מבקש סליחה דרך המוזיקה: שון מנדס בקליפ חדש. צילום: gettyimages

מבקש סליחה דרך המוזיקה: שון מנדס בקליפ חדש

שון מנדס מבקש רחמים בקליפ חדש לקראת האלבום השני ,שיוצא ממש בקרוב, מפתיע ובגדול עם קליפ חדש

 
שון מנדס, הזמר הצעיר, הוא ללא ספק הדבר הבא בתעשיית המוזיקה העולמית. תחילה, מנדס התפרסם בעיקר מגרסאות הכיסוי שלו לשירים שונים של אמנים בינלאומיים, בשנת 2014 שיחרר את השיר  "Something Big", הקאבר גרף הצלחה מסחררת וסימן את שון כהדבר החם הבא, שנה שעברה מנדס פרץ לתודעה העולמית לאחר ששחרר את הלהיט הענק "Stitches" מתוך אלבום הבכורה שלו "Handwritten", ואיתו סייר באמריקה בסיבוב הופעות "ShawnsFirstHeadlines".

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

ביום שישי ישחרר מנדס את האלבום השני שלו, שהוא כבר בטוח בעצמו ולמד מהטעויות של אלבומו הקודם.
במהלך השבוע, מנדס שיחרר כמה קטעים מתוך הקליפ לסינגל "Mercy", בו הוא נראה נאבק בתוך מכונית בכדי לא לטבוע ובסוף שובר את זכוכית המכונית וניצל מטביעה, בהחלט מדובר בקליפ שהופק באופן רציני, אנחנו רק מקווים שרוב הסינגלים מאלבומו יופקו בצורה טובה כמו בקליפ זה.

 
ה
סינגל "Mercy", הופק היטב על ידי שון  ועל ידי הזמר טדי גייגר, הסינגל מסוג פופ קליל וצפויה לו הצלחה רבה, וכבר נמצא במקום הראשון במצעד הלהיטים של ניו זילנד. בהחלט מדובר בעוד להיט מבית היוצר של שון מנדס.
הסינגל לקוח מתוך האלבום החדש "illuminate",שהסינגל הראשון מתוכו היה "Treat You Better" , האלבום צפוי לצאת ביום שישי הקרוב, 23 לספטמבר וכולל לא מעט להיטים בתוכו, כמו "Ruin", "Treat You Better" ואף "Mercy" , סבב ההופעות לאלבום זה צפוי לצאת לדרך בשנת 2017, לאלבום צפויה הצלחה מסחררת.



תגיות
תגובות