WISIN בראיון מיוחד: "לקהל יש שליטה מלאה בקריירה". צילום: יחצ חול, concerto

WISIN בראיון מיוחד: "לקהל יש שליטה מלאה בקריירה"

אמן הרגאטון מהבולטים בעולם יגיע לישראל להופעה חד פעמית בחודש הבא. רגע לפני, השגנו איתו ראיון מיוחד בו סיפר כי קיים סיכוי שיצלם קליפ בישראל

ב-12 בדצמבר יגיע WISIN להופעה ראשונה בישראל שתתקיים בהיכל מנורה מבטחים, את ההופעה יחממו הרכב "ערוץ הכיבוד" והזמר רותם כהן שמוכר בזכות הניחוח הלטיני במוזיקה שלו. רגע לפני ש-WISIN יעשה את דרכו לארץ הקודש, השגנו ראיון מיוחד עם אמן הרגאטון המפורסם שרק משתוקק לנחות בישראל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

WISIN נחשב לאחד מהאמנים המשפיעים על סצנת המוזיקה הלטינית, מאחוריו שלל להיטים שלו, אלבומים שוברים שיאים ושירים בראש מצעדי ההשמעות ובשנים האחרונות זכה בשני פרסי הגראמי האמריקאי והלטיני (2015) ובפרסי הבילבורד במוזיקה הלטינית כאלבום והאמן הלטיני של 2015. אחד מלהיטיו הגדולים הוא להיט הקיץ הקודם, בו שיתף פעולה עם אנריקה איגלסיאס.

 

"אני מאוד מתרגש מכך שניתנה לי האפשרות להגיע לישראל" אומר לנו ויסין בשיחה טלפונית מחו"ל, "זו תמיד ברכה גדולה ללכת ולבקר ארץ חדשה ושהקהל הלטיני שלי ועוד הקהל שעוקב אחריי במשך הרבה שנים שיכולים לראות אותי מקרוב, אז אני מאוד שמח להגיע לישראל ומוקיר תודה על ההזדמנות".

מה הדבר הכי מיוחד ששמעת על ישראל? 
"חוץ מהעובדה שאני בן אדם מאוד רוחני, הייתי רוצה לבקר במקומות שישו היה, זה יהיה נפלא עבורי. בנוסף, סיפרו לי שהישראליות נורא יפות, שיש כאן לא מעט לטינים, שהאנשים הם מלאי אנרגיה וזה מעולה וברכה גדולה מבחינתי כי ההופעה שלי מכוונת לסגננות אנשים כאלו שאוהבים לחגוג וזה מה שאנחנו נעשה".

אז למה שלא תצלם כאן את אחד הקליפים הבאים שלך?
"אם תהיה לי את האפשרות לצלם קליפ בישראל וללכת עם ג׳סיקה, כל ההפקה והציוד ולצלם משהו גדול, זו בהחלט תהיה ברכה גדולה. אם אלוהים יירצה ותהיה לי את ההזדמנות לעשות זאת, זה יהיה כבוד גדול ואשמח לגמרי".

 

אילו תגובות את קיבלת מהקהל כאן?

"תמיד אני מקבל תגובות, אומרים לי למשל: 'וויסין היינו מאוד שמחים שתגיע לישראל, אנחנו מייחלים לראות את ההופעה שלך!'. זה ממלא אותי בגאווה למרות שאני המון שנים בתחום המוזיקה מעולם לא הגעתי לארץ הזאת. דלתות ממשיכות להיפתח בפניי ואתם (הישראלים - מ.א) נותנים לנו את האפשרות והזכות להיות שם".

כשמגיעים למעמד כמו שלך, כשמאחוריך קריירה מרשימה, פרס גראמי ופרס בילבורד, לאן עוד חולמים להגיע?
"תראה, אני חושב שאפשר להתקדם ולהגיע לאן שהקהל יגיד ויחליט. הבנתי שלקהל יש את כל השליטה המלאה בקריירה של כל אמן, כל מה שקורה לכל אמן במהלך הקריירה שלו זה הרבה הודות הקהל, ככה ש'עד לאן' הם אלו שיגידו לי".

© יח"צ חול - concerto

עבדת עם אמנים גדולים וחשובים כמו ג׳יי לו ולני קרביץ, עם מי עוד תרצה לשתף פעולה?
"אני מפיק וכל יום עובד עם אמנים חדשים ועושה מוזיקה חדשה. כל אדם שרוצה להפוך לגדול, שרוצה לעשות משהו גדול ושרוצה להמשיך לגדול, לא משנה מה הוא עבר ועשה או מי הוא, אני אעשה את זה. אני חושב שזה לגמרי המוזיקה, לעבוד למען המוזיקה".

 

השנה האחרונה הייתה עמוסה במוזיקה לטינית שהצליחה לכבוש את כל העולם, למה אתה חושב שזה קרה דווקא עכשיו, לפחות בכמות והד כזה?
"לדעתי, בדרך כזו או אחרת, אנחנו הלטינים אנשים שאוהבים לחגוג, אנשים עם הרבה מרץ ואנרגיה. אני חושב שהאנרגיה של המוזיקה הלטינית זה שם נרדף ל'מסיבה' וכשאנחנו הולכים לחגוג או למסיבות אנחנו רוצים להנות. למוזיקה הלטינית יש את כל התכונות שהאנשים מחפשים כדי ליהנות".

מה תרצה למסור לקהל הישראלי?
"חוץ מההופעה הגדולה שאנחנו עושים, אני רוצה להודות על כל כך הרבה אהבה, על שקונים את המוזיקה שלי, על שנהנים ממה שאני עושה ועל כך שיש לי את הפריבילגיה לבקר בארץ חדשה עם אנשים טובים".

 

 

תגיות
תגובות