עתיד משותף: קבלו את שיתופי הפעולה הנבחרים של פיוצ'ר. צילום מסך מיוטיוב

עתיד משותף: קבלו את שיתופי הפעולה הנבחרים של פיוצ'ר

לכבוד הופעת הענק של פיוצ'ר שתערך בישראל בחודש אוקטובר. החל מאריאנה גרנדה ועד דה וויקנד - אספנו לכם את שיתופי הפעולה הכי שווים של הראפר

הראפר שכבש את סצנת ההיפ הופ העולמית, פיוצ'ר, ינחת בארץ למופע אחד בלבד בסוף חודש אוקטובר. כדי שתתחילו להתחמם לקראת מופע הענק, אספנו לכם את חמשת שיתופי הפעולה של הראפר שכדאי לכם להכניס לפלייליסט שלכם, זאת בהנחה שהם עדיין לא שם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

You Da Baddest

נתחיל דווקא מאחד משיתופי הפעולה האחרונים שלו, "You Da Baddest", עם לא אחרת מאשר ניקי מינאז'. הסינגל יצא בקיץ האחרון ומיד הפך ללהיט שכבש את המצעדים. שני הראפרים החזקים יוצרים שילוב מושלם ומסונכרן של קולותיהם, מה מוליד שיר קצבי שפשוט אי אפשר להפסיק לרקוד כששומעים אותו. 

 

Low Life

להיט נוסף של פיוצ'ר שנולד משיתוף פעולה הוא "Low Life" בו הוא מארח את הבויפרנד של סלינה גומז, דה וויקנד. עם קצב קליט שאי אפשר להפסיק לזמזם וקליפ מושקע, הגיעו השניים ליותר מ-360 מיליון צפיות. אתם חייבים להסכים איתנו שמדובר במספר מטורף!

 

Everyday

אומנם פיוצ'ר התחיל לעסוק במוזיקה כבר בתחילת העשור ושיתף פעולה עם אמנים רבים, אבל ניתן להגיד כי שיתוף הפעולה שלו עם אריאנה גרנדה לפני כחצי שנה בשיר,"Everyday", סיפק לו חשיפה גדולה והד תקשורתי ברחבי העולם. השיר יצא במסגרת אלבומה של גרנדה Dangerous Woman וסיפק לפיוצ'ר גישה לקהלים חדשים.

 

I Won

עוד שיתוף פעולה מעניין של פיוצ'ר הוא "I Won" עם קניה ווסט - האיש ושגעון הגדלות. בסינגל הזה מראה פיוצ'ר גם יכולות שירה וקולו נשמע בבירור. ווסט מפציע בשיר לקראת הסוף לחלק קטן ומדוייק. המלצה שלנו: תקשיבו טוב למילים בחלק של ווסט. להתחנף לאמא כריס זה תמיד חכם מצדך קניה. 

 

Selfish

הראפר המצליח שיתף פעולה גם עם ריהאנה שידועה בחיבתה לשיתופי פעולה עם ראפרים ואמני היפ הופ. החיבור בניהם מושלם והם בהחלט יצרו דואט רומנטי שכיף להאזין לו שוב ושוב.  

 

 

פיוצ'ר יופיע בגני התערוכה, תל אביב, ב-27 באוקטובר. כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

תגיות
תגובות