פלייליסט יום הולדת: טיילור סוויפט חוגגת 26. צילום מסך מיוטיוב

פלייליסט יום הולדת: טיילור סוויפט חוגגת 26

לא כל יום מלכת הפופ העכשווית חוגגת יום הולדת וכשזה קורה, גם אנחנו משקיעים! לכבוד יום ההולדת ה-26 של טיילור סוויפט אספנו את מיטב הלהיטים שלה שמתאימים לאווירה. מזל טוב!

זמרת הפופ האמריקאית, שכולנו אוהבים לאהוב, טיילור סוויפט, גדלה בשנה וחוגגת 26 חורפים. טיילור, שהחלה בנערותה כזמרת קאנטרי ועברה במעבר חד לז׳אנר הפופ הקופצני והקיצבי, הגיעה להישגים רבים במהלך הקריירה המוזיקלית שלה: היא הוציאה חמישה אלבומים מצליחים במיוחד, זכתה בלמעלה מ-200 פרסים; ביניהם שבעה פרסי גראמי, 19 פרסי המוזיקה האמריקאית ו-28 פרסי המוזיקה של בילבורד, תרמה רבות ועוד.

 

השיר שפותח את המצעד הוא שיר הפריצה של טיילור – "Love Story", השיר שהחל את סיפור האהבה שלנו לזמרת המוכשרת. השיר יצא לפני שש שנים והפך להצלחה מסחררת כאשר הגיע למקומות גבוהים במצעדי מוזיקה רבים, וכמובן – גרם לעולם להכיר את טיילור המוכשרת.

 

השיר "We are never ever getting back together" הוא הסינגל הראשון ששוחרר מאלבומה הרביעי של טיילור – “Red”, והשיר הראשון שלה שהגיע למקום הראשון במצעד הבילבורד ובמצע די מוזיקה נוספים. השיר קיצבי וקליט במיוחד, להיט ענק. ובנוסף – הקליפ משעשע. לא מפתיע שהוא אחד מהשירים הנמכרים ביותר בעולם.

 

אמנם טיילור חוגגת 26, אבל את הלהיט הענק ״22״ אי אפשר שלא לכלול כאן! גם השיר הזה נחשב כלהיט, והגיע למקומות מכובדים במיוחד במצעדי מוזיקה בכל העולם. השיר מהנה, קצבי וכל מה שצריך בשביל מסיבה! בקליפ טיילור וחברותיה חוגגות במסיבת פיג׳מות, אך אל דאגה – טיילור תקבל את מסיבת יום ההולדת המושלמת.

 

השיר ״Bad Blood״ הוא הלהיט של האלבום האחרון ששחררה טיילור ״1989״, שלא במקרה שמו הוא שנת לידתה של הזמרת. בקליפ טיילור ואורחים מפורסמים נוספים, בניהם סלינה גומז, קארה דלווין וקנדיק לאמאר, הם גיבורי על בעלי כוחות מיוחדים שתוקפים את מי שנראים כאנשי מעבדה. השיר קצבי, קליט במיוחד ומהנה לשמיעה. אנו בטוחים שלטיילור אין דם רע, הרי היא תורמת רבות עבור הזקוקים לכך ועוזרת למעריציה בשעת צרה.

 

השיר שסוגר את האוסף הוא “Shake It Off”, שיר נוסף מהאלבום האחרון של טיילור, שגם הוא, איך לא, הפך ללהיט ענק. השיר גורם לכולנו לרקוד ולשמוח, כראוי לאווירת יום ההולדת. השיר קיצבי ומהנה, שיגרום לכל אדם להעלות חיוך ולהצטרף בשירה וריקוד. אז קדימה, ״נשקשק אותה״ לכבוד יום ההולדת של טיילור!

כל מה שנותר לנו לאחל לזמרת המוכשרת הוא שתמשיך להצליח ולשחרר להיטים ואלבומים רבים, שיגרמו לנו לא להפסיק לרקוד ולהנות! מזל טוב טיילור!

כבר הצבעתם לטיילור סוויפט בנבחרי השנה של פרוגי? לחצו כאן!

 

תגובות