טקס ה-AMA: קמילה קביו זוכה וטיילור סוויפט שוברת שיא. צילום Gettyimages.il/Kevin Winter

טקס ה-AMA: קמילה קביו זוכה וטיילור סוויפט שוברת שיא

כמו בשנים הקודמות גם השנה טקס ה-AMA הפתיע אותנו במיוחד. זוכים מפתיעים הופעות מיוחדות, ואפילו שבירת שיא! זה מה שקרה בטקס הענק

טקס ה-AMA נערך אמש בלוס אנג'לס. את הטקס הנחתה השחקנית טרייסי אליס רוס בשנינות רבה מלאה בצחוק. מי שפתחה את הטקס הייתה טיילור סוויפט (שעוד תחזור בהמשך הערב לבמה כדי לזכות בארבעה פרסים - ספוילר) סוויפט הופיעה עם השיר “I Did Something Bad” מאלבומה האחרון "Reputation" ההופעה של סוויפט הייתה מרשימה, וכללה אפילו נחש ענק, רק התמונות יכולות לתאר את מה שהלך שם.

אחרי סוויפט הופיעה ג'ניפר לופז עם השיר "Limitless", ראשונה זוכה קארדי בי כראפרית השנה, מיד לאחר זכייתה עולה להופיע עם השיר המצליח שלה “I Like It” עם ג'יי באלווין ובאד באני הופעתם הייתה בסגנון לטיני שלגמרי עשה לנו את זה! בעקבות מותה של מלכת הסול - ארית'ה פרנקל החליטו בטקס לעשות לה מחווה מיוחדת ומרגשת. המחווה הייתה מדהימה ולא השאירה עין יבשה באולם.

 

הזוכה הגדולה של הערב הייתה ללא ספק טיילור סוויפט שקטפה את ארבעת הפרסים  הכי נחשבים בטקס, הטור של השנה אלבום השנה וזמרת השנה שנחשב לפרס הכי מוערך. סיבוב ההופעות של סוויפט הסתיים לפני מספר ימים ונחשב כסיבוב ההופעות המצליח ביותר של הזמרת. אלבומה האחרון הביא לה כמובן את ארבעת הפרסים הגדולים וגם הופך אותה לזמרת עם הכי הרבה פרסים בהיסטוריה של  הAMA עם 23 פרסים.

 

בערב הגדול היו גם זכיות של הכוכבים קמילה קביו שלקחה ארבעה פרסים והתרגשה במיוחד, היא גם הופיעה עם השיר  "Consequences" קביו זכתה בפרסים הזמרת החדשה של השנה קליפ השנה, שיר השנה ושיתוף הפעולה של השנה עם השיר "Havana", להקת הפופ רוק של השנה מיגוס, זמר השנה R&B זכה קאליד, באמן העכשווי של השנה זכה שון מנדס בפעם השנייה ברציפות ולאחר מכן עם השיר "Lost In Japan".

 

קמילה קביו
קמילה קביו © Gettyimages.il/Matthew Simmons
 
תגובות