Major lazer בישראל: מסיבה ענקית ומספקת. גיא פריבס

Major lazer בישראל: מסיבה ענקית ומספקת

אחרי שחיכינו לא מעט זמן הרכב המוזיקה, מייז'ור לייזר הגיע לישראל, ונתן הופעה מוצלחת במיוחד, מסיבת היפהופ מטורפת ומוזיקה טובה זה רק טעימה מהדבר האמיתי

אתמול (ג'), ב"לייב פארק" ראשון לציון, שבע בערב , 15 אלף איש (סולד אאוט) מתרגשים למופע הגדול של הקיץ. הרכב הDJ הטוב בעולם, מייז'ור לייזר הגיע למסיבת סגירת קיץ מטורפת בשיתוף פעולה עם לא אחרת מאווה סימנוס.  את הערב פתחנו עם מגוון הופעות ישראליות של זמרים מוכרים כמו אליעד נחום ופלד שחיממו את הקהל והכינו אותו לאווירה עם מוזיקה שחורה וטובה. 

מיד לאחר מכן עלתה כוכבת הפופ, אווה סימנוס, שעלתה לבמה בשואו מטורף עם שורת רקדניות, תאורה מגניבה וכמובן השירים שאנחנו כל כך אוהבים. בין הלהיטים ששרה יכולנו למצוא את להיט המסיבות "policeman" ועוד רבים נוספים כמו Bludfire,  והצליחה לגרום לנו לרקוד ביחד איתה, הכניסה אותנו לאווירת הפופ העולמית ונתנה לנו מנה גדושה של כשרון וקצב, אך לרגעים די חיכינו למטרה שלשמה הגענו באותו הערב, אווה אולי הייתה מוצלחת, אך די מהר עברה בנו תחושה של מיצוי קטן ורצינו כבר לעבור הלאה, אולי מתוך ציפייה לדבר האמיתי והגדול. 

© גיא פריבס

ואז סוף סוף הגיע שיא הערב, שהפך כבר ללילה, ההרכב שלו כל כך חיכנו עלה לבמה, מייז'ור לייזר - שלישיית מפיקי המוזיקה הטובים בעולם עולים לבמה ומתחילים במסיבה ענקית והמונית בפארק. המופע כלל את הפלייבקים המוכרים כמו למשל ג'סטין ביבר עם השיר "Cold Water". 

© גיא פריבס

החודשים האחרונים היו עמוסים בהופעות בינאלומיות שהגיעו לארץ, כשאחת הזכורות מביניהן היא ההופעה של סיה שהותירה שלל מעריצים מאוכזבים ואפילו דיבור על תביעה ייצוגית נגד ההפקה והאשמות על הופעה עם פלייבק מלא.
למרות שגם כאן היו שימושים בפלייבקים, הדבר לא הורגש כלל ואף סחף אחריו את ההמון שהגיע להנות ממסיבה עצומה של כוכבי המוזיקה השחורה.

 

מייז'ור הופיעו עם מיטב מהלהיטים שלהם - "light it up",  "Watch out for this", "Boom" וסגרו את ההופעה עם אחד מהליטים הגדולים שלהם, "lean on" בשואו אדיר במיוחד שללא ספק השאיר לנו טעם לעוד. 

החוויות והעוצמות שעברו במופע עברו בין המוזיקה המושלמת לבין הקשר של המופיעים עם הקהל שכלל בין היתר, זריקת סטיקלייטים בצבעי כחול-אדום לעבר הקהל, הסולן, וולשי פייר אף ירד אל הקהל בתור כדור אוויר שקוף וענק וקפץ לתוך הקהל הנלהב. בין היתר זכינו גם לשואו ויזואלי שהביא איתו קונפטים, רקדניות מעולות, החלפת תלבושות בקצב מהיר ואף תותחי עשן.

יורד לקהל
יורד לקהל © גיא פריבס
 

זאת ללא ספק הייתה מסיבה לכל דבר, פשוט עם אין ספור אנשים (או 15 אלף אם נדייק) שנכנסו לאווירה הקוסמית שהייתה במקום, אולם היה חם ולח בגלל מזג האוויר הישראלי, אך כל זה לא הפריע לתחושת ההנאה והסיפוק שחווינו מאותו האירוע. 

 

 

 
תגובות