לו הייתי טיילור: טיילור סוויפט תרמה 50,000 דולר לרקדן. צילום מסך מהאינסטגרם

לו הייתי טיילור: טיילור סוויפט תרמה 50,000 דולר לרקדן

טיילור סוויפט, זמרת הפופ המוצלחת, ידועה בנדיבותה הרבה ומוכרת כסלבית הנדיבה והאכפתית ביותר. במיוחד כשזה נוגע לחבריה ולמעריציה. אז למה טיילור תרמה סכום נכבד של כסף לרקדן הרקע שלה?

רקדן הרקע של טיילור סוויפט, טושי, הוא דוד לתינוקת מקסימה בת 13 חודשים בלבד בשם איידן. איידן אובחנה לאחרונה כחולת סרטן, ומשום כך אמה, לינדזי, נאלצה להיעדר מעבודתה על מנת להיות לצד ביתה החולה בבית החולים. טושי פתח דף אינטרנטי בשם GoFundMe במטרה לעזור ולגייס תרומות לאיידן ואמה כדי שיוכלו לממן את חשבונות בית החולים.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

כאשר טיילור שמעה על משפחתו של טושי הזקוקה לעזרה, היא לא היססה לתרום ולעזור. טיילור פתחה את הלב והארנק ותרמה למשפחה סכום נדיב במיוחד של לא פחות מ50,000 דולר. טיילור המקסימה כתבה בדף לגיוס התרומות GoFundMe שהיא מרגישה ברת מזל שטושי משתתף בסבב ההופעות שלה ושהיא מתפללת לשלומן של איידן ולינדזי.

© צילום מסך מהאינסטגרם

משפחתו של טושי הגיבה לתרומה הנדיבה, והודתה רבות לטיילור ולטושי על כך שכעת לינדזי תוכל להתמקד בבתה החולה. טושי היה כל כך עסוק בסבב ההופעות של טיילור, עד שלא ידע על תרומתה של טיילור למשפחתו. וברגע שנודע לו על כך, פרסם את התמונה הבאה בהתרגשות רבה.

תגובות