הפתעה למעריצים: ג'סטין טימברלייק יופיע בגמר האירוויזיון. צילום מסך מיוטיוב

הפתעה למעריצים: ג'סטין טימברלייק יופיע בגמר האירוויזיון

לראשונה בתולדות התחרות האירופאית: ג'סטין טימברלייק יופיע בגמר האירוויזיון, על אף שהוא אינו נמנה על רשימת משתתפי התחרות. כל הפרטים

אמש, בהפתעה מוחלטת למעריצי האירוויזיון ברחבי העולם, הודיעה הפקת האירוויזיון כי השחקן והזמר, ג'סטין טימברלייק, שזכה ב9 פרסי גראמי ו4 פרסי אמי ואחראי לשירי פופ גדולים כדוגמת "Mirrors" ו- "Cry Me A River", יופיע באירוויזיון 2016 יחד עם להקתו בשיר החדש "Cant Stop The Feeling" שכתב לסרט האנימציה "Trolls" בו הוא מדבב.
 
עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:
הערב (ג') עתיד להתקיים חצי הגמר הראשון בעוד שביום חמישי הקרוב יתקיים חצי הגמר בו ייצג את ישראל הזמר חובי סטאר, אותו תפסנו לראיון ווטסאפ מיוחד רגע לפני שעלה על המטוס לשוודיה. בגמר הגדול כבר נמצאות שוודיה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה וגרמניה והיום מתברר כי הופעה נוספת שמובטחת לצופי הגמר היא של טימברלייק שיבצע את שירו החדש שנכתב ע"י צמד השבדים מקס מרטין ושלבאק.
 
 
 
מפיק הארווזיון, סוואן סטויאנוביץ, מסר בהתרגשות רבה לקראת הופעתו של טימברלייק כי "זאת הזדמנות נהדרת, אנחנו שמחים ונרגשים שג'סטין טימברלייק יופיע עם השיר החדש יחד עם הלהקה שלו במופע שלנו". אמש, לאחר פרסום ההודעה, צייץ טימברלייק בחשבון הטוויטר שלו ושיתף את קהל הצופים בהתרגשותו הרבה. אין ספק שאירוע הגמר של התחרות השנה עומד להיות מיוחד ושונה ממה שאנחנו רגילים אליו, בייחוד לאור העובדה שזו הפעם הראשונה בתולדות התחרות בה זמר שאינו מתמודד יבצע שיר על הבמה.
 
תגובות