חנוכה של כוכבים: אליסיה קארה. צילום מסך מיוטיוב

חנוכה של כוכבים: אליסיה קארה

לכבוד היום הראשון והנר הראשון של החג הבאנו לכם את הזמרת הכי מעניינת של השנה האחרונה ואת שלושת השירים שלה שאתם חייבים להוסיף לפליילסט שלכם

חנוכה כאן ואנחנו הולכים להעביר לכם את החג בצורה הכי טובה שיש-מוזיקה. מידי יום בחג נציג לכם זמר או זמרת שכבשו אותנו במהלך השנים, ואת שלושת השירים שלהם שאתם פשוט חייבים להוסיף לפליילסט, והיום: אליסיה קארה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הזמרת והיוצרת הקנדית אליסיה קארה נכנסה לעולמנו כשהייתה רק בת 13 כשהחלה להעלות סרטונים ליוטיוב, אך את ההכרה הרשמית קיבלה עם השיר "Here" שהגיע במהרה למצעד הבילבורד והגיע למקום ה5.

קארה היא זמרת ויוצרת מהסוג שחסר לנו במוזיקה העולמית, עם שירים מהסוג שהבחלט כיף לשמוע, המכילים בתוכם קול יפה וגם אמת וכנות. 

לכבוד הנר הראשון של החג, הבאנו לכם שלושה שירים של אליסיה שאתם בהחלט חייבים להוסיף לפלייליסט:

"Scars to your beautiful"

השיר שיצא ממש לפני שנה, והפך לשיר בין הטובים שיצאו באותה השנה מדבר על דימוי גוף ואהבה עצמית, מה שחשוב מאוד בעידן בו דימוי גוף הפכו לנושא מדובר.  השיר טוב, אליסיה מרגשת בו עם הקול שלה, הכתיבה של השיר עשויה טוב, ובכלל אין דבר יותר מספק מלשמוע שיר עם מסר כל כך חשוב!

 

"How Far I'll Go"

בשיר שיצא כחלק מקידום הסרט החדש של דיסני "מואנה" שעכשיו מככב בבתי הקולנוע, מעבר ללוקיישן המרהיב שבו צולם הקליפ, הקול של אליסיה נשמע בו מדהים. השיר אומנם שקט אך הוא בהחלט מסתמן כאחד השירים הטובים של אליסיה, ואנו צופים לו הצלחה רבה-זו הסיבה שאתם חייבים להוסיף אותו לפליילסט!

 

 

"WILD"

האומן טרוי סיוון אירח את אליסיה בשיר שלו "Wild" ואין ספק שזה שיתוף פעולה מהטובים שנוצרו. טרוי ואליסיה אמנם שונים בגוון קולם, אך אל תתנו לזה להטעות אתכם. השניים מביאים את ייחודם לשיר, ובעיקר מביאים שיר שכיף לשמוע!

 
תגובות