בעולם אמבה שאפרד שכבר שיתפה פעולה עם הדיג'יים הגדולים ביותר שיש: הארדוול, סקרליקס, טום סוון, נרבו והרשימה עוד ארוכה. השיר עצמו נפתח עם השיר השל אמבה יחד עם צלילים של פרוגרסיב נמוכים שלאט לאט נפתחים עם השיר. ולאט לאט יחד עם העלייה מתחיל להתגלות לנו הדרופ שמגיע לשיאו בסוף העלייה שגורם לנו להתרגש.

Cash Cash - Devil feat. Busta Rhymes, B.o.B & Neon Hitch

קאש קאש, השלישייה הקנדית אחת המצליחות בעולם, שאחראית ללהיטים ענקיים כמו: take me home surrender ,overtime ושירים גדולים נוספים, חוזרת להפציץ עם שיר ענק שבו מתארחים שלושה אמנים גדולים. הדבר הזה לא ייחודי שכן, בדרך כלל דיג'יים אוהבים להקליט זמרים פחות מוכרים. אבל, העובדה שמתארחים פה שני ראפרים מפורסמים מאוד ובעלי שם יכולה רק להקפיץ את השיר הזה מספר דרגות למעלה. השיר נפתח עם פסנטר רגוע בהתחלה שאליו מצטרפים במהירות תופי היפ-הופ. במחשבה ראשונה אפשר לחשוב שמדובר בשיר האוס- פופ אבל אז מגיע הדרופ. הדרופ הוא סגנון טראפ שאליו מצטרפת גם שירה של b.o.b. השיר עצמו נע לאורך המעבר מפופ – האוס להיפ - הופ וראפ. שיר מיוחד מאוד שלא מזכיר המעט את הסגנון של קאש קאש.

W&W & MOTi - Spack Jarrow

איזה שיר משתחרר מבית היוצר של הצמד העולמי W&W  ו-  MOTi. דבל יו אנד דבל יו הם צמד מפורסם מאוד בעולם שבתחילת דרכם הפיקו את השירים לארמין ואן ביורן בנוסף הם מדורגים במקום 18 ברשימת הדיג'יים הטובים בעולם. השיר עצמו ישתחחר במהלך החודש הקרוב בחברת התקלטים של טייסטו, מיוסיקל פרידום. השיר מתחיל עם אינטרו קצר שמכניס לאווירה של ביג רום. ביג רום זה אחד הסגנונות בתוך המוזיקה האלקטרונית והוא היה הסגנון העיקרי הבמוזיקה עד לפני שנה. המלודיה נונתנת תחושה של באד אס וככל שהיא מתפחת במהלך השיר היא מחדירה בנו את האווירה של השיר. העלייה עצמה מיוחדת היא מתחילה בצורה איטית ובמעבר חד התופים "עולים". לאחר מכן נכנס הדרופ החולנייי שהוא ביג רום טהור, קיק מלא בבאס וסאונד מתכתי. האמת התגעתי לשירם בסגנון הזה.

Garmiani - Jump & Sweat Feat Sanjin

שיר נהדר מפיק לנו הדיג'יי השוודי התותח גארמיאני יחד עם הזמר סאנג'ין. גארמאני הוא מפיק ודי'גיי שוודי שמוכר בעיקר בארצות הברית ומופי בעיקר עם סטיב האוקי. גארמיאני מארח בשיר את הזמר סאנג'ין שכבר שר או אפשר להגיד דיבר בשירים אלקטרוניים כמו פרמדיס של DVBBS. השיר מתחיל עם אקורדים וצלילי פעמוניים ויחד עם השירה של סאנג'ין זה נותן תחושה של קיץ. השיר עצמו נותן תחושה של מסיבת בריכה טובה כזאת. העלייה מגיע המהירות וגם עוברת המהירות. הרופ הוא דרופ שיגרתי של גארמאני שבו הוא מספל ווקאלים ומשתמש בהם כסאונד המרכזי ויחד עם צלילים רגילים יש לנו פה שיר מסיבות לכל דבר שיכול להצליח בכל מדינה בעולם.

Sam Feldt & The Him ft. The Donnies The Amys - Drive You Home

סאם פלדט הוא אחד היוצרים המפתיעים של השנה. הוא היוצר סגנון שנקרא טרופיקל האוס, הסגנון של קייגו, אבל הוא משלב בשיריו כלים חיים כמו סקסופון וחצוצרות. הייחוד הזה נתן לו במה גדולה ופרסום רב שבסופו של דבר קנה את אזניהם של המנהלים בחרבת התקלטים ספינין רקורדס, החברה הגדולה ביותר למוזיקה אלקטרונית בעולם. בנוסף לסאם ישנו היוצר והדיג'יי דה הים שכבר יצר איתו שיר מצליח בעבר שנקרא Midnight Hearts. בשירם השני ביחד הם מתעלים לרמה חדשה של ייחודיות ויופי. השיר עצמו לא שיר רגיל ויש שיגידו שאפילו לא אלקטרוני אבל, העובשה שהם משתמשים פה בסאונדים מסופלים רק מחלישה את אותם טוענים שלא. השיר נפתח עם מקצב יפה יחד עם פסנטר ובאסים שמזכירים לנו טיפה שירים משנות השביעים. במהרות נכסנים הווקאלים של הזמר שמוסיפים אווירה לשיר. מה שיפה פה בשיר הוא שהעלייה לא מורגשת בכלל, ישנו ברייק שלאחריו מתחיל הדרופ. הדרופ עצמו הוא דרופ מחצצורה, כבר אמרנו כלים חיים, שנותן לנו שיר יפה שאפשר רק לשמוע שוב ושוב.

תגובות