לא רק שיאי גינס: הזמרים ששברו שיאים מוזיקליים. GettyImages, gettyimages.il/Frederick M. Brown, gettyimages.il/Jamie McCarthy

לא רק שיאי גינס: הזמרים ששברו שיאים מוזיקליים

לכל זמר יש מטרות אליהן הוא רוצה להגיע אליהן ולפעמים הם אפילו מצליחים לעשות משהו טוב יותר מקודמיהם ואף לשבור שיא. אספנו לכם את אלה שעשו את זה ובגדול!

אין ילד שלא קרא את "ספר השיאים של גינס" וחלם להופיע בו יום אחד. השיאים תמיד נראים כדבר קשה ובלתי ניתן להשגה אך בכל יום אנשים מוכיחים שעם הרבה עבודה קשה והתמדה הכל אפשרי. גם בתחום המוזיקה ישנם שלל שיאים וברבים מחזיקים זמרים שכולנו מכירים אספנו לכם את הבולטים והמעניינים שבהם, מי הכי הפתיע אתכם?  

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

אמינם

כמובן שמי אם לא הראפר האגדי אמינם יכול להחזיק בשיר עם הכי הרבה מילים, שירו "Rap god" שיצא לפני 4 שנים לגמרי הוכיח שהוא אל הראפ, אורכו הוא 6 דקות והוא מכיל 1560 מילים מה שאומר שהוא שר קצת יותר מ4 מילים לשנייה אחת! אנחנו רוצים לראות את המעריץ שיצליח ללמוד את השיר הזה בעל פה! 

 

ניקי מינאז'

נמשיך עם מוזיקת הראפ והפעם עם מלכת הראפ הבלתי מעורערת שהוכיחה לעולם שגם נשים יכולות לעשות ראפ מעולה, וכמובן שאנחנו מדברים על לא אחרת מניקי מינאז'. מינאז' היא הזמרת שהשיגה הכי הרבה צפיות לשיר ביום כשהקליפ לשירה "Anaconda" זכה לכמעט 19 מליון צפיות ב24 שעות בלבד! לא פלא שהוא נחשב לאחד השירים הכי מוצלחים שלה. 

© צילום: GettyImages

דרייק

אין זמר שלא אוהב לקבל פרסים ובמיוחד את פרסי הבילבורד שמעונקים בכל שנה ע"י מגזין המוזיקה הנחשב, דרייק הוא הזמר שזכה הכי הרבה פרסים, עד היום השיא היה שייך לאדל שצברה 12 פרסים אך עם פרסו ה13 השיא עבר לזמר, אנחנו לגמרי רואים עוד הרבה פרסים בעתיד שלו. 

 

אדל

אם כבר הזכרנו את אדל אז הגיע לזמן לשיא שעדיין נשאר שלה - ההופעה שכללה הכי הרבה אנשים. אדל ידועה בהופעות הגרנדיוזיות והמרשימות שלה שלצערנו לא נזכה לראות עוד הרבה לאחר שהודיעה בסיבוב ההופעות האחרון שלה כי היא סובלת מבעיות בריאותיות בקולה. ההופעה המדוברת התרחשה באדלייד באוסטרליה והגיעו אליה יותר מ60,000 אנשים שהתכנסו כדי לשמוע את קולה של אחת הדיוות הגדולות ביותר בהיסטוריה. 

© Glenn Hunt

טרוויס סקוט

אחרון חביב הוא הראפר טרוויס סקוט שאולי מוכר לכם גם בזכות הזוגיות המתוקשרת שלו עם קיילי קרדשיאן. גם הוא שבר שיא כששר את שירו "goosebumps" ברצף 14 פעמים בהופעה מול קהל חיי, לפניו השיא היה שייך לראפרים אחרים - Jay-Z וקנייה ווסט. אם אנחנו היינו בקהל לגמרי היינו משתגעים! 

 

 

 

 

 

תגובות