שני חלקים: Pop Danthology 2015 עלה ליוטיוב!. צילום מסך מיוטיוב

שני חלקים: Pop Danthology 2015 עלה ליוטיוב!

חיכינו שנה שלמה לצאת המאש-אפ השנתי של דניאל קים והנה הגיע התאריך המיוחל. אז, אילו שירים אנחנו נשמע באוסף הגדול?

כולנו אוהבים לשמוע שירים מקוריים, אך חלק מאיתנו מעדיפים לשמוע קאברים, מכיוון שיש שינויים שהופכים את השירים לקצת יותר מעניינים. דניאל קים מוציא מדי שנה מאש-אפ עצום של כל שירי הפופ וההיפהופ ומותיר אותנו בדרך כלל בלי שום תלונות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שנה שעברה דניאל הוציא את האוסף שלו בתאריך לא מוגדר כך שלא יכולנו לדעת בוודאות מה לוח הזמנים שלו. למי שלא שמע את האוסף של שנה שעברה, הגיע הזמן.

 

השנה, בטיזר מיוחד שהוא הוציא לפני כשבועיים, הוא מגלה לנו שהאוסף ייצא ב-10 באוקטובר בשעה 9:00 PST. אנחנו שומעים בטיזר את שלושת השירים: See you again, Get low ו-Bad Blood. כמובן שיש הרבה יותר שירים במאש אפ של דניאל, אבל בינתיים זאת רק טעימה קטנה.

 

אז אחרי שדיברנו על כל מה שהיה לפני, בואו נדבר על מה שיצא היום. דניאל הוציא את האוסף השנתי בשני חלקים לפני שעה וחצי ואישית, אני חושב שזה קצת מבאס אך יש בזה צדדים טובים. זה נותן לנו אוסף גדול יותר של שירים וגם שני סגנונות שונים של האוסף.

נתחיל בחלק הראשון. החלק כולל בו את השירים Cool for the summer, Sugar, One Last Time ועוד שירים טובים. אני חושב שזה דווקא חלק חביב במיוחד, במיוחד שחיבור הקליפים מוסיף לכל החגיגה הזאת. מה שקצת מבאס זה שהסוף קצת עלוב, אבל אשר להתגבר על זה. בחלק הזה משולבים 45 שירים והרשימה מופיעה באתר של דניאל! אז בואו תשמעו את החלק הראשון:

 

בחלק השני אתם תשמעו שירים יותר מוכרים, בסגנון: Hello, Bad Blood, See you again, Wildest dream ועוד שירים רבים. החלק השני יותר קצבי והשירים משולבים הרבה יותר טוב. בחלק הזה יש 37 שירים משולבים והרשימה באתר של דניאל. עדיין לא שמעתם? הגיע הזמן!

 

בבדיקה שערכנו, ראינו כי בחלק השני השירים Worth It ו-Whip nae nae הם השירים שירדו בעריכה של יוטיוב והם לא נמצאים בחלק השני. בנוסף, בחלק הראשון לא תמצאו ביוטיוב בין היתר את Love me like you do, cheerleader ו-Intoxicated.

הגרסאות הללו עברו עריכה של יוטיוב והן לא הגרסה המלאה שדניאל הכין מראש. אם אתם רוצים לשמוע את הגרסה המלאה, מוזמנים להיכנס לאתר שלו. אז כפי שהבנתם, אישית אני יותר אהבתי את החלק השני, אך הראשון טוב לא פחות. אני ללא ספק מחכה לשנה הבאה עם חידושים נוספים מבית דניאל קים. 

מה אתם חושבים? ספרו לנו בתגובות!

תגובות