מפתיעות מחדש: ליטל מיקס בדרך לאלבום רביעי!. צילום: יח"צ

מפתיעות מחדש: ליטל מיקס בדרך לאלבום רביעי!

להקת הבנות המצליחה ,״ליטל מיקס״, הוציאה את הסינגל הראשון מתוך האלבום הרביעי והציגה אותו בהופעת בכורה מיוחדת, כל הפרטים

ליטל מיקס, להקת הבנות המוכרת הוציאה אמש סינגל ראשון מתוך האלבום הרביעי. ליטל מיקס התחילו את דרכן באקס פקטור ולאחר זכייתן הוציאו שלושה אלבומים עמוסי להיטים שזכו בשלל תארים ופרסים. לטענת הרשתות החברתיות האלבום האחרון שלהן “Get Weird” אכזב מכוון שרוב השירים בוצעו כאקפלה או בליווי גיטרה בלבד ורובם נשמעו דומים אחד לשני מה שמנע גיוון. אבל כל הביקורות האלו לצד הביקורות הטובות כמובן לא מנעו מהן להמשיך להתקדם ולהוציא לאחר פרק זמן יחסית קצר אלבום רביעי.

האלבום הרביעי יקרא “Glory Days” ולו כ-12 שירים. את השיר הראשון באלבום ששמו “Shout Out To My Ex” יצא כסינגל בכורה מתוך מהאלבום לחנויות האינטרנטיות. כמה דקות לפני יציאת השיר לחנויות הלהקה הופיעה בתכנית בה זכו – ״אקס פקטור״ בהשמעת בכורה עולמית עם הסינגל. השיר קיבל ביקורות מצוינות והמון רכישות שלו בוצעו הלילה.

 
כמו ששם השיר מרמז, השיר פונה לאקס. המסר הכללי שלו הוא ״תראה התגברתי עליך ואני בסדר עם זה״, הרצון להוכיח לו שהפונה כבר התגברה. בגלל המילים הורצו שמועות שהשיר מדבר על האקס של פרי, זאין מאליק מוואן דיירקשן, שנפרדו לאחר שלוש שנים ואירוסים. למרות המילים העוקצניות הלחן יחסית שמח וקופצני מה שנותן לשיר את החלק שמראה שאין עצב, שהתקופה ההיא נגמרה והסתיימה ועכשיו הפונה במקום טוב יותר. ההרמוניה המעולה שהבנות יוצרות בחלקים שונים בשיר נותנות לו נפח ומעניקות ממש חיים למילים. אין ספק שהשיר הזה הוא מהטובים של הבנות.

יחד עם ההצהרה על האלבום הודיעו ליטל מיקס שממש בקרוב עומד לצאת סרט תיעודי עליהן ועל סיבוב ההופעות האחרון שלהן. הסרט ילווה באלבום מיוחד משלו, מין פסקול, שיכלול ביצועים מיוחדים מהאלבום החדש ובכלל מהאלבומים האחרונים, ביצועי לייב וסטודיו ומיוחדים נוספים. טרם נודע תאריך יציאת הסרט לאקרנים ואם בכלל יגיע לישראל אך תאריך שחרור הפסקול המיוחד שלו הוא יחד עם האלבום הרגיל- ב 18.11.

נראה שליטל מיקס בהחלט על הגל ושהולכת להיות להן שנה עמוסה בלהיטים ועשייה. הסינגל החדש מצוין ונראה כי מחפה על האלבום הפחות מוצלח הקודם. אז מתי אלבום חמישי?

תגובות