הבינלאומיים: "מהשירים היותר טובים שיצאו לאחרונה". צילום: Eliot Lee Hazel

הבינלאומיים: "מהשירים היותר טובים שיצאו לאחרונה"

כתבנו, נווה קולישר, מסכם בשבילכם את חמשת השירים הבינלאומיים שאתם חייבים להאזין להם רגע לפני שהם משתלטים על הפלייליסט העולמי, תגיעו מוכנים להתאהב

יצא לכם בעבר לשמוע שיר בפעם הראשונה ולשים לב שהוא יצא כבר לפני כמה חודשים ולתהות איך לא הכרתם אותו קודם לכן? אז הטור השבועי הזה הוא בשבילכם. בכל שבוע נסכם בשבילכם לפני כולם את חמשת השירים שהולכים בעתיד להשתלט על הפלייליסט העולמי כדי שלא תפספסו שום שיר. אתם מוכנים להכניס את השירים ישר לפלייליסט?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Imagine Dragons – Believer

השיר הראשון ברשימה שלנו השבוע הוא של אחת מהלהקות המצליחות ביותר בשנים האחרונות, אמיג'ן דרגונס, אשר אחראיים בין היתר ללהיטים ענקיים כמו "Demons" ו"Radioactive" שהצליחו להשתלט על הפלייליסט העולמי. עכשיו הם חוזרים עם שיר חדש שמאיים גם הוא להפוך ללהיט.

"Believer" הוא שיר המוכיח את ההתפתחות של הלהקה, שמצליחה להפתיע אותנו באופן מדהים עם השיר הזה, תוך כדי שמירה על הסגנון הכולל של הלהקה. מדובר באחד מהשירים היותר טובים שיצאו לאחרונה, שלעומת השירים המצוינים ששוחררו מהאלבום הקודם שלהם, יש לשיר פוטנציאל ענק להפוך ללהיט ברחבי העולם.

 

Julia Michaels - Issues 

אמנם השם ג'וליה מייקלס כנראה לא מוכר לכם, אבל אתם כנראה האזנתם לשירים שהיא כתבה והפיקה לא מעט בשנים האחרונות. לאחר עבודה עם אמנים גדולים ברחבי כל העולם, וכתיבה של להיטים גדולים כמו "Sorry" של ג'סטין ביבר, "Hands To Myself" של סלינה גומז ו"Close" של ניק ג'ונאס וטוב לו, היא סוף סוף משחררת שיר סולו ראשון, וללא ספק הגיע הזמן לשנן את השם שלה.

"Issues" הוא שיר פופ מצוין שיכול להפוך ללהיט בינלאומי תוך שניות, השיר כתוב ומופק היטב על ידי ג'וליה ומצליח להעביר את הכישרון שלה באופן מושלם. השיר כבר עכשיו מצליח להשתלט על תחנות הרדיו ברחבי העולם, והוא מככב במצעדים ברחבי אמריקה ואוסטרליה, ואם נחכה מעט זמן, אנחנו בטוחים שנוכל לשמוע את השיר המצוין הזה גם בתחנות הרדיו הישראליות.

 

Rag'n'Bone Man – Grace

Rag'n'Bone Man הצליח בחודשים האחרונים לעשות את הבלתי יאמן, ולהפוך מאמן כמעט לגמרי אנונימי לאחד מהאמנים המדוברים ביותר ברחבי העולם. עם להיט אחד שכולם כבר מכירים, "Human", הוא משחרר סוף סוף אלבום בכורה, ובתוכו כל כך הרבה שירים מצוינים חדשים.

"Grace" הוא אחד מהשירים הטובים ביותר מתוך אלבום הבכורה המדובר. שוב הפעם, השילוב של הקול המדהים והמילים המרגשות עושות את שלהן, ויוצרות שיר מדהים מכל בחינה אפשרית, שאמנם כנראה לא יגיע לממדים של "Human", אך עדיין גורם לנו להתאהב בו מחדש.

 

AJR - WEAK 

AJR היו אחד מההרכבים המדוברים ביותר לשנת 2013 בעזרת הלהיט שלהם "I'm Ready" שהצליח ברחבי העולם. אך כנראה שהלהיט ההוא לא היה מספיק כדי להתניע את הקריירה הבינלאומית שלהם והם היו צריכים להמשיך ולנסות לגרום לאנשים להגיע למוזיקה שלהם.

עכשיו, עם מיני-אלבום חדש וכנה במיוחד שמדבר בין היתר על הכישלון היחסי שלהם לאחר הלהיט ב2013, הם חוזרים עם "Weak", שיר פופ קליט וטוב כל כך. אמנם אנחנו לא בטוחים שהשיר הזה הוא זה שיתניע את הלהקה חזרה, אבל אנחנו בכל זאת מאוהבים בשיר בכל אופן אפשרי ומבחינתנו, הוא ללא ספק טוב מספיק.

 

James Blunt - Love Me Better

את ג'יימס בלאנט אתם כבר כנראה מכירים, לאחר קריירה ארוכה ומלאה בהצלחות מפוארות, בלאנט כבר הוכיח לעולם שהוא כאן כדי להישאר, והפך לאחד מהאמנים המוערכים ביותר ברחבי העולם בשנים האחרונות. בין להיטיו המצוינים אפשר למצוא את " You're Beautiful" ו"Goodbye My Lover".

עכשיו הוא חוזר עם "Love Me Better" בעל אווירה שונה מאוד משאר שיריו ופופית הרבה יותר. תחילה פחדנו שהוא יאבד את עצמו דרך המנגינה האלקטרונית בפזמון, אך הבתים המדהימים מצליחים לכפות על כך. אנחנו בעיקר מקווים שבאלבום הבא של בלאנט הוא לא ייפול אל גל האלקטרו-פופ, וימשיך עם הקו המדהים שלו כאמן מקורי ומצוין.  

 
תגובות