משתנה: כריסטינה אגילרה חוזרת בשיר חדש. צילום: gettyimages

משתנה: כריסטינה אגילרה חוזרת בשיר חדש

זמרת הפופ, כריסטינה אגילרה, חוזרת עם שיר חדש וראשון מזה ארבע שנים וכל הכנסותיו נתרמות לקורבנות פיגועי הירי באורלנדו מהשבוע שעבר. כל הפרטים בכתבה המלאה

פיגועי הירי שהתרחשו בשבוע שעבר וגבו את את חייהם של 50 חפי מפשע שנורו למוות במועדון גאה שבאורלנדו ואת חייה של משתתפת דה וויס כריסטינה גרימי שנורתה למוות יום קודם לכן / גם היא באורלנדו, ממשיכים להשפיע על העולם כולו ועל אמנים רבים אשר מגנים את הפיגועים ומביעים תמיכה במשפחות הנפגעים. זמרת הפופ ושופטת התוכנית דה וויס, כריסטינה אגילרה, שחררה הבוקר שיר חדש בשם "Change" שכל הכנסותיו מועברות לנפגעי פיגועי הירי ומשפחותיהם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"הטרגדיה המזעזעת שפקדה את אורלנדו בשבוע שעבר ממשיכה להטריד את מחשבותיי", כתבה הזמרת במכתב שהתפרסם באתר הרשמי שלה עם שיחרורו של השיר והוסיפה: "אני שולחת המון אהבה ותפילות לקורבנות ולמשפחותיהם". "כמו רבים אחרים, אני רוצה לעזור ולהיות חלק מהשינוי שהעולם הזה צריך כדי להפוך למקום יפה שבו אנשים יכולים לאהוב אחד את השני בחופשיות ובלהט".

השיר "Change" הוא למעשה שיר הסולו הראשון שכריסטינה הוציאה מאז צאת אלבומה האחרון "Lotus" שיצא בנובמבר 2012, לפני כארבע השנים. השיר הינו בלדה והוא עוסק בשינוי עליו דיברה הכוכבת במכתב שפרסמה: "Waiting for change to set us free, waiting for the day you can be you and I can be me" שרה כריסטינה בפזמון אשר מזכיר לנו את הבלדות המעולות שלה "Beautiful" ו-"Blank Page".  כל מכירותיו והכנסותיו של השיר בין התאריך ה-17.06 ל-14.9 מועברות, כאמור, לטובת נפגעי הפיגוע ומשפחותיהם.

 
תגובות