סקאוטר: כוכבת המיוזקלי לורן גריי כובשת יעדים. צילום מסך מאינסטגרם

סקאוטר: כוכבת המיוזקלי לורן גריי כובשת יעדים

היא בת 16 בלבד והתפרסמה דרך אפליקציית מיוזיקלי , יש לה מיליונים של עוקבים ברשתות החברתיות וכעת היא מוכיחה לנו שהיא הרבה יותר מסתם פרצוף יפה, אלא גם יש לה קול מטורף.

כוכבת הרשת והמיוזיקלי לורן גריי, רק בת 16 והיא אחת מכוכבות המיוזיקלי המצליחות ביותר בעולם עם מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות. לפני כפחות מחודש הוציאה סינגל ראשון אישי לאחר שחתמה חוזה עם חברת תקליטים גדולה והפתיע את כולם עם הקול המדהים שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לורן גריי נולדה בפנסילבניה שבארה"ב בשנת 2002. בגיל 12 החלה את דרכה באפליקציית הליפסינק מיוזיקלי, היא משתמשת פעילה במיוזיקלי מ2015 ועד היום, נחשבת לאחת מה"מיוזריות" הבולטות ביותר בתחום. בנוסף, ללורן יש חשבון אינסטגרם פעיל עם מיליוני עוקבים וערוץ יוטיוב שבו היא מעלה סרטונים וגם קאברים לשירים שאותם הייתה מבצעת בעצמה.

לפני כמעט שנה כיכבה בקליפ לשיר המצליח "Personal"  של הזמר HRVY שהפך לויראלי והצלחה ענקית.

 

לאחר מכן העלתה גריי לחשבון היוטיוב שלה קאבר לשיר המפורסם של דואה ליפה "New Rules" זכתה למיליוני צפיות. כעת עומדת על לורן על כ13 מיליון עוקבים באינסטגרם ועוד 29 מיליון עוקבים במיוזיקלי , 3 מיליון רשומים לערוץ היוטיוב הרשמי שלה ועוד כמעט 140,000 רשומים בערוץ היוטיוב שבו היא מעלה את השירים שלה.

 

במרץ האחרון חתמה על חוזה הקלטות עם חברת התקליטים המפורסמת והמצליחה "Virgin Records" שחשפה זאת בולוג מיוחד בערוץ היוטיוב שלה. לאחר חתימת החוזה החלה לעבוד גריי על שירים ולפני כחודש הוציאה את סינגל הבכורה שלה שנקרא My story"" (הסיפור שלי) שעומד כבר על יותר מ4 מיליון צפיות ביוטיוב. לורן גריי ללא ספק מוכיחה לנו שהיא יכולה להיות גם זמרת ולא רק ליפסינק. לגמרי כוכבת עולה שנשמע עלייה בהמשך!

 
 

 

 
תגובות