טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של בריטני ספירס. צילום מסך מיוטיוב

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של בריטני ספירס

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. היום, אספנו עבורכם את חמשת השירים הטובים ביותר של בריטני ספירס

בריטני ספירס היא אחת הזמרות המצליחות והאוהבות ביותר בכל הזמנים. היא ידועה בזכות עשרות להיטים וגם לא מעט דרמות שצברה לאורך השנים. למרות שלאחרונה היא פחות מוציאה שירים ומתמקדת יותר בהופעות גדולות ומרשימות שכבר יצא לנו לראות גם בבביקורה האחרון בארץ, היא ממשיכה להישאר בתודעה בעיקר בזכות שירים אייקונים. אספנו לכם את חמשת השירים הטובים ביותר שלה.

 

...Baby one more time

ראשון הוא הלהיט שהכי מזוהה עם הזמרת הלא הוא "Baby one more time..." שהוא גם סיגנל הבכורה שלה שאיתו גם פרצה לתודעה של כולנו. כול פעם שאנחנו שומעים את השיר האהוב אי אפשר שלא להיזכר בקליפ המוכר שמראה "הילדה הרעה" שספירס מציגה בו מזוהה איתה עד היום.

 

Oops!...I Did It Again

הסינגל הבא הוא אחד השירים האהובים ביותר של ספירס. הוא יצא בתחילת שנות האלפיים והוא גם שמם של האלבום והסיבוב ההופעות שלה. הלחן הקליט המילים וכמובן השם ההומוריסטי גרמו לשיר להצליח בכל מקום בעולם, בעיקר בגלל שהשם מדבר גם על הדרמות שהזמרת מספקת באופן קבוע.

 

Toxic 

אם יש שיר שאי אפשר לפספס הוא השיר ״Toxic”. הוא זכה לאין ספור קאברים מוצלחים לאורך השנים והוא מלווה בקליפ אייקוני ופזמון קליט שכנראה שלא נשכח לעולם. הוא הוכיח לנו שוב כי ספירס ווקאליסטית מדהימה והדגיש את טביעת הקול הייחודית שלה.

 

Everytime 

בין כול השירים המקפיצים של ספירס יש חלק שהם גם יותר שקטים, ובשביל זמרת עם קול כלכך עוצמתי חייב להיות אחד כזה. השיר "Everytime" שקט ורגוע, הוא בלדה המלווה בפסנתר שבה ספירס מספרת על כל מה שעברה לאחר אובדן בן זוגה. את השיר המרגש כתבה ספירס עם זמרת הליווי שלה והוא מרגש אותנו בל פעם מחדש.

 

Work b**ch

הסיגנל ״Work b**ch” הוא כמובן עוד להיט פופי וקצבי. בשיר הזה בחרה ספירס להראות צד יותר בוגר. השיר יצא לפני חמש שנים והוא ממשיך להיות רלוונטי וזוכה להצלחה רבה, עם ביטים מדוייקים ובלי הרבה מילים הוא לגמרי גורם לנו לרצות לרקוד בכל פעם שאנחנו שומעים אותו.

 
תגובות