קרוב אלינו: ג'סטין ביבר חושף קטע משיר חדש. צילום: GettyImages

קרוב אלינו: ג'סטין ביבר חושף קטע משיר חדש

כבר כמה חודשים שג'סטין ביבר נמצא בסיבוב ההופעות החדש שלו "Purpose tour" וכנראה שזה גורם לו להיות במצב רוח טוב במיוחד כי הוא חליט להפתיע את המעריצים שלו בלונדון בדרך שלא היינו מצפים לה. אז מה בדיוק קרה?

נראה כאילו ג'סטין ביבר ממש נהנה מהשהות שלו באנגליה, אחרת איך תסבירו את העובדה שהוא החליט לפנק פעמיים את המעריצים שלו בממלכה? ג'סטין, שמסתובב בעולם במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלו, הפתיע תלמידים מלונדון והצטרף לאימון הכדורגל שלהם. זה כנראה לא הספיק לו, שכן הוא החליט בהזדמנות נוספת לפנק שוב את המעריצים ולתת הם טעימה קטנה מהשיר החדש שלו. 

על פי הדיווחים בחו"ל, החליט הזמר הצעיר לבלות באופן ספונטני באחד מהמועדונים השווים בעיר. ביבר שבילה את הערב במתחם ה-VIP, קלט את עמדת ה--DJ, וכמובן שהתלהב ובאופן ספונטני החליט להשמיע לנוכחים במקום קטע מתוך סקיצה לשיר שעתיד לצאת ונקרא, ככל הנראה, "Close To You".

© צילום: gettyimages

אם לשפוט על פי הסרטון הקצר שצילם מעריץ נלהב ששהה במקום, השיר הוא בלדה חזקה ומרגשת, שסביר להניח תגרום להרבה מעריצות מסביב לעולם לפרוץ בבכי.

ג'סטין שיחרר בדיוק לפני שנה את אלבומו "Purpose" שכלל כמה וכמה להיטים ענקיים שאנחנו לא מפסיקים לזמזם ולרקוד, מה שאומר שכנראה נצטרך לחכות דיי הרבה זמן עד שנשמע את השיר המדובר במלואו. אבל, ויש אבל - סיבוב ההופעות הנוכחי שלו יימשך עד אמצע חודש מרץ - מה שאומר שיש לג'סטין מספיק זמן ומספיק הזדמנויות ויש להוציא את הגרסא המלאה של "Close To You". כל מה שנותר לנו זה רק לקוות שזה יקרה במהרה...

 

 

תגובות