1D הבאים? אד שירן רוצה להקים להקת בנים. צילום: יחצ

1D הבאים? אד שירן רוצה להקים להקת בנים

הזמר הג'ינג'י התראיין אמש (ד') לתוכנית הבוקר ''טודיי שואו'' וחשף בראיון כי הוא מעוניין להקים להקת בנים. סיימון קאוול מאחורייך

אולי רק התחלנו את 2017, אך היא ללא ספק השנה של אד שירן שכבר הספיק לכבוש את המצעדים והפלייליסט שלנו עם האלבום החדש והמדובר שלו. כחלק מקידום האלבום שירן הכריז על סיבוב הופעות חדש והתארח בתוכנית הבוקר הפופלרית "טודיי שואו" שם, בין ביצוע שיריו, הוא גילה לצופים כי ברצונו להקים להקת בנים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בראיון לתוכנית הזמר סיפר שהוא רוצה להקים להקת בנים כי "יש לי מלא שירים במגירה שאני חושב שהיו ממש טובים ללהקת בנים פופית. אני רק צריך להרכיב אותם". כאשר נשאל הכוכב מדוע הוא לא ישיר את השיר בעצמו הוא ענה "כי הם ממש פופ. יש שיר אחד שנקרא 'מדרום לגבול' שהוא קצת פאנקי". 

כשהמנחה הציעה שאד יצלם סרט דוקומנטרי בו הוא מחפש את חברי להקת הבנים הוא סירב בטענה שזה יכול לקחת לו עשר שנים, וכאשר התהליך יתועד זה יגרום להאצת התהליך כי "זה יהיה חייב לצאת".

 

כאמור הכוכב הג'ינג'י הוא יוצר מוכשר שכתב להיטים רבים בינהם גם "Love Yourself" של ג'סטין ביבר ושיר לדה וויקנד. אין ספק כי במידה ושירן אכן יחליט להקים להקת בנים וליצור את המוזיקה עבורה, הלהקה תצליח ובגדול!

 

 

תגיות
תגובות