"סוחף, היסטרי וקסום": לאלי אספוסיטו בהופעה בישראל. צילום: חן אביב

"סוחף, היסטרי וקסום": לאלי אספוסיטו בהופעה בישראל

את כוכבת כמעט מלאכים, לאלי אספוסיטו לא באמת אפשר לשכוח, במיוחד כשהיא מגיעה לארץ למופע, רק שהפעם היא לבד עם המוזיקה שלה. אז מה חשבנו על ההופעה אמש בהיכל מנורה? ביקורת מופע

אמש (יום א'), השעה שבע וחצי בערב, קהל ענק של מעריצות צועקות, וכולם מחכים לרגע בו הכוכבת תעלה לבמה. הכוכבת היא כמובן לא אחרת מלאלי אספוסיטו שהגיעה אליינו היישר מארגנטינה לשתי הופעות כחלק מסיבוב ההופעות שלה "A BAILAR". 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אחרי לא מעט צעקות והתרגשות, אספוסיטו עלתה לבמה בלוק הורס עם משקפי שמש שגרמו לנו להישאר בשוק. את המופע היא פתחה עם אחד השירים המצליחים שלה, שהוא כמובן "Asesina" עם ריקוד מלא בעוצמה. אחרי כל הטירוף הזה, בלי יותר מידי מעברים עברה לשיר השני "Te siento" שאותו ביצעה בצורה מושלמת בשילוב של סטנד מנצנצים וריקוד שהתאים בדיוק לקצב של המנגינה.

 


ללא ספק תחילת המופע היה חזק ומלא בעוצמה, ואז פנתה לקהל "שלום חברים, אתם נהנים?" כמובן שהקהל ענה בצורה אחידה "כן" ומיד החלה בשיר השלישי שהכניס אותנו להיסטריה, והוא כמובן "Histeria" שבוצע בצורה היסטרית לגמרי בשילוב רקדניות וריקודים מושקעים. מיד בסיום השיר הכוכבת ירדה מהבמה, ולאחר מספר קצר של שניות עלתה לבמה בשיר " Desamor" עם בגדים אחרים שמתאימים בדיוק לקצב של השיר. את המופע המשיכה עם השירים "Cielo salvador" ו"Del otro lado" שני שירים שקטים ונעימים שבוצעו לצד נגני גיטרות ולגמרי עשו לנו טוב על הלב.

© צילום: חן אביב
© צילום: חן אביב

אחרי הרגיעה הזאת אספוסיטו שוב ירדה מהבמה, החליפה סט בגדים, ואחרי פריצת הרקדניות לבמה נכנסה בסערה עם השיר "being" שהעיר את הקהל וגרם לכולם לקפוץ. "זה קטע שאני ממש אוהבת במופע" היא אומרת ומתחילה לשיר מספר קאברים לשירים שכולנו אוהבים ומכירים. התחילה עם "Diamonds" של ריהאנה, המשיכה עם הלהיט "Lean on" שגרם לכולם לשיר ולרקוד יחד איתה וסיימה עם הקאברים בשיר "Don't stop me now", שהוא להיט ישן שתמיד כיף לשמוע שוב. 

בהמשך מיד אחרי הקאבר האחרון לאלי שוב ירדה מהבמה, וכן שוב החליפה את הלוק, וכמובן שכל לוק היה יותר היסטרי מהקודם. השיר הבא שביצעה היה "Mil anos luz" אותו היא מבצעת כשהיא עומדת בדיוק במרכז הבמה ומסביבה רקדניות שרוקדות לפי הקצב. היא מצטרפת אליהן בריקוד מקפיץ וכיפי שלגמרי גרם לנו לקנא ביכולות הריקוד שלה. השירים הבאים היו "No estoy sola" ו "Amor da verdad".

הבגדים התאימו בדיוק לקצב של השיר.
הבגדים התאימו בדיוק לקצב של השיר. © צילום: חן אביב

מיד לאחר שני השירים הללו הגיע ההדרן, דבר שרימז על הקרבותו של סוף המופע לו אף אחד לא חיכה. "את השיר הבא אני מקדישה לישראל שיקרה לי מאוד" ומתחילה לשיר את "A bailar", שהוא אחד השירים החזקים ביותר שבוצעו במופע. ריקוד עוצמתי בשילוב עם הקהל שידע את המילים בצורה מושלמת. שוב נעלמה מהבמה ועלתה עם בגדים שונים שהיו הלוק האחרון שלה למופע, ושרה את הלהיט האחרון שיצא לה שהוא "Unico", וגם בו הקהל יצא מדעתו ושר ביחד איתה את השיר באחידות מושלמת. 

© שהם רוזי


"לכל אלה שאוהבים את אספרנסה, השיר הזה מוקדש לכם", את המופע המשיכה עם אחד הלהיטים של הסדרה "אספרנסה" ושרה את השיר "Jurame" שהוא אחד מהלהיטים הגדולים של הסדרה שאותו ביצעה בצורה שקטה עם גיטרות שלגמרי גרמו לנו להיכנס לאווירה של הסדרה. ואז הגיע הרגע שכולם חיכו לו אך אף אחד לא ציפה לו - "ועכשיו לכל אלה שמטורפים על כמעט מלאכים", היא אומרת ומפתיעה את כל הקהל במחרוזת שירים מימיי כממעט מלאכים. את המחרוזת היא התחילה עם השיר "Hay un lugar", עברה ל"Me voy" וסיימה עם השיר "Escapare". 

 

TAAN increible GRACIAS por esta noche inolvidable #TelAviv 🎉🔥💋🎶❤ #Abailartour

A video posted by Lali (@laliespositoo) on

בסופו של דבר הגיע הרגע העצוב שבו היא שרה את השיר האחרון באמת, שהיה גם השיר שפתח את המופע "asesina". המופע נסגר בנאמבר חזק ועוצמתי שהשאיר לכולנו טעם לעוד. ללא ספק אספוסיטו הצליחה להפתיע אותנו לטובה וגרמה לנו להיזכר למה כל כך אהבנו אותה בכמעט מלאכים. את המופע אפשר לתאר בדיוק בשלוש מילים שהן "סוחף, היסטרי וקסום". אנחנו כבר לגמרי מחכים לפעם הבאה של לאלי בישראל!

© צילום: חן אביב
תגובות