מסיבה: הקליפ החדש של מייג'ור לייזר וניקי מינאז'. צילום מסך מיוטיוב

מסיבה: הקליפ החדש של מייג'ור לייזר וניקי מינאז'

אחד מהצמדים המצליחים ביותר של הפופ האמריקאי, "מייג'ור לייזר", משתפים פעולה עם ניקי מינאז' ומשחררים קליפ מסיבתי, נוצץ ומגניב, אך עם מסר חשוב

אין זמר או יוצר בשנת 2017 שלא חולם לשתף פעולה עם מייג'ור לייזר. הפעם, מי שקיבלו את הכבוד הם שני הראפרים הידועים ניקי מינאז' ו-"PARTYNEXTDOOR", ששיתף פעולה לאחרונה גם עם זאין מאליק בשיר שתפס את תשומת לבו של ג'סטין ביבר, שגם לבד יודעים לבצע מוזיקת פופ מוצלחת. כל אחד מהאומנים שלוקחים חלק בפרויקט מצליח ומוכשר בפני עצמו, אבל ביחד הם פשוט יוצרים להיט שאין ספק שיכבוש אותנו הקיץ.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר, שעונה לשם "Run Up", הושמע לראשונה בטקס פרסי המוזיקה האחרון ואף על פי שהשיר עצמו יצא לפני כחודשיים, הוא כבר הספיק לצבור כ-36 מיליון צפיות ביוטיוב. אתמול (ד') יצא הקליפ הרשמי והמושקע של השיר שגם מעביר לנו מסר חשוב מאוד שלא ניתן לפספס כבר מהרגע הראשון.

 

לאורך כל הקליפ, רוקדים כל משתתפי הקליפ ונהנים במסיבה צבעונית שלגמרי עושה לנו חשק להצטרף לחגיגה. אבל, תמיד נראה את כלל הנוכחים עם הסמארטפון ביד ועיניהם תקועות במסך, בצורה מוקצנת אך עם זאת גם מבקרת. נראה כי המסר מאחורי הקליפ הוא שנתחיל להרים את העיניים מהמסך שכל כך התמכרנו אליו ונתחיל להנות מהדברים האמתיים בחיים, לשתף אותם עם חברים ולא לחוות את הכל דרך מכשירים טכנולוגיים. שימח אותנו לגלות כי האומנים ניצלו את הבמה והעבירו מסר חשוב לקהל שלהם והם פועלים כדי שטרנד התיעוד העצמי המוגזם יחלוף. 

 

תגובות