אהבה מהסרטים: הפסקולים הכי רומנטיים . צילום מסך מיוטיוב

אהבה מהסרטים: הפסקולים הכי רומנטיים

אם אי פעם חשבתם לצפות בסרט רומנטי ולא ידעתם במה לבחור, אנחנו נעזור לכם לבחור את הסרטים עם הפסקול הכי רומנטי, כי הרי מה זה סרט בלי שיר טוב ברקע?

טו באב אמנם כבר עבר, אך אצלנו האהבה תמיד באוויר. בעולם הקולנוע האהבה מתבטאת בעלייתם של סרטי הרומנטיקה והדרמה הכי אהובים על המסכים, אך כשמדובר בתחום המוזיקה בקולנוע, נתרכז בפסקולים שהכי מנחילים בנו תחושת אהבה. הפעם הצלחנו לשלב בין השניים וגם לעזור לכם לבחור את הסרט המתאים ביותר לצפות בו בערב זה יחד עם הפסקול הכי רומנטי של הסרט. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"טיטיניק"-
את הרשימה שלנו נתחיל עם הפסקול הרשמי לסרט הכי בסיסי לימי האהבה, רומנטי ומרגש שעלה אי פעם על המסכים, "טיטניק", שאת הפסקול שלו מבצעת אייקון המוזיקה העולמית, סלין דיון, יחד עם השיר "My Heart Will Go On", השיר הפך במהלך השנים להמנון הרשמי לזכר הספינה טיטניק שטבעה אי שם באוקינוס האטלנטי במהלך הפלגה ב-1912, הסיבה שבזכותה הפך השיר למזוהה עם האסון הוא כי ה-1997 עלה לאקרנים הסרט "טיטניק" והשיר היה הפסקול הרשמי שלו.  
 
 
 
"השיר האחרון"-
נחזור 7 שנים אחורה, ליום בו יצא הסרט הראשון בו שיחקה הזמרת והשחקנית מיילי סיירוס כדמות ראשית בעלילה שונה לחלוטין מ"האנה מונטנה" הוא הסרט, "השיר האחרון", שגם לו היא דאגה לתרום שיר מרגש שיתאים לסרט, "When I Look At You", היה הפסקול הרשמי לסרט אשר מיילי בחרה באופן מיטבי, ועל פי המילים אפשר להבחין את ההקשר בינו לבין הסרט, שכן, השיר בכלל נכתב למיני אלבום של מיילי סיירוס, טרם הסרט השתחרר, ללא ספק אחד הפסקולים המרגשים ביותר שנבחרו לשמש לסרטים. 
 
 
 
"אישה יפה"-
אחד הסרטים הכי גדולים ושובר הקופות שיצא בשנות ה-90 היה "אישה יפה" שמוכר לכל חובב סרטים בסיסי, מדובר בסרט קומדיה רומנטית שנחשב לאחד הסרטים הכי מזוהים עם ימי האהבה, הסרט אמנם ידבר בעיקר למבוגרים אבל ללא ספק אפשר ליהנות מאחד השירים הכי יפים שיצאו מהסרט, "It Must Have Been Love" ששימש כפסקול הרשמי לסרט של להקת רוקסט, שאז הייתה להקה גדולה ששלטה בעולם הפופ של שנות ה-90. 
 
 
 
 "ריקוד מושחת"-
 גם אנחנו לא באמת מבינים מה נושא הסרט, פסקול הסרט הרשמי שלו ללא ספק הסביר לנו בקצרה הכל, מדובר בסרט רומנטיקה ששליש ממנו מכיל בעיקר ריקודים, ובניהם את הריקוד המפורסם, ה"ריקוד מושחת" בו נוגן השיר "The Time of My Life" של ביל מדלי וג'ינפר וורנס אשר מזוהה עם הסרט ובסך הכל מדובר בדואט רומנטי גם מבלי לראות את הסרט הרומנטי, הקליפ לשיר עשה לנו חשק לעזוב הכל ולרקוד. 
 
 

"ארמגדון"-
 שובר הקופות האגדי של כל הזמנים, "ארמגדון", נחשב לאחד מסרטי הפעולה הכי טובים שיצאו בשנות ה-90 בו מדובר על אסטרואיד שמאיים להכחיד את כדור הארץ, שכן חברות אסטרונאוטים מנאס"א עולים על פיתרון שיציל את כדור הארץ, ועל כך חייב לסכן את חייו אחד מהאסטרונאוטים, האסטרונאוט שהחליט להקריב את חייו השאיר מאחוריו ארוסה, והסצנה בה הוא מציל את כדור הארץ הייתה למרגשת ביותר בסרט, הלהקה אשר לקחה על עצמה את האחריות להכין עבור הסצנה את הפסקול המתאים לו היא אירוסמית' אשר שלטה על עולם המוזיקה דאז והביאה את הפסקול המצוין ביותר לסרט ולסצנה המדוברת, השיר "'I Don't Want To Miss A Thing" הביא הצלחה גם ללהקה והפך לאחד השירים המדוברים ביותר של הלהקה, שדרך אגב הופיעה לא ממזמן בארץ הקודש. 
 
 
 
"מכתבים לג'ולייט"-
את הטוב ביותר שמרנו לסוף, מלבד לפסקול האיקוני של השיר, מדובר באחד הסרטים הרומנטיים היפים והמעניינים ביותר, אנחנו ללא ספק מדברים על "מכתבים לג'ולייט", סרט המדבר בקצרה על חוקרת בשם סופי אשר באה לירח דבש באיטליה ונתקלת בטעות במכתב אשר כתבה בחורה צעירה שנים לפני כן על כותל ביתה של "יוליה" מהאגדה המפורסמת, ובהמשך היא עוזרת לאותה בחורה, שכיום היא כבר מבוגרת, למצוא את הבן אדם עליו כתבה את המכתב יחד עם נכדה. אחד השירים שזוהו עם הסרט, היה "Love Story" של טיילור סוויפט, אשר שומש בהמשך לפסקול המשנה לסרט כיוון שהשיר יצא שנה לפני כן, ובכל מקרה הפך למזוהה ביותר עם הסרט
 
 
 
 
 
 
תגובות